KappuhH

|
Hmm ff kijken of ik nog ergens een shorty kan scoren...
|
|
|
Guus91

|
Het is alweer ruim 4 weken geleden, laatste kitesessie was het nog een bizarre 11 graden,
maar voor a.s. zaterdag ziet het er voorlopig goed uit! dus waarschijnlijk weer present....Sommige zeggen dat de temperatuur dit weekend wel kan oplopen tot een graad of 27.. in combinatie met sunchill.. gaat hij misschien wel richting de 30..
Vincent zeker... Die zit in mauritius he Ranil  Hahaha Als t zaterdag west is wordt het dik knallen boven op de spiegel 
|
|
|
FonezzzZz

|
ZoieZO GUUUUUS LF time .. en natuurlijk FONE hahah (H)! heb der zin annnn
|
|
|
KappuhH

|
Vrijdag helaas geen Mirns ivm windrichting. Nog mensen die naar Workum gaan?
|
|
|
Marko

|
Ik ga vrijdag niet maar zondag kom ik wel naar mirns 
|
|
|
KappuhH

|
Niemand die vrijdag naar Workum gaat?
|
|
|
FonezzzZz

|
SLETJES!!! zaterdag goeie woei... W 5 ! ik ben present, heb der zin annn!
|
|
|
Idefixe

|
ff kijken wat de richting gaat doen ( een beetje tegenstrijdige verwachtingen nu ) west is thuisvaren met zuid erin dan wordt het Mirns. In ieder geval weer betere temperaturen dan 
|
|
|
FonezzzZz

|
Thuis varen... op de plek waar ik denk dat het is??? Of heb je een grote vijver in je achter tuin! of is het je achtertuin! hahaha
|
|
|
KappuhH

|
Windfinder en windguru geven allebei west met een beetje noord aan  Wordt dus waarschijnlijk doorrijden naar Workum... Wat doen jij dan Fonez? Ook naar Workum?
|
|
|
Idefixe

|
met noordwest is Wijk ook wel erg lekker ( hoef je tenminste niet zo'n eind de zee op met dat koude water)
|
|
|
job
Geen avatar
|
1 dag wijk, 1 dag mirns! welke dag waar???? En mochtie iets richting NW zijn bijde dage.. 2 dagen Wijk... Tom ga je mee?! Goonie wilde ook weer golfjes op de 2ebank pakken op Wijk 
|
|
|
Idefixe

|
1 dag wijk, 1 dag mirns! welke dag waar???? En mochtie iets richting NW zijn bijde dage.. 2 dagen Wijk... Tom ga je mee?! Goonie wilde ook weer golfjes op de 2ebank pakken op Wijk  ik ga wel mee hoor  ( alleen 2e bank lijkt me geen goed idee met deze water temp.)
|
|
|
Hattori Hanzo

|
hele weekend verplichtingen  Wordt wel een mooi weekend.. leuk windje...tropische temperaturen.....
|
|
|
job
Geen avatar
|
Nah, dan pakken we wel een extra golfje speciaal voor jou!  hehe, Idefixe, zaterdag wijk?? Of is de riching nog goed te doen op Mirns? En oke, je heb gelijkt, dan houden we het op de eerste bank 
|
|
|
Idefixe

|
Ik denk dat ikkie naar Wijk ga morgen / west is al snel zo'n klotsbak @ Mirns
|
|
|
job
Geen avatar
|
Je hebt me overtuigd Idefixe! Ik twijfelde nog... Maar dan boek ik um ook naar Wijk met Erik! Hoelaat ben jij dr? Of wil je vanaf almere mee rijden? kan ook... Geef anders ff belletje :-)
|
|
|
Goonie

|
Goonie is present morgen... at wijk.. laat ff weten hoe laat en eeuh job..... gooi je die strijkplank en mijn winterklompen ook ff in de auto.. kan ik weer gaan snowkiten at cerna hora... hahahaha
|
|
|
Idefixe

|
btw snowboards hier in Lelystad in de uitverkoop € 100,-
|
|
|
job
Geen avatar
|
Ik ga om 09.00 ff ontbijten bij Erik... Rond uurtje of 11 op Wijk gents?
|
|
|
KappuhH

|
Zijn er nog zoetwaterhappers? Morgen rond een uurtje of 1 op Workum!
|
|
|
Goonie

|
Tja.. aangezien het nog geen zomer is en we nog steeds tijd hebben hoe we het allemaal gaan oplossen met de markereing van de kitezone heb ik alvast vier nieuwe kiteboeien besteld zodat we allemaal in de playzone blijven.. whahaha..
|
|
|
job
Geen avatar
|
Goed bezig siets haha... Je sneeuwspeeltjes staan al klaar voor morgen trouwens!
|
|
|
Benjooh

|
Morgen kwart voor 9 present @ Workum! 
|
|
|