Idefixe
|
ik ga toch echt wel za en zo naar Mirns hoor
|
|
|
Goonie
|
op naar mirns.. Kijk naar de bomen.. Wat een wind.. het kriebelt in mijn buik en wil op mijn homespot gaan raggen springen en gelukkig zijn.. Eenmaal aangekomen op de stil en verlaten parkeerplaats van wiebe... doe ik mijn jas aan en huppel naar het strand van blijdschap.. Al kijkend naar het water op de horizon kom ik bij onze boom waar we altijd de meest gezellige momenten hebben met de locals.. Toen keek ik naar het water voor mijn tenen. Klabam bats kleng beng.. Als een stalen plaat tegen mijn neus viel ik op een diepe teleurstelling dat ik beter mijn schaatsen mee had kunnen nemen... Zo dat was mijn dag vandaag......
|
|
|
KappuhH
|
Toen ben je over dat beetje ijs naar het water gelopen en heb je een heerlijke sessie gehad? Hoeveel ijs lag er?
|
|
|
Goonie
|
Heb niet gevaren... lag echt nog vol met ijs... op workum kan het wel geloof ik maar das niet mijn homespot...
|
|
|
McBridges
|
Da's mooi balen, wordt het toch nog een weekje zee als ik het zo hoor (ook leuk maar toch...........) Voor zaterdag geeft http://www.windfinder.com/forecast/ijmuiden een héél ander beeld dan de site van je "favoriete spots" van dit forum, zit even ruim 10 kts verschil tussen...............
|
|
|
KappuhH
|
Morgen dus maar naar Workum. Wie gaat er nog meer? En hoelaat?
|
|
|
|
Goonie
|
Oooow onwijs ver .. ja sorry... tis nou 1 keer zo grrrrr...
en eeuh ff voor alle mirns locals ff een persoonlijk nieuwtje op je pb...
|
|
|
KappuhH
|
Als er morgen nog mensen zijn die vroeg willen varen op Workum?
Nul Zes Twee Nul Vijf Nul Vijf Vijf Zes Zes
Sms/bel maar even...
|
|
|
Hattori Hanzo
|
damn....geen grap????
weet je zeker dat workum wel vrij is dan?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen, zaterdag, ziet er wel goed uit voor Wijk. Als het goed is komt de wind uit het westen en kunnen je lekker richting de bunker varen. Ik wil graag van 11.00 t/m 16.00 uur het water op. Als het goed is gaat de zon ook schijnen wie-o-wie nog meer richting Wijk Grts Henk Jan
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Als je op de friesche meertjes nog voor jezus kan spelen wil ik ook wel een keer op zee gaan kiten... Hoe is wijk met westenwind...pal aanlandig?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als je op de friesche meertjes nog voor jezus kan spelen wil ik ook wel een keer op zee gaan kiten... Hoe is wijk met westenwind...pal aanlandig?
Lijkt me gezellig..... Zit als het goed is wel een beetje Zuid in maar helemaal West moet ook geen probleem zijn. Het is volgens mij lang ondiep dus kan je ook in het vlake stuk varen... Kunnen dan ook nog altijd uitwijken naar IJmuiden.
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Ik ben voor!
kruip vanavond wel even achter internet voor de laatste windupdates en bp wel even mijn mobiele nummer... wellicht goed idee om samen die kant op te gaan...
|
|
|
vissie
|
Uhh mini me. Is wijk aan zee ook wat? Ik kan gewoon hoogtelopen varen en beetje springen maar ben nog nooit op zee geweest. Altijd mirns en workum.. DUs ik weet niet?
|
|
|
Goonie
|
Hier even een impressie hoe mirns er bij ligt en hiermee trek ik ook alle pb berichten in Goonie zit morgen vroeg in de auto naar wijk.. probeer er rond 11 uur te zijn..
|
|
|
vissie
|
Ik wil ook wel naar wijk Kijken of er vervoer is vanuit zwolle dan ben ik erbij!
|
|
|
KappuhH
|
Hmm gaat dus nog wel een weekje duren
|
|
|
Idefixe
|
ik ga morgen naar wijk. Ik ga overigens wel naar de bunker. Streeftijd 10.00 uur aanwezig.
|
|
|
Hattori Hanzo
|
wind is aardig ingekakt op winfinder en watersportweer... alleen in de ochtend nog een 15 knoopjes.....
|
|
|
Idefixe
|
wind is aardig ingekakt op winfinder en watersportweer... alleen in de ochtend nog een 15 knoopjes.....
ppff had ik nog niet eens gezien. is inderdaad bagger
|
|
|
Goonie
|
MORGEN 10 UUR WIJK AT THE BUNKER....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
MORGEN 10 UUR WIJK AT THE BUNKER....
Niet naar de Bunker maar je kunt beter naar de Pier. Vanaf de pier kun je met de ZWW lekker opkruizen richting de bunker. Maar de wind is wel mega ingekakt naar 12 knp
|
|
|
Goonie
|
Daarom gaat ik naar de bunker.... en is minder ver lopen
|
|
|