peter.
|
wie gaat morgen vroeg/middag kiten op mirns? windrichting mischien niet super ideaal maar jah naar 3 weken niet kiten begint het tocht te kriebelen!!!
lattttttttttttter
|
|
|
Idefixe
|
zoals het er nu uitziet gaan we naar Wulfener hals of Arkona Duitsland. Je mot wat hè als er in Nl geen woei is Het gaat er wel steeds beter uitzien
|
|
|
|
KappuhH
|
Hoop dat ut 20 knoopjes worden, dan kan ik met mn 8m varen want mn 12m ligt bij de zeilmaker :S
|
|
|
Kevin
|
Als ik nu naar windguru kijk wordt het zaterdag denk nog goed ook
|
|
|
Idefixe
|
Dan toch maar gewoon op de eigen homespot varen dan Oostenwind staat weer garant voor veel geklooi buiten de zône. Zie je dus iemand buiten de zone varen of met z'n spullen op het gras ,recht voor Wiebe / restaurant, geef dan even aan dat dit niet de bedoeling is.
|
|
|
Kevin
|
Gaan we doen Idefixe ik ga ook weer eens effe kijken hoe het bij mirns is al weer tijdje niet geweest.
See ya.
|
|
|
KappuhH
|
Hmmm... meeste windsites kakken al weer in. Alleen windguru heeft nog 20 knoopjes maarja die loop 12u achter. Is er iemand die WindGuru pro heeft en even de voorspellingen voor Mirns kan bekijken?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
debeun gaat morgen richting lemmer is het voor morgen nog wat op mirns ben er nog nooit geweest dus alle informatie is welkom
|
|
|
® € M © 0
|
Ik en een vriend gaan het straks proberen op mirns tikkeltje aflandig maar boeiend.
|
|
|
Sherida
|
Volgens KNMI kan er met een beetje geluk vanmiddag nog gevaren worden!
WIND: OOSTELIJK 8-13 KNOPEN, AAN DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 12-18 KNOPEN.
THERMIEK: GELEIDELIJK MATIG, IN DE MIDDAG LOKAAL VRIJ KRACHTIG.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben er in de middag heb al mijn spullen bij me (up_kitesmiley)zie wel ze geven nu al 15 knopen aan da's genoeg
|
|
|
Idefixe
|
Net @ Mirns geweest ( gisteren sleutels verloren ) blauwe lucht, slap windje..........
|
|
|
Goonie
|
zoooo vanmorgen ff op mirns wezen varen maar jeee wat een top sessie was het weer... was wel heeeel erg rustig trouwens maar ja was ook geen woei voorspeld.. maar ik kan je wel vertellen dat het heerlijk is als je er helemaal alleen bent en dat niemand naar je loert als je met een kiteloop op je bek gaat.. steeds meer bezig met backloop kiteloop nosegrab's en die gaan ook de goeie kant op.. mMoet wel zeggen dat het water ietsje koud word.. grrr... Is het al weer zomer??? was het maar waar.. zo en nu ff tsjekken of het ergens anders in europa nog waait dit weekend... Laterzzzz.. en eeuh tom guus en de rest.... Sorry ik had jullie nog willen bellen maar eeuh had mij telefoon nog op het strand liggen
|
|
|
FonezzzZz
|
Shit was er gewoon nog wind gisteren !! met welke maat heb je gevaren Goonnie? Lekker hoor kiteloop backloops nosegraps en dan die mooie barspin erbij dan is het plaatje compleet !
Ik zet mijn geld in op een dinsdag eind v/d middag sessie op strand horst...!!! ??
|
|
|
Goonie
|
huh??? gisteren???? neeee man vandaag....... damm waar was je???? hahahaha
|
|
|
Idefixe
|
was dan wel een zeeeer plaatselijke woei dan. Ff verderop was er dus helemaal niets.
|
|
|
Goonie
|
Geen idee of het plaatselijk was maar ik was wel lekker aan het rockennnnnnn yesssss hi hi
|
|
|
KappuhH
|
Of heb je stiekem een 19m SA en een hydrofoil? Hoop dat er volgende week dinsdag en woensdag gevaren kan worden op Workum...
|
|
|
Goonie
|
Nee joh ... veeeeel te groot... 9 meter ozone edge... groter heb ik ook niet.. en nee ik weeg geen 30 kilo... hahaha
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He Mannen ik heb eindelijk mijn nieuwe speeltje CULT 9m dus nu mag de woei wel weer eens goed aangaan (up_kitesmiley)kan ik hem ff testen. Ik had mijn 9m shockwave kapot ben naar intersurf sneek gegaan Rob de eigenaar constateerde dat het een constructie fout was in de kite bij het stiksel en heeft hem opgestuurd en die hebben het erkend dus Garantie. Zo tegen een kleine bij betaling kreeg ik een complete Naish Cult 9m en intersurf heeft het ff voor mij geregelt SUPER dus (up_kitesmiley)en nou heb ik zin om hem te testen dus ik wil veel WOEI Nou tot aan de waterkant LATERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Goonie
|
eeey kerel dat is onwijs gaaf voor je man en eeuh top van de garantie... zie je snel weer on the kant maar eeuh sta je niet liever op het water dan????
|
|
|
Idefixe
|
Gefeliciteerd Shockman Juist op het punt van garantie en service weten een aantal shops zich te onderscheiden. Prettig om te horen: zonder gezeur en gezeik gewoon topgarantie. Heb het zelf ook al eens bij Intersurf ondervonden: nieuwe wetsuit donderde uitelkaar en kon gewoon een nieuwe uitzoeken! Nu nog een beetje wind dan..............
|
|
|