|
[Pepper]
|
Kon morgen wel eens errrrrrrug druk gaan worden dus ook ik ben vroeg van de partij. @Taco: neem aan dat je ultra zuinige nieuwe Italiaantje er nog niet is dus zal ik maar rijden? Kun je eindelijk eens genieten van de 160 PK's van m'n nieuwe camper.....
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
morgen op mirns maar hopelijk kan ik goed varen nu nog steeds mega last van mn teen na de reddings actie van rico dus ik denk dat het boots worden morgen zodat ik mijn teen niet zoveel hoef te gebruiken we will sie
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waarom zie ik dat Vliegerweer vandaag aangeeft dat de wind uit het Noord-Oosten komt ?????? De wind zou toch Z-W moeten zijn....Toch?
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Hey Doctoro...Was nix aan in Dome replubiek. Ben er 23 dagen geweest en maar 21 dagen wind gehad. wat nog vervelender is dat je je droogpak niet aan hoeft te doen. Altijd maar in je blote pokkel kiten. En het ergst e is elke dag zon en 30 graden. En dan val je in het water en dan is dat net zo lauw als pis. ben blij dat ik weer thuis ben want hier is gelukkig geen wind en kan ik weer lekker vroeg mijn bed uit om te werken. Oet zaterdag @ Workie of Mirns ( als ut woeit )
* Men * wat ja een verschrikkelijke vakantie ik zou er nooit weer heen gaan whahaha... Vandaag moar es eeehm noar Mirns, maar voorspellingen zijn al niet meer zoals ze gisteren lieten zien.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Waarom zie ik dat Vliegerweer vandaag aangeeft dat de wind uit het Noord-Oosten komt ?????? De wind zou toch Z-W moeten zijn....Toch?
Ik had precies het zelfde, lekker kloten is dat. En ik durf niet te zeggen of er wel genoeg wind komt.
|
|
|
LamiKaze
|
Wind wordt helemaal niks geloof mie nou maar...
Vliegerweer ligt er volgens mij helemaal uit waarneming was van 17:30 dus van gisteren of nog eerder. Had gehoord dat VanDenBerg de site had overgenomen is er dus niet beter op geworden.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Wind wordt helemaal niks geloof mie nou maar...
Vliegerweer ligt er volgens mij helemaal uit waarneming was van 17:30 dus van gisteren of nog eerder. Had gehoord dat VanDenBerg de site had overgenomen is er dus niet beter op geworden.
KNMI zegt ZW6 bij de waarschuwingen voor het IJsselmeer. Dit typen ze in de voorspelling voor vandaag: Vrij veel bewolking en af en toe regen of motregen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 20 graden aan de kust tot lokaal 25 graden in het oosten en zuidoosten. De wind is zuid tot zuidwest, matig kracht 3 tot 4 en aan de kust en op het IJsselmeer, vrij krachtig, 5 en af en toe krachtig, 6.
|
|
|
Baksteen
|
Erg lastig, volgens windfinder valt het wel mee maar KNMI geeft een waarschuwing en KNMI luchtvaart bulletin zegt: WIND: ZUID TOT ZUIDWEST 5-10 KN. AAN DE KUST EN BOVEN OPEN WATER 11-18 KN. IN DE TWEEDE HELFT VAN DE PERIODE BOVEN HET OOSTEN EN ZUIDOOSTEN VAN HET LAND UITSCHIETERS 20-25 KN. Dat is voor mij denk ik te hard!
|
|
|
Goonie
|
Rommel in de auto... KOM ER AAN........
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik sla toch over jongens, hier op het internet zie het er niet zo geweldig uit. En ik moet bijna 2 uur karren. Ik wacht wel tot het beter waait.
|
|
|
Langbeest
|
Het is hier (Heemskerk aan zee) bijna windstil
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ben net terug...op wat motregen na hebben we een top dag gehad. Gemiddeld 18-22 knp. Tot de volgende maar weer...
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
Het was zeker een topdag! van half 11 tot half 4 heerlijk gevaren met de 11 mtr .
Was wel mega druk , op het eind nog iemand die zijn kite door mijn lijnen heen stuurde maar mocht al met al de pret niet drukken.
een van de betere sessies dit jaar wat mij betreft !
|
|
|
Langbeest
|
Yep uiteindelijk Wijk ook perfect
|
|
|
kitepower07
|
Afgezien van het grijze weer en motregen kon het niet beter. Tot een uurtje of 4 de handen vol gehad aan de 11m, heerlijk Hopelijk morgen weer zo'n dag!
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Inderdaad heelijk dagje met de 10m2 en super gezelli op de kant. Op het eind van de dag gezellig met 1 vrouw en 3 man mijn lijnen uit de knup gehaald.
|
|
|
[Pepper]
|
Oh was dat het. Ik dacht dat je een nieuwe hobby had gevonden.... En nu lig je natuurlijk uitgeteld op de bank. Je zult wel moet zijn na zo'n lange wandeling over de dijk!!! Was weer een leuk dagje. Hopelijk binnenkort meer van dit soort dagen!
|
|
|
martimor
|
muwahaha, ze wou de bar dus niet ruilen? was echt super gezellig.
tot de volgende maar weer
|
|
|
|
LamiKaze
|
Taco die F-One bar is toch kl*ten dus gewoon weg gooien die Sh*t Maar was weer een gruwelijk dagje @ Mirns ben nu superfit en nu weer klaar voor volgende sessie.
|
|
|
Idefixe
|
topdagje Alleen had ik wel de hele tijd het "spookbeeld" van een plotseling verschijnende windsurfer in m'n achterhoofd. Bij het omkleden erachter komen dat m'n kleding ( wsch ) bij Koen in de bus ligt. Had zelf nog een trainingsbroekie en van Arnold nog ff een lycra geleend. Ongelooflijk het antwoord van een kitesurfer die bij Wiebe voor op het terrein stond te klooien: "ach ik kom hier toch bijna nooit " ( de nieuwe mentaliteit van de wannabee"s ? ) en ook ongelooflijk de Duitse kitesschool die halverwege de dijk ( tussen kite en windsurfspot) de auto's parkeerden en vrolijk het weiland instapten om les te gaan geven......... Verder wel super gezellie hoor Laters
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Was ik dan toch maar gekomen, helaas het is niet anders. Volgende keer beter.
Wat voor maten hebben julle meegevaren?
|
|
|