Mirns, wie gaat er kiten

Vinni

Antwoord #3900 Januari 26, 2009, 15:34:48
edit2Rapporteer  
@ Morres ...Ik was met de DOS en heb het boete kleed al aangetokken !!!!!

@ Janus... ik weet niet of je op de hoogte bent van de de bufferzone en waar die precies loopt maar nogmaals iedereen was in die zone aan het kiten... Ik hou er niet van om met mijn vinger naar andere te wijzen dus geef nogmaals toe dat ik in de bufferzone/vogelgebied aan het kiten was..

@ Sietze (Goonie) Je bedoeling is goed maar je slaat een beetje door  Wink Voordat je het weet zijn wij een melkkoe en worden je rechten helemaal afgenomen... Kijk maar wat ze met Strand Horst aan het doen zijn   ThumpDown

Even tussendoor he, wat zijn ze met Strand Horst aan het doen dan? Er worden alleen maar positieve dingen gedaan op dit moment. Er word een Telstar beachcenter gebouwd, een gezellig café'tje en kleedruimtes met warme douches Smiley Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat er voordat het seizoen weer begint, een mooi bord staat met daarop de regels en de grenzen.

Ja en voor dat alles krijg je een klein stukje van de taart en moet je verder je mond houden  ThumpDown
reken maar van Yes dat ze straks zullen controleren en als ik de officieele berichten heb gelezen dan is de kitezone op Horst erg klein geworden  ThumpDown Volgens de berichten zou het dus moeten gaan om het stukje tot aan de vaargeul en het 2de strandtje...

In Zeewolde is nu is zelfs de windsurfclub daar weg gepest door de gemeente want er komen ook speeltoestellen/douches/horeca enz. enz...

Van wat ik gehoord heb is dat de kitezone blijft zoals hij nu is. Dat is dus tot het surfersstrand, de vaargeul en de bungalows. Dat is immers ook waar de gele boeien liggen, de boeien die de kitesurfzone aangeven. Dit gebied is vrij logisch en ook niet veilig uitbreidbaar. De vaargeul oversteken is gevaarlijk i.v.m. scheepvaart. Bij de Bungalows kan je gewoon niet verder, en dan is er de scheiding tussen het windsurf en kitesurf gedeelte.
Marko

Antwoord #3901 Januari 26, 2009, 17:34:50
edit2Rapporteer  
Even een klein vraagje: waarom is die gele boei weg?? vanwegen te vorst? komt hij wel terug ik keek er altijd naar waneer ik weer om moest draaien. Vond het een goed voorwerp in het water.
Idefixe

Antwoord #3902 Januari 26, 2009, 17:43:50
edit2Rapporteer  
de gele boeien zijn inderdaad weggehaald wegens de winter / vorst. De palen van het natuurgebied en ook de voorste palen van de zwemmerszone zijn allemaal door het ijs afgebroken.  het mooiste ( ook voor de omgeving) zou zijn dat alle palen er gewoon weggehaald worden. Een aantal simpele boeien / goede bebording / goede sociale contrôle / een verbod voor niet-locals zou echt voldoende moeten zijn. ( dat van die niet-locals is natuurlijk een grapje )
Misschien eens gaan kijken op de zwarte markt voor een goalkeeper.......
Idefixe

Antwoord #3903 Januari 26, 2009, 17:54:02
edit2Rapporteer  
goalkeeper:

http://nl.youtube.com/watch?v=eZBFSGzRyV4
KappuhH

Antwoord #3904 Januari 26, 2009, 18:13:03
edit2Rapporteer  
Goed idee Idefixe! Wordt er anders nog iets geregeld met die oranje jerrycans? Dat zou volgens mij een goede oplossing zijn!
naja

Antwoord #3905 Januari 26, 2009, 19:22:00
edit2Rapporteer  
Is het een idee om hier eens een middag over te spreken met de locals en de regio vertegenwoordigers. Ik vind het geweldig dat het allemaal gratis is enz. Alleen mijn idee hier achter dat je bepaalde priveleges hebt als regio vertegenwoordiger om mensen dan eventueel van de spot te sturen als ze te vaak in de fout gaan. Nu het gratis is kan men dit niet doen.
Tis niet mijn idee om geld te verdienen maar een dagkaart voor twee euro of een jaar abo van 50 euro waar een lidmaatschap van nkv bij inzit. Hiermee kunnen we bv een compressor plaatsen of als het hek een keer stuk gaat weer repareren, eventueel een zomerfeest voor de leden of iets dergelijks. Ik krijg nu gewoon het idee dat het uit de klauwen gaat lopen zolang het gratis en openbaar is. Mirns is te klein voor 150 plus kites.

Brul maar los...

Vindt  iets dergelijks een prima idee Goon, alleen wat H.J. al zegt is de uitvoer en controle een probleem appart,is daar iets voor  te vinden dan sta ik hier wel in grote lijnen achter. ThumpsUp
naja

Antwoord #3906 Januari 26, 2009, 19:29:54
edit2Rapporteer  
de gele boeien zijn inderdaad weggehaald wegens de winter / vorst. De palen van het natuurgebied en ook de voorste palen van de zwemmerszone zijn allemaal door het ijs afgebroken.  het mooiste ( ook voor de omgeving) zou zijn dat alle palen er gewoon weggehaald worden. Een aantal simpele boeien / goede bebording / goede sociale contrôle / een verbod voor niet-locals zou echt voldoende moeten zijn. ( dat van die niet-locals is natuurlijk een grapje )
Misschien eens gaan kijken op de zwarte markt voor een goalkeeper.......
Misschien dan maar met z'n allen sparen voor een langere en duidelijke boeienlijn en te water met die hap ,dat scheelt alweer qua duidelijkheid.vooral voor nietlocals
Nico V.

Antwoord #3907 Januari 26, 2009, 21:25:02
edit2Rapporteer  
Hoi,
ik ben nieuw op dit forum en nog maar kort aan het kiten. Ik ben zondag ook even op mirns bezig geweest. Ik ben op de hoogte van de regels en ben bij het strand niet voorbij de palen geweest, maar verder het meer op was het lastig te bepalen of je buiten de zone was of niet. Het zal zeker helpen als er een boeienlijn in het water ligt. Maar uiteraard is het geen excus dat er geen boeien liggen, je kent ongeveer de kitezone en daar blijf je binnen toch. Wink

Nico
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3908 Januari 26, 2009, 21:29:01
edit2Rapporteer  
Hoi,
ik ben nieuw op dit forum en nog maar kort aan het kiten. Ik ben zondag ook even op mirns bezig geweest. Ik ben op de hoogte van de regels en ben bij het strand niet voorbij de palen geweest, maar verder het meer op was het lastig te bepalen of je buiten de zone was of niet. Het zal zeker helpen als er een boeienlijn in het water ligt. Maar uiteraard is het geen excus dat er geen boeien liggen, je kent ongeveer de kitezone en daar blijf je binnen toch. Wink

Nico

Ik zag je gaan...... Mooie kite Nico  ThumpsUp
Idefixe

Antwoord #3909 Januari 26, 2009, 21:30:47
edit2Rapporteer  
voor de duidelijkheid: afgelopen zondag ging het niet om 100 of 200 meter buiten de zone. Er waren dus gewoon gasten zo'n 500 meter in het natuurgebied bezig. Zelfs  een aantal Duitse kitesurfers sprak mij hierover  aan.
Duusssssssss waar zijn we verdulle mee bezig : boeienlijn , infoboard, houten palen ( waar ze @ oostvoorne moord en brand over schreeuwen )
Ik moet dan zo'n "nieuwkomer" als Nico wel een beetje boel gelijk geven......
Nico V.

Antwoord #3910 Januari 26, 2009, 21:41:23
edit2Rapporteer  
"Ik zag je gaan...... Mooie kite Nico" 

Bedankt!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3911 Januari 27, 2009, 01:01:55
edit2Rapporteer  
Is er alweer wind  Roll Eyes
KappuhH

Antwoord #3912 Januari 27, 2009, 08:16:45
edit2Rapporteer  
Is er alweer wind  Roll Eyes
Ja vrijdag en volgende week!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3913 Januari 27, 2009, 09:48:13
edit2Rapporteer  
Vrijdag, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag is deze jongen vrij  Joepie Joepie
vissie

Antwoord #3914 Januari 27, 2009, 10:27:19
edit2Rapporteer  
Tja ik wil ook naar mirns maar geen vervoer..
kappuh ga jjij nog:O?
KappuhH

Antwoord #3915 Januari 27, 2009, 10:28:22
edit2Rapporteer  
Donderdag of vrijdag wel, vrijdag kan ik tot 3uur ofzo en dan maandag pas weer...
vissie

Antwoord #3916 Januari 27, 2009, 10:32:03
edit2Rapporteer  
Oke..Grr.. Heb jij geen weekenden ofzo schater
Jij bent de enigste die ongeveer uit de buurt komt Lips Sealed
Vinni

Antwoord #3917 Januari 27, 2009, 16:19:08
edit2Rapporteer  
Vrijdag, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag is deze jongen vrij  Joepie Joepie

Mag ik voor zondag alvast een plekje reserveren? Grin En krijg ik dan ook vroegboek korting?
vissie

Antwoord #3918 Januari 27, 2009, 17:54:17
edit2Rapporteer  
jij hebt geluk:P
Komt er ook iemand wel langs zwolle die bijvoorbeeld naar mirns gaat? Waar ik misschien mee kan rijden? Ik ben bereid om de benzine kosten te delen. Woon in hattem maar kan zo in zwolle komen dat is het probleem niet zo..
greetz
mart

Antwoord #3919 Januari 27, 2009, 18:36:01
edit2Rapporteer  
zijn er nog mensen die donderdag 29-01 gaan kiten op mirns??
KappuhH

Antwoord #3920 Januari 27, 2009, 18:40:49
edit2Rapporteer  
zijn er nog mensen die donderdag 29-01 gaan kiten op mirns??
Als ik je SA 19m mag lenen wel ja Wink Oftewel... geen wind. Vrjidag ben ik er waarschijlijk wel...
Gwensio

Antwoord #3921 Januari 27, 2009, 21:40:04
edit2Rapporteer  
hmm ik mag ook weer varen van de arts, ff kijken zaterdag moet eerst ff nieuw pak halen:D

en me ma overtuigen dat er geen ijs ligt:P
Swiftenaar
Gast
Antwoord #3922 Januari 27, 2009, 22:14:51
edit2Rapporteer  
als der vervoer is vanuit dronten ben ik van de partij! iemand?
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3923 Januari 27, 2009, 22:25:54
edit2Rapporteer  

Mag ik voor zondag alvast een plekje reserveren? Grin En krijg ik dan ook vroegboek korting?

Ben je weer helemaal beter?
zaterdag ziet er top uit maar voor zondag worden er maar 12 knopen voorspelt?
Je hebt mijn nr
 ThumpsUp
Vinni

Antwoord #3924 Januari 27, 2009, 23:45:13
edit2Rapporteer  
Ja gelukkig wel, nu is m'n broertje ziek ghehe loser

We moeten maar even kijken hoe het zondag uitpakt. Zaterdag moet ik tot 1 uur werken dus dat word een beetje laat.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.