Vinni
|
Mag ik ook komen zondag? lijkt me wel s gezellig om dat allemaal mee te maken Kan eventueel wel een doos rescue vuurpijlen meenemen Moet je echt doen! Is soms gewoon komisch! Altijd een leuk groepje op de kan die iedereen voorziet van het mooiste commentaar bij de domste acties Kom ik je wel een keer van Harlingen oppikken!
|
|
|
Gj
|
Mag ik ook komen zondag? lijkt me wel s gezellig om dat allemaal mee te maken Kan eventueel wel een doos rescue vuurpijlen meenemen NEE GVD THUISBLIJVEN ROTVOLK! Alleen als je een dikke doos Bon Bon's meeneemt voor mij persoonlijk, en mijn kite opblaast en mijn lijnen uitrolt, mag je naar mij kijken. Geen eigen kites meenemen, want het is er al zoo fokking druk dat je over de kites naar de auto moet lopen! Grapje, dat je niet mag komen, maar van die bon bons is wel een ernstige zaak.
|
|
|
|
|
wazzaah
|
Side off shore is niet zo erg Tom, heb nog een beetje moeite met hoogtelopen maar zie dat er downwind nog een mooi stukje ligt om aan te spoelen dus dat moet goed komen. Parkeer ik mn auto daar wel, kan ik er daarna gelijk vandoor Alleen nog ff kijken of fuel 17m 04 nog een beetje zn lucht vasthoudt.
|
|
|
Idefixe
|
Ik zit dit weekend wsch in Duitsland.
|
|
|
[Pepper]
|
Nou..... joepie:
|
|
|
KappuhH
|
Nou..... joepie: Psst... vanuit Emmen zit je zo in Noord Nederland!
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ Johan
Loog is net zo ver als Mirns kwa tijd.
Dus ik zeg morgen LOOG. Daar is meer woei.
Het is hoog water om 11:54 dus varen van half 10 tot 3 uur En omdat het oostenwind is is het water het laatse uur zo glad als de onderkant van je voeten.
|
|
|
Undergrounder
|
Zitten ze hier mensen die bij Mirns in het natuurgebied komen een beetje uit te vloeken, gaan ze zelf doodleuk na 1okt naar loog. Kan iemand mij dit uitleggen of is dit gewoon weer een gevalletje bord voor je hoofd
|
|
|
PieNO
|
Zitten ze hier mensen die bij Mirns in het natuurgebied komen een beetje uit te vloeken, gaan ze zelf doodleuk na 1okt naar loog. Kan iemand mij dit uitleggen of is dit gewoon weer een gevalletje bord voor je hoofd Oeps..Dat wist ik niet dacht dat je na 1 okt gewoon op Loog mocht varen. Dat ga ik dan maar niet doen. mag Delfzijl wel?
|
|
|
Geronimo79
|
Wadkant mag et volgens mij gewoon het hele jaar. Alleen Lauwersmeer niet. Wadkant is door rijkswaterstaat vrijgegegeven en volgens mij is er nog niks tegen gebeurd vanaf de provincie.
Delfzijl mag ook altijd.
|
|
|
KappuhH
|
Afgelopen jaar hebben de gele boeien er het hele jaar gelegen dus dan mag je gewoon varen.
|
|
|
Undergrounder
|
Ok, dan zit ik fout, mij is verteld dat het wad na 1 okt ook niet meer mag. Sorry
|
|
|
martimor
|
staat bij hanglos ook op spotinfo, dus nogal verwarrend ja, maar had het vorig jaar ook de zelfde vraag, en toen werdt het zelfde gezegdt... lekker kiten zolang de gele boeien aanwezig zijn
|
|
|
Undergrounder
|
Hm, kunnnen de regiocoördinatoren daar uitsluitsel over geven ? Het is nl. wel een erg lekkere spot met oost
|
|
|
KappuhH
|
Hm, kunnnen de regiocoördinatoren daar uitsluitsel over geven ? Het is nl. wel een erg lekkere spot met oost Oost istie wat aflandig, NO is perfect!
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
hmz... voorspellingen zijn niet echt jottum! Wie gaan er naar mirns? dan weten we of het de moeite waard is qua gezelligheid
|
|
|
|
[Pepper]
|
Ook de voorspellingen voor Loog en Delfzijl doen mijn hart nog niet direct sneller kloppen.... Denk dat ik toch maar naar Mirns rij. Heb dan alle ruimte om te cruisen met m'n Zephyr 17......
|
|
|
KappuhH
|
@ Johan, met zo'n 17m hoef je toch eigenlijk nooit naar de voorspellingen te kijken?
|
|
|
PieNO
|
@ johan
Mirns oke. Als ik de discussie op het Grun forum lees wordt ik daar ook niet vrolijk van. Ik bel je vanaaf wel effe. Heb niet veel vertrouwen meer in wind gaat steeds verder inkakken.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heb niet veel vertrouwen meer in wind gaat steeds verder inkakken Wind is vast aan de el gouna schijterij, hoepelepoepus
|
|
|
|