FlyGirl
Geen avatar
|
Ga het dus niet redden, shitzooi!!! Melv, we verzinnen wel even wat anders om die 14 hier te krijgen. Have fun vandaag en cu soon !!
|
|
|
Idefixe
|
Ga het dus niet redden, shitzooi!!! Melv, we verzinnen wel even wat anders om die 14 hier te krijgen. Have fun vandaag en cu soon !!
jammer dan... west / noordwest ga dus lekker "thuisvaren" ( flevomarina)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
jezus wat jeukt het vandaag... dit is erger dan geil zijn en 'n lap dance krijgen en er niets mee mogen doen. het waait hier echt lekker.... en ik heb net de kite opgestuurd!!!!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Komt allemaal goed. stond vandaag op een dak in Almere en het wapperde gewoon zalig. Dik balen dus. Idefixe, nog gevaren vandaag?? Hoe was het?
|
|
|
Stanley
|
Net terug uit Mirns Top middag eerst volle bak met de 17 daarna de 11 maar gepakt. Super rustig met 8 man op het water. Correctie 7 man en 1 vrouw
Maar wie heeft mijn slingshot touwplasticie meegenomen?
|
|
|
Idefixe
|
Komt allemaal goed. stond vandaag op een dak in Almere en het wapperde gewoon zalig. Dik balen dus. Idefixe, nog gevaren vandaag?? Hoe was het?
Net thuis ( wind kakte iets in) hele middag ( zwaar ge- tot over- powered) aan/onder de 14 gehangen. Toch iedere keer weer een aparte ervaring dat retevlakke water. Hoorde m'n boardje gewoon zoeven door het water. Sessie gaat met een ster de boeken in
|
|
|
R@bert
|
Heeeeeeeeee Ellen.. Alles goed? Nog beetje jumpen dan de laatste tijd, yihaaa. Net terug van Katwijk, windje 5, west lekker langs de kant raggen !!!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Heeeeeeeeee Ellen.. Alles goed? Nog beetje jumpen dan de laatste tijd, yihaaa. Net terug van Katwijk, windje 5, west lekker langs de kant raggen !!! He R@, alles goed behalve dat jullie vandaag gevaren hebben en ik niet!! (cry_kitesmiley) Zag dat het er langs de kust lekker uitzag, hoop dat je genoten hebt!! Snel weer even wat afspraken!! (Bestel jij alvast 23 knopen??) Zie je snel. Groetjes! @Indefixe, ik wil daar ook wel een keertje knallen. Als de wind goed is, laat maar horen!!
|
|
|
Idefixe
|
@Indefixe, ik wil daar ook wel een keertje knallen. Als de wind goed is, laat maar horen!!
ik geef wel ff een BRUL dan. Nu maar hopen dat de wind van windfinder voor zaterdag blijft staan. (tong_kitesmiley)
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
@Indefixe, ik wil daar ook wel een keertje knallen. Als de wind goed is, laat maar horen!!
ik geef wel ff een BRUL dan. Nu maar hopen dat de wind van windfinder voor zaterdag blijft staan. (tong_kitesmiley) Waar ga je heen zaterdag?? Mirns of Worky. De laatste geeft net een paar knoopjes meer!
|
|
|
globe
|
Ik zou dus echt niet naar Mirns gaan zaterdag tot dan...
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik weet het blauw staat me goed!!! @micky; en het kleed ook nog eens af!!!
|
|
|
Idefixe
|
de kite mobiel heeft er weer 'n nieuw ruitje in zitten!!!
tjeetje Melvin heeft dus AIRCO !!!!!
|
|
|
|
TijN
|
Wind was helemaal top afgelopen woensdag op workum heerlijk kunnen varen met mijn 11m Trouwens Rik Dekker is op die foto erg goed bezig!!
|
|
|
Idefixe
|
Dat wordt zaterdag helemaal niets dus: zo'n 20 knp met daarbij een temperatuur van in de 20gr C. Heb je dus echt helemaal niets aan......
|
|
|
Stanley
|
Yep helemal mee eens denk dat ik maar gewoon thuis blijf. Wordt helemaal niks
|
|
|
globe
|
gelukkig,
als die andere 3 Duitsers ook thuisblijven ben ik helemaal alleen! Vraag ik wel aan Wiebe of ie mijn kite wil vangen.
Bis morgen schatjes! Ben al bijna weer vergeten hoe het er ook alweer uitziet.
|
|
|
Stanley
|
@ Globe Was meinst du? Kommst du auch zum (oder ist es zur) Mirns? Bis morgen
|
|
|
Idefixe
|
leider, Mirns hat Sammstag 14 07 zu / ist geschlossen .........
|
|
|
globe
|
scheisse,
Vielleicht wenn es richtig starken wind gibt kann es sein dass ich zu Hause bleib und in meinem hintergarten spass haben gehe.
|
|
|
rikdekker
|
ooh melvin vette foto hoor;) wanneer doe je hem weer voor de apk?
en mirns morgen gaat voor mij niet lukken denkik...komt bezoek...
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ooh melvin vette foto hoor;) wanneer doe je hem weer voor de apk?
en mirns morgen gaat voor mij niet lukken denkik...komt bezoek...
dinsdag voor de apk...nikszooi dinsdag staat er wind.
|
|
|