KappuhH

|
Andere optie met Oost is Delfzijl. Nog mensen die kant op?
|
|
|
Marko

|
Gasten ik wil weer kite  :D
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Andere optie met Oost is Delfzijl. Nog mensen die kant op?
Check de Groningen locals maar ff. Het is voor mij te ver weg want moet om 16.00 uur weer op het werk zijn. Bovendien zijn de voorspellingen voor Delft maar 15 knp.
|
|
|
|
Goonie

|
Zozozo.... zijn er nog die harts die het er op willen wagen zaterdag? en ens een rondje lauwersoog pezen.. lekker in je shorty (onder het droog pakkie)  Maar wil ook niet alleen het water op dus... Voorstel? want ik ben wat erg erg erg langvan het water geweest en het word dan toch wel weer tijd om de boel van boven te zien... pffffff 
|
|
|
Idefixe

|
ligt daar niet een beetje errug veul ijs dan?
|
|
|
Goonie

|
wad is toch zout??? neem aan dat daar geen ijs ligt toch???
|
|
|
KappuhH

|
Lauwersoog is om 10.25 hoog zaterdag dus je kunt hooguit van 8 tot half1 ofzo varen. Daarna staat het wad echt helemaal droog. En aangezien hoogwater maar 87cm boven NAP is zal het me niks verbazen als het water om 12u al weg is.
Het is verder idd zout water dus je hoeft geen schaatsen mee te nemen.
|
|
|
Idefixe

|
oeps ( had ff een andere locatie voor ogen  ) goede morge Tom  )
|
|
|
Goonie

|
vanaf 8 uur it is.... maar ja .. niet alleen hahaha
|
|
|
zjunnusun

|
denk er ook wel over maar de dijk zal wel spekglad zijn.
|
|
|
[Pepper]

|
Gewoon nogmaals naar Emmen afreizen Goonie. Hele rietplas is bedekt met 17 cm. ijs met daar overheen een dekentje van zo'n 10 cm sneeuw. Morgen een temperatuurtje van iets onder nul gecombineerd met een zonnetje en N.O. 4.
Ik zeg: snowboard onder en over die plas knallen!
|
|
|
Goonie

|
ojaaa das ook wel een goed idee idd... haha dat daar zoveel sneeuw ligt gaaf... ik zal ruudje ook ff bellen vandaag dan kan de camera ook weer mee maar eeuh kan ik daar wel met mijn diepgravende golfje komen whahaha
|
|
|
|
Idefixe

|
voor eind volgende week gaat de wind weer naar de zuid / zuid west hoek ...........
|
|
|
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
|
waarom wordt het lekker weer als ik met me poot 6 weken omhoog moet liggen dikkedulle. en nu het ook weer gaat sneeuwen
|
|
|
Langbeest

|
En het gaat warm water regenen.
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
Ja Langbeest dat mag nu wel gebeuren,en het eerst volgend weekend het ijs uit het ijsselmeer en een lekkere strakke 5bft heb er nu al zin in 
|
|
|
|
Gj

|
ik wacht tot 9 maart dan mag ik los in Tenerife
|
|
|
JWG
Geen avatar
|
Ben zaterdag bij schoonouders in Lemmer.........is het water alweer ontdooid?
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Enig idee hoe lang het gaat duren voordat al dat ijs weg is? Wil nl as zaterdag wel weer eens het water op. Of liggen er nu bergen met kruiend ijs?
|
|
|
Idefixe

|
Ik moet op korte termijn toch die kant even op . ( moet verdulle m'n auto weer gaan uitleggen waar Mirns is, laatste keer was november vorig jaar  ) De wind en temperatuur ziet er voor eind deze week in ieder geval super uit. Ben bang dat het @ Mirns niet gaat lukken.......
|
|
|
[Pepper]

|
In een grijs verleden kon je hier altijd eenvoudig checken hoe de situatie was op Mirns. Zou me wel wat waard zijn om dat ding weer aan de praat te krijgen!
|
|
|