Bummer
|
De regiovertegenwoordigers van Mirns en IntersurfSneek hebben afgelopen zondag 22 maart een informatiebord geplaatst op de kitespot Mirns. Het bord staat naast het restaurant 't Mirnse Klif en geeft informatie over de diverse zones op Mirns. In verband met het natuurgebied net ten westen van Mirns en de zwemmerszone, is het noodzakelijk dat bezoekende kiters weten waar ze wel en niet mogen kiten. Dankzij de steun van IntersurfSneek was het mogelijk om het infobord te bouwen en financieren. Regiovertegenwoordigers Mirns
|
|
|
Benjooh
|
Ziet dr goed uit! Nu hopen dat het ook een merkbare bijdrage heeft!
|
|
|
KappuhH
|
Vandaag op Mirns geweest, smorgen zwaar gepowered met de 7, smiddags gewoon lekker gepowered. Al met al een heerlijk dagje.
Morgen nog mensen op Workum?
|
|
|
naja
|
Vandaag op Mirns geweest, smorgen zwaar gepowered met de 7, smiddags gewoon lekker gepowered. Al met al een heerlijk dagje.
Denk je ook nog een beetje aan je studie!? wordt een beetje te gek zo, niet!?
|
|
|
piede
|
Denk je ook nog een beetje aan je studie!? wordt een beetje te gek zo, niet!? Haha, ja mama, vriendin, schoonmoeder etc...... Je kunt beter een jaartje langer over je studie doen en een vette studie tijd gehad hebben dan een jaar langer WERKEN....
|
|
|
naja
|
Schandelijk!
|
|
|
McBridges
|
Vandaag op Mirns geweest, smorgen zwaar gepowered met de 7, ?
Zeg maar gerust OVER-powered..... . Ik kon toen niet eens rustig blijven staan met me Waroo 7m met die vlagen die er in kwamen.....
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Sietze dit noem ik nou creatief zijn Super (up_kitesmiley)ik weet het het is echt zonde van de kite maar je moet en doet wat TOP Ik heb het zelf met de 9m shockwave gehad die barste uit mekaar in mijn tuin was er behoorlijk ziek van ben gelijk naar intersurf sneek gegaan en die zeiden niet meer te repareren dus garantie gelukkig toe mijn nieuwe Cult daar voor gekregen maar dat terzijde. Maar ik zie je snel @Mirns
|
|
|
KappuhH
|
Denk je ook nog een beetje aan je studie!? wordt een beetje te gek zo, niet!? Tuurlijk! Daarom ga ik vrijdag ook pas weer Wie nog meer vrijdag Mirns? Ziet er nu goed uit!
|
|
|
McBridges
|
Vrijdag moet er weer geld verdient worden , donderdag wel vrij. Nog niet optimaal zoals het er nu uitziet maar niet geheel kansloos......
|
|
|
naja
|
Bij mij vrijwel precies het zelfde 1 1/2 week geleden op muiderberg met de 12m. helaas geen fotootje gemaakt. Viel niet eens hard op het water,zelf ging ik veel en veel harder het water in! Maar liep verder goed af.
|
|
|
Idefixe
|
Naja: vlieger ook stuk ?
|
|
|
vissie
|
Wie gaat er zaterdag nog richting mirns?! Of workum
|
|
|
KappuhH
|
Als er wind is (zoals het nu lijkt) bin ich dabei! Net als vrijdag...
|
|
|
vissie
|
Vrijdag gaat het aardig los..Heb nog geen kleine kite aangeschaft:P
|
|
|
naja
|
Naja: vlieger ook stuk ?
Yep, 12m. dwars door midden!
|
|
|
Joystick
|
Dag heren, Nog niet eerder op trefpunt echt wat gepost maar eens moet eerste keer zijn toch? Ben van plan morgen naar Mirns te gaan vanaf einde ochtend tot in de middag. Kom zelf vanuit Utrecht en ga einde dag naar Groningen. Zijn er meer mensen die morgen gaan kiten op mirns? Ik heb eventueel nog een plaatsje over in de auto. groeten Lennart ltegroen@hotmail.com
|
|
|
|
vissie
|
Wie trekt zaterdag nog naar friesland?
|
|
|
|
KappuhH
|
Morgen hoop ik ook present te zijn. Hoelaat zijn jullie er? Uurtje of 10?
|
|
|
Goonie
|
okay dan vincent... kan ik eindelijk ff je bruine kleurtje er af raggen whahahaha..... met wie ga je mee dan als ik mag vragen????
|
|
|
VincentC
|
okay dan vincent... kan ik eindelijk ff je bruine kleurtje er af raggen whahahaha..... met wie ga je mee dan als ik mag vragen????
Hahaha dat bruine kleurtje blijf je vanaf, die heb ik nog nodig! Ik kom die kant uit met Jobbert en JT. Kreeg net ook een sms van Peter dat die morgen ook van de partij is, dus 't wordt al bijna druk morgen haha
|
|
|