LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik denk dat ik om een uur of 15.00 misschien ook wel wat eerder aanwezig ben Tot morgen
|
|
|
Wimt
|
ben er om 9 uur
|
|
|
Idefixe
|
Ik ga iets van 10.uur rustig die kant op. Zoals het er nu uitziet gaat de wind pas laat aan.
|
|
|
|
LF Ruud
|
Ziet er leuk uit der Torch maar waaide niet zo hard zeker om iets leuks te doen
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
I @ PieNO ik kan tegenwoordig beter voor jouw uitkijken whahahahaha [/quote Ik mag dan zelf wel in de kreukels liggen maar mijn materiaal is nog heel. Whahshaha. Ik rij nu naar mirns. Volgens jou site is het groen op het ijsselmeer. Ddus gaat prima met je 9.
|
|
|
|
Baksteen
|
Word het morgen beter of is het nog steeds bad?
|
|
|
Idefixe
|
Vandaag in de ochtend wat hardere wind en in de middag ietsie rustiger. Eind vd middag lekker ff wat harder. Hele dag goed met de 9m kunnen varen. Af en toe een beetje regen. Ondanks het slechte weer toch nog behoorlijk druk op het water.
|
|
|
Baksteen
|
en morgen Idefixe? Jij gokt meestal goed dus wordt het morgen wat met de wind?
|
|
|
Idefixe
|
wat ik nu zo zie aan verwachtingen is het morgen in de ochtend goed en wordt het vanaf zo'n 12 uur wat minder. Maar ja: beter ff 707 afwachten.
|
|
|
LF Ruud
|
Ik kon het niet vinden op mirns vandaag de wind was op zich goed maar het enige wat positief was dat ik een one-footer gesticked heb alleen de landing was wat minder en de rest was gewoon RUK vandaag en ik vondt het water ook koud BAH!!!!!!!!!!
|
|
|
Gj
|
pusssyyyyyyy ruud!
|
|
|
|
Baksteen
|
Word het vandaag nog wat op Mirns en is het veilig voor mij? Ben een beginner en heb een 9 meter Rebel. Ik weeg 66 kilo..
Zoja dan ben ik vanmiddag aanwezig. Idefixe , please geef een goed antwoord hahaha.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ eldoctoro
Was gister maar geaan was best te doen hoor. Ik ben niet lang geweest want alles deed me nog zeer. Als je vandaag nog gaat neem schoentjes mee. Was gister stervens koud aan de poten en handen. ijsselmeer is flinkl afgekoeld de afgelopen dagen. Vandaag wordt volgens mij wel een top dag. Maar dat water waar ik volgende week zit is 30 graden,,Whahahahah
|
|
|
KappuhH
|
Als ik de voorspellingen zie is het vandaag met een 9 wel prima te doen hoor. Het kan wat vlagerig zijn ivm de regen maar verder lekker...
|
|
|
Marko
|
Gaat er vanmiddag nog iemand??
|
|
|
KappuhH
|
Het ziet er naar uit dat we zaterdagmorgen heel vroeg ergens aanwezig moeten zijn. Ruud, Harlingen? Hoe hoger hoe meer wind namelijk.
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
Zijn er mensen al vroeg aanwezig zaterdag bij Mirns. Denk erover om te gaan maar heb het advies gekregen om niet alleen te gaan kiten..;-) Ben nog een beginner namelijk..
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag komt de wind uit het noorden. Da's dus voor Mirns hardstikke aflandig. Dat is vragen om problemen. Niet doen dus!!
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
oh oeps.. andere spot in friesland waar het dan wel kan?
|
|
|
Idefixe
|
met echt Noord ga ik altijd naar de kust of ( als het lekker waait) Muiderberg
|
|
|
LF Ruud
|
Sorry Hendrik gaat er niet in zitten zaterdag vrouw moet werken dan heb ik de kids Helaas Het ziet er naar uit dat we zaterdagmorgen heel vroeg ergens aanwezig moeten zijn. Ruud, Harlingen? Hoe hoger hoe meer wind namelijk.
|
|
|