Idefixe

|
eventjes op advies van rechtsbijstand in de wacht gezet ***************
|
|
|
Idefixe

|
Ik moet mij dus verontschuldigen dat ik er wat van zeg dat deze vent a. z'n auto voor aan het veld parkeerd en niet op de parkeerplaats b. hij een takke eind het natuurgebied inragt
|
|
|
Langbeest

|
Ik wil nu heel veel zeggen....................laat maar
|
|
|
Idefixe

|
1 ding : vanaf vandaag raak ik dus geen Duitse vlieger meer aan: landen / starten : stort maar in je graf.....
( niet echt elegant , gaat niet gebeuren, ikkie wel ff flink pissed nu)
|
|
|
Langbeest

|
Tom, Ben je lid van DAS??????? 
|
|
|
Vinni

|
Als die lul het er niet mee eens is rot hij maar op uit Nederland..
|
|
|
Idefixe

|
Morgen eerst maar ff naar m'n rechtsbijstandverzekering.
|
|
|
Goonie

|
eventjes op advies van rechtsbijstand in de wacht gezet.
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
Wat wil de mafketel nou berijken dan....Tom hij kan je immers niets maken hij moet op mirns hem aan de regels houden als wij in duitsland zijn doen wij dat toch ook dus je hoeft je niet teverontschuldigen aan die gast 
|
|
|
der Torch

|
ik zou me er geen reet van aantrekken van die stinkduitser... laat die gast maar lekker brallen op het internet. De eerst volgende keer gewoon over zijn auto heen pissen.
Heeft Wiebe er eigenlijk niets van gezegd dan? Tis immers ook zijn stekkie... en zonder kiters ook minder omzet maargoed... ik had die gast direct weggekicked.
Daarnaast zijn niet alle duitser "stinkduitsers"; zijn ook nog wel relaxte gasten :-) maar dit ventje irriteert me toch wel behoorlijk merk ik... grote bek opzetten, schijt hebben aan iedereen, en zielig lopen doen met dreigementen!
(xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx) censuur
|
|
|
|
Goonie

|
Vrijdag??????
|
|
|
Idefixe

|
Vrijdag??????
zwaar kltn dus: do vrij =woei / za, zo geen woei en zoals het er nu uitziet ma weer woei. 
|
|
|
Goonie

|
Geloof dak morgen toch maar even op pad ga.... en vroeg ook... is het wat dan zal ik de wel bekende locals een sms sturen haha...
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
@ Goonie hoe ist met je hand al weer wat beter?...De woei zit in het NO niet echt gunstig voor mirns (down_kitesmiley)Dat zal dan Andijk of Enkhuizen worden Sietze als de wind goed lijkt (wendy_kitesmiley)Hou me maar op de hoogte hou het gegaan is SEE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Idefixe

|
Vandaag een 9m Fueltje gescoord. Nu nog een droogpakkie en dan zijn we er helemaal klaar voor 
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Vandaag een 9m Fueltje gescoord. Nu nog een droogpakkie en dan zijn we er helemaal klaar voor  Toch eindelijk die 9m2... Dat wordt loopen
|
|
|
|
Idefixe

|
Vandaag de Astro besteld.
|
|
|
Haring High Richardt

|
Vandaag de Astro besteld. Top pak Tom.  Ik heb hem ook zal je geen spijt van krijgen Heb je ook de thermo overall erbij???????
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
He Tom jij had toch al een droogpak  Jongens voor die Duitser kan je bij de caravanshop gewoon een wielklem kopen hoor.  Autoslotjes even dichtpurren, nah ja jullie snappen het wel. 
|
|
|
Idefixe

|
He Tom jij had toch al een droogpak  Nop, altijd wetsuit en als het echt koud is dan heb ik daar ( een rode / lijkt net drysuit) spraytop over.
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Ja dat was wat mij in de war bracht.  Zat net nog een filmpie te kijken van 4 jan en zag dat het een spraytop was 
|
|
|