|
Vinni
|
Haha, ja de MC ziet ons al weer aankomen, dat heeft ze de vorige keer 70% van de omzet gekost volgens mij
|
|
|
Idefixe
|
morgen ochtend aanwezig! ragge, ramme en de rauze dan maar......... ff de high-end van de 14 sjekke dan
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
morgen ochtend aanwezig! ragge, ramme en de rauze dan maar......... ff de high-end van de 14 sjekke dan Hoe laat ben je aanwezig en ga je alleen?
|
|
|
Idefixe
|
yup ik ga alleen. Ik ga ff geen tijd afspreken: vrije dag en zie wel hoe laat ik ga rijden
|
|
|
Benjooh
|
Geronimo en ik zijn dr morgen tussen 10 en 11 waarschijnlijk, tenzij het toch Worky wordt!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Geronimo en ik zijn dr morgen tussen 10 en 11 waarschijnlijk, tenzij het toch Worky wordt! Workum = parkeergeld betalen en = zandbank @ Tom geen probleem ik kom samen met Vinni en hoop er omstreeks 13.00 uur te zijn
|
|
|
Benjooh
|
Workum = geen parkeergeld betalen in de winter Zandbank = Lekker vlak water Maargoed voor de gezelligheid morgen waarschijnlijk toch maar naar Mirns!
|
|
|
Vinni
|
Ik neem een kannetje snert en een paar bekers mee. Ik hoop dat het een beetje warm blijft
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Workum = geen parkeergeld betalen in de winter Zandbank = Lekker vlak water Maargoed voor de gezelligheid morgen waarschijnlijk toch maar naar Mirns! En gezellig dat het gaat worden
|
|
|
KappuhH
|
Ik ben er vandaag ook, wordt echt helemaal top! kwart voor 11 prezent ongeveer.
|
|
|
Vinni
|
Gezellig
|
|
|
Idefixe
|
Mirns was ondanks de kou toch erg gezellie . Alles bij elkaar toch zo'n 10 vliegers op het water. heerlijk gevaren ( eerst aan de 14 en later aan de 10 ) Top vliegertje die Max.
|
|
|
KappuhH
|
Was helemaal top! Van half12 tot 4 op het water gestaan!
Benjooh/Geronimo: wanneer staan de filmpjes/fotos online? Heb eventueel wel wat webruimte waar je wat kwijt kunt...
|
|
|
Benjooh
|
Heerlijk dagje idd! En dr gaat toch niks boven een Tribal2 9 @ KappuhH: pb anders ff je mail/msn door, dan regelen we het wel!
|
|
|
LOEN
|
Lekker dagje inderdaad! En dat wind/spray jackie is echt de bom...
|
|
|
Vinni
|
Hmm, volgende keer een ander soepje mee denk ik Hij was al lauw toen ik hem probeerde en ik moest het bekertje op de kop houden om het eruit te krijgen
|
|
|
|
KappuhH
|
Moet je gewoon heet water en losse cup-a-soup meenemen...
|
|
|
Vinni
|
Dat is toch geen soep Dat is gewoon thee. Echte soep moet dik zijn, met balletjes (of rookworst)!
|
|
|
KappuhH
|
Soep koken -> verhitten tot er geen water meer in zit, dus poeder is ->op de spot heet water toevoegen.
©mn overoverovergrootmoeder
|
|
|
Vinni
|
Nice, dan doe ik nu alvast een blik in het pannetje, misschien dat ik het volgende week in een plastic zakje mee kan nemen
|
|
|
KappuhH
|
Blik? Je bedoelt dat je je moestuin induikt om alle specerijen te vergaaren?
|
|
|
Vinni
|
Blik? Je bedoelt dat je je moestuin induikt om alle specerijen te vergaaren? Zei ik blik? Ik bedoelde natuurlijk dat een blik werp op het pannetje met vers vergaarde specerijen
|
|
|