Vinni

|
Workum was ook echt top!! Heerlijk gevaren. Maar wel wat je al zei HJ, echt een duitse invasie! Niet normaal, en niet een daarvan kon fatsoenlijk kiten of wist de voorrangsregels.
|
|
|
Idefixe

|
Mirns was lekker. Wind was wel een beetje variabel maar de richting was gewoon goed. Helemaal top dit weekend, zo mogen er meer volgen
|
|
|
vissie

|
Was inderdaad lekker..Alleen jammer van die vlagerige wind !
|
|
|
Vinni

|
Was inderdaad lekker..Alleen jammer van die vlagerige wind !
Vlagerige wind?
|
|
|
Idefixe

|
het ging van hard naar knalhard met daarbij ook wat "mindere" momenten. Eind vd middag weer helemaal lekker dan.
|
|
|
vissie

|
Ja vond hem nog al vlagerig..Dan aan dan uit .Alles of niets zeg maar!
|
|
|
Marko

|
Ik vind de wind gister zeer lekker. Ik heb er mega van genoten hoe later het werd hoe strakker de wind werd. Ging goed hoog en vond het ook niet echt druk op het water bij workum je had alle tijd om te springen en ook voldoende ruimte.
In 1 woord: Geweldig
|
|
|
SirComeAlot
Geen avatar
|
Was ook op mirns gister om m'n nwe jekyll 14m (2009) uit te proberen en ook m'n droogpak. Was een topdag! De 14 de hele dag kunnen houden en genoten van de wereld van verschil tov mijn oude 2004 fuels  Droogpak was ook erg lekker, wel wat water ingekomen, maar dat is wel weer op te lossen (handschoentjes denk ik). Meer van dit soort dagen please!
|
|
|
martijnc

|
Hoe beviel je jekyll?
|
|
|
Henning

|
Ik heb weer genoten! Aan het begin van de middag was het net voldoende om eens iets nieuws te gaan proberen (mijn kinder bijslag is echt verdwenen  ) en later op de dag idd lichtelijk vlagerig maar dat ow zo vlakke water vergoede veel! Het was weer fijn vliegen 
|
|
|
|
vissie

|
Ziet er inderdaad goed uit..
|
|
|
Marko

|
Zijn er michien nog fotos gemaakt zondag 11 oktober bij workum?
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Iemand donderdag nog naar Medemblik of Wijk/IJmuiden?
|
|
|
Idefixe

|
nop : werken
|
|
|
Marko

|
Nope ik ga morgen op kitevakantie 
|
|
|
Hattori Hanzo

|
Morgen werken... heb gelukkig ruimte in de agenda om er morgen even tussenuit te sneaken.... middagsessie op Horst...
@Mini me... nog geen pappa????
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Morgen werken... heb gelukkig ruimte in de agenda om er morgen even tussenuit te sneaken.... middagsessie op Horst...
1ste week van December dus kunnen nog even ontspannen 
|
|
|
|
Idefixe

|
gelukkig volgende week weer een beetje wind. Voor dinsdag nu zuidoost!!! Da's voor Mirns echt heel rot 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Ik had voor vandaag ook wel wat wind verwacht maar voorlopig helemaal niets :-( Misschien morgen iets later beginnen en nog even een sessie op Muiderberg varen.
|
|
|
KappuhH

|
1ste week van December dus kunnen nog even ontspannen  Sinterklaaskado  Nog mensen die morgen naar Workum gaan?
|
|
|
Langbeest

|
@HJ Dan weet je tenminste ook waarom ik niet altijd kan  Wel gaaf ............
|
|
|
|