KappuhH
|
benedictus, ga zo door en gij zult spinazie eten...
|
|
|
KappuhH
|
He mannen... wie heeft er wat staan filmen (fotograferen) en wanneer is de primiere Waren Benjooh en Jeroen. Heb het al van hen gekregen en ben het nu aan het uploaden, linkje komt zo.
|
|
|
|
Gj
|
hmm.. niet echt dikke actie, jammer!
|
|
|
Vinni
|
Ik kan hem niet openen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik kan hem niet openen Dat moet lukken.. gewoon op de link 8 december gaan staan en dan downloaden. Vervolgens ff uitpakken met rar. Als je dat niet hebt ff gratis RAR downloaden
|
|
|
Vinni
|
moet inderdaad ff rar downloaden denk ik
|
|
|
KappuhH
|
Het rarbestand is vernieuwd, staan nu wat meer fotos in.
|
|
|
Hattori Hanzo
|
zijn er ondanks de kou zaterdag nog mensen op mirns??? komt een leuk windje aan.......
|
|
|
Benjooh
|
Waarschijnlijk morgen present!
|
|
|
KappuhH
|
Morgen waait het helemaal niet Zaterdag wel. Als ik op tijd klaar ben met mn werk kom ik ook ff langs...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen waait het helemaal niet Zaterdag wel. Als ik op tijd klaar ben met mn werk kom ik ook ff langs... Morgen waait het idd niet en ik moet vrijdag, zaterdag en zondag werken
|
|
|
Goonie
|
Zaterdag is goonie ook maar weer eens van de partij... gaan we die uitgehaakt dubbele kiteloops maar ff trekken en als het dan fout gaat word ik tenminste weer eens ouderwets gestraft met dit weer.. he he eindelijk... o ja svp geen soep mee nemen want dan kom ik nooit weer op het water.. hahaha...
wie nog meer zaterdag???
|
|
|
Benjooh
|
Bedoel zaterdag natuurlijk
|
|
|
Hattori Hanzo
|
zoals het er nu naar uit ziet present!....
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag even kijken want ik ben nog steeds behoorlijk brak / verkouden van afgelopen maandag.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
zaterdag even kijken want ik ben nog steeds behoorlijk brak / verkouden van afgelopen maandag.
Biertje en het is weg
|
|
|
KappuhH
|
Dan zou het al weg moeten zijn want ik kan me niet voorstellen dat Tom tussen maandag en nu geen biertjes gehad heeft
|
|
|
vissie
|
Haha (A) Misschien ben ik er bij.. effetjes kijken
|
|
|
Idefixe
|
Dan zou het al weg moeten zijn want ik kan me niet voorstellen dat Tom tussen maandag en nu geen biertjes gehad heeft hhmpfff valt een beetje tegen: Dinsdag was stress ( bier was op ) Woensdag was vergaderen ( heel braaf aan het begin van de avond 2 biertjes) en voel me nu zo beroerd dat ik strakkies maar gewoon m'n nest induik........ Barre tijden dus.......
|
|
|
|
Idefixe
|
Nog steeds brak van afgelopen maandag maar morgen zijn we er ( uurtje of 12) Ltrzzzzzzzz.
|
|
|
Sherida
|
Volgend jaar ga ik jullie weer zien! Moet morgen werken dus dat wordt hem sowieso niet. En om nou die laatste twee dagen me in de kou om te moeten kleden.. Dan wacht ik liever tot dinsdag met +23 graden!! Alvast fijne feestdagen en tot volgend jaar!
|
|
|
Guus91
|
Ik zit nog steeds te dubben of ik ga.... Morgen wordt het 2 graden en minstens 20 knopen wind. Ff opgezocht via omrekentabel voor windchill: -7 graden C Nog ff aan het twijfelen dus
|
|
|