Baksteen
|
Zo hard aan het duimen ben ik! ZA / ZO zien er zo goed uit voor mij! Hopelijk gaat de wind niet harder als 22 knp.
Ik kan niet wachten.
|
|
|
TBK
|
Was weer lekker vanmiddag Tom, conditie weer wat bijgespijkerd. De chop zit geloof ik nog wel een beetje in m'n knieen, je meniscus wordt op deze manier vanzelf verwijdert.
|
|
|
Goonie
|
Misschien morgen eind vd middag / avond ( als er een beetje wind is ) even naar Enkhuizen.
Het blijft met N-O wind vaak goed doorwaaien in de avonduren. Is Muiderberg ook geen optie om vanuit Lelydorp aan te rijden? ow ja mischien even op de bodensee Whahahaha
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
Vanmiddag naar muiderberg als et genoeg waait.!! Hopen dat et doorgaat!
|
|
|
naja
|
Weer eens lekker ouderwets los gegaan op Muiderberg.
|
|
|
Baksteen
|
Weekend is ingekakt. Jammurr! Duimen dat het toch nog 16+ knp. word, maar dat word het niet denk ik.
|
|
|
Idefixe
|
Met een beetje mazzel vrijdagavond richting Fehmarn. Staat voor zaterdag dikke 25 knoop
|
|
|
vissie
|
goed bezig tom!
|
|
|
|
Idefixe
|
op fehmarn begint de wind nu ook aardig in te kakken...........
|
|
|
Marko
|
Hey Tom ben je nu in Fehmarn? beetje top dag geweest?
|
|
|
Idefixe
|
Hey Tom ben je nu in Fehmarn? beetje top dag geweest? Ik riep dus: met een beetje mazzel vrijdagavond richting Fehmarn. Ik zit nu op donderdagavond gewoon lekker thuis We waren van plan morgenavond ( jawel vrijdag dus ) ff naar Fehmarn te rijden want er stond voor zaterdag dus dikke 25 knp aangegeven. De verwachting is nu helaas behoorlijk ingekakt............. Overigens, afgezien van "een behoorlijk gebrek aan vaarbare wind" was m'n dag verder behoorlijk top.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Tom, Fehrman Altenteil ziet er nog steeds aardig goed uit hoor. Beter als hier in Ollandia, jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Guru PRO voorspelling:
|
|
|
Idefixe
|
JUP! Ik zag het ook al , wind is weer helemaal terug.
|
|
|
|
|
Marko
|
Hey Tom ben je nu in Fehmarn? beetje top dag geweest? Ik riep dus: met een beetje mazzel vrijdagavond richting Fehmarn. Ik zit nu op donderdagavond gewoon lekker thuis We waren van plan morgenavond ( jawel vrijdag dus ) ff naar Fehmarn te rijden want er stond voor zaterdag dus dikke 25 knp aangegeven. De verwachting is nu helaas behoorlijk ingekakt............. Overigens, afgezien van "een behoorlijk gebrek aan vaarbare wind" was m'n dag verder behoorlijk top. Haha sorry verkeerd gelezen ik dacht dat je er al zat Succes morgen (als je gaat) hoop dat het top word
|
|
|
|
[Pepper]
|
Las net in Die Norddeutsche Zeitung dat er dit weekend weer volop gebaggerd wordt rondom Fehmarn......
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Was er ook geen catamaran race gepland dit weekend Mannen ik wens jullie allen een fantastisch weekend, jammer dat ik er niet bij kan zijn
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
veel plezier voor allen die naar Fehmarn gaan . Ik ben bang dat het voor mij vooral werken en windloos zal zijn dit weekend
|
|
|
Idefixe
|
Net thuis van een geweldig weekendje Fehmarn vertrek vrijdagavond. Super gezellie met de andere bestuursleden van de NKV. zaterdag de hele dag lopen knallen met de 11m ( 20 / 25 knoop) met een strak blauwe lucht op supervlak water . locatie Fehmarn Gold Een keurig aangegeven kitespot waar je langs de eilandjes ( Natuurgebied!! ) mag varen. Het is een vreemde belevenis als je daar over het supervlakke water langs het "strandje van zo'n eiland" vaart en de vele vogels ( meest uiteenlopende soorten) niet eens reageren op jouw aanwezigheid! zaterdag een gezellie show gezien op de camping en vandaag na een zeer uitgebreid ontbijt weer rustig op huis aan. Het was weer helemaal top .
|
|
|
|
Idefixe
|
we zijn erg benieuwt naar foto's tom
Ondanks het feit dat we zowel foto als video bij ons hadden hebben we eigenlijk geen kitefoto's gemaakt. Niemand had met die blauwe lucht / zonnetje / dikke 20 knoop, zin om van het water af te komen s'avonds nog wel een paar erbarmelijke foto's gemaakt met het mobieltje van de show op de camping . de kwaliteit van de foto's is ongeveer gelijk aan "onze status " van dat moment.
|
|
|