Haring High Richardt
|
net terug van Enkhuizen. Heerlijk gevaren, wind kakte om 20.00 helemaal in
Wij waren toch maar door gereden naar Andijk. Inderdaad tot 20 uur heel wat wind Vanaf hoelaat konden jullie varen ????
|
|
|
Idefixe
|
net terug van Enkhuizen. Heerlijk gevaren, wind kakte om 20.00 helemaal in
Wij waren toch maar door gereden naar Andijk. Inderdaad tot 20 uur heel wat wind Vanaf hoelaat konden jullie varen ???? Ik was er iets van 16.30. Wind was toen al prima aan. Voor Enkhuizen echter net een beetje teveel Noord.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik zat in de tuin toen en had wel zin om te varen maar geen zin om voor jan l...l te rijden
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gisteravond en zaterdagavond zag het er ook goed uit op Horst. Er was de hele dag bijna geen wind en in de avond trekt die lekker aan.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dan moet die toch een beetje uit het Noorden komen? Waarschijnlijk vanavond weer.
|
|
|
Idefixe
|
Hhmm beetje onduidelijk voor dit moment. Tis nu een beetje noordoost maar volgens 707 gaat tie krimpen naar noord / noordwest. Even afwachten dus..... het is nu al behoorlijk Noord met ook hier en daar een beetje west erin. Dat geeft met dit mooie weer voor vanavond een goede kans voor bijv de kust......... ( en met een beetje mazzel ook Lelystad )
|
|
|
KappuhH
|
Morgen Workum lijkt ook wel een optie... En zaterdag helemaal los natuurlijk
|
|
|
[Pepper]
|
Zaterdag lijkt de beste optie tot nu toe. Oostenwind dus het zal wel weer mega druk worden (in het natuurgebeid).
|
|
|
|
|
McBridges
|
Workum was toppie!! Zon, blauwe lucht, knoopje of 17/18, hooguit 8 kiters op het water......... wat kan 't leven toch mooi zijn
|
|
|
Langbeest
|
@McBridges, Je hebt toch wel je droog pakkie uit he........;-)
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Workum was inderdaad lekker.... mooi windje....lekker rustig..zonnetje....heerlijk!
|
|
|
Marko
|
AAAAAAAAA vertel de verhalen niet word hier gek. Kan niet kite vanwegen me rot teen ik mis al deze lekkere dagen. Vannaf zondag mag ik weer kite laat er dan ook wind staan plz
|
|
|
Langbeest
|
Marko, ik voel met je mee. Vanaf aankomend weekend ga ik na een lange tijd weer los (wel effe rustig). Ben aankomende week de hele week in Friesland dus Mirns/Workum wees gewaarshuwd.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ben weer terug in het land en hoop zaterdag misschien van de partij te zijn. Langbeest...het is goed te horen dat je weer op het water staat. Misschien tot zaterdag dan
|
|
|
Langbeest
|
He HJ welcome back. Zie je wel dit weekend
|
|
|
KappuhH
|
Owowow... wat een lekker dagje op Workum, wat een weer, wat een wind...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Owowow... wat een lekker dagje op Workum, wat een weer, wat een wind...
en wat een leash Langbeest... Wij gaan elkaar zeker zien
|
|
|
Super Cooper
|
( en met een beetje mazzel ook Lelystad ) Idefixe, waar in lelystad kan je kiten? Op deze site kan ik op de spot-kaart geen plekje vinden. Maar dat geldt ook voor Mirns trouwens...
|
|
|
Idefixe
|
In Lelystad mag je op dit moment alleen op het bovenwater kiten. Dit kan dus alleen met wind uit noordwest. Vanaf half mei kun je hier niet meer varen ivm enorme hoeveelheid waterplanten........ Mirns staat wel bij de spotinfo maar in eerste instantie worden alleen de spots weergegeven waar je ( wind) ook kunt varen. Met een beetje mazzel morgen gewoon lekker op Mirns en zaterdagmorgen .,.........
|
|
|
Super Cooper
|
ok duidelijk. tnx voor de uitleg!!
|
|
|
McBridges
|
@ Langbeest: Ja, voor het eerst weer met het "natte pak", omkleden daarna in het zonnetje, ook wel weer lekkerrrr... We zien elkaar wel weer op 't water @ Mini-me: Welkom "thuis" , zeker nog een beetje in de "relax-mode" na die 5 zware weken
|
|
|