PaulTorensma
|
Jaja ben benieuwd wat het ons gaat brengen ^^
|
|
|
Idefixe
|
Straks nog ff die kant uit met nazar en paul, morgen nog geen idee en zondag zowiezo dabei! We zullen je missen tom.. met je hoofd in duitsland met 18-20 knoopjes.. JALOURS
als je straks gaat kun je 'm beter richting Enkhuizen boeken.......
|
|
|
Marko
|
Heey paul op het forum
|
|
|
Melvyn
|
Zal het nog wat gaan worden vandaag @Mirns......
|
|
|
Swiftenaar
|
ga denk zo wel ff die kant uit, we zien wel wat t word op hoop van zege!
|
|
|
Geelco
|
is dat daar niet kwalijk dan, met oosterwind? Pro voorspeld zo'n beetje 10/11 met stoten van 15.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
ga denk zo wel ff die kant uit, we zien wel wat t word op hoop van zege!
Je hebt er wel lekker zonnig weer bij Joost (up_kitesmiley)hoop dat het wat word
|
|
|
Arnold
|
ziet er aardig NO uit nu, straks maar richting horst en hopen dat hij door het zonnige weer door zet
|
|
|
Swiftenaar
|
hadden achteraf beter naar strand nikskorst kunnen gaan... was Noord op mirns:P
lekker vant zonnetje genietend uitgekatert, dus mij hoor je niet klagen!
|
|
|
Arnold
|
horst stond ook geen wind genoeg, en net een tikkie te veel oost
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Horst stond te weinig wind en was idd te veel oost. Ook die mafkees die, aan de overkant, in Zeewolde probeerde te varen had te weinig wind.
@ Swifttenaar...had je niet naar Workun kunnen gaan?
|
|
|
Idefixe
|
Pppff net thuis van Fehmarn. Gisteren gekeken naar de Ferry die net ten noorden van Fehmarn lag af te branden. Indrukwekkend gezicht. Daarna op de camping ( Wulfenerhals) gevaren. Strakke oostenwind ( iets van 18 knp), heldere blauwe lucht , zonnetje op je kop en gaan....... lekker op binnenmeertje. Daarna in de feesttent op de camping een verkleinde versie van het Oktoberfest. pffffffffff Ik lust een aardig biertje maar die Duitsers die kunnen er ook wat van. Daarbij super traditioneel zuid duits eten : Hakse , en typisch voor Beieren en eigenlijk vooral voor de hoofdstad München is de witte worst, de Weißwurst. en brezel ( voor de gïnteresseerden: De worst bestaat uit gekruid kalfsvlees en varkensspek, en wordt traditioneel ‘s ochtends vroeg wordt gekookt (niet gebraden dus). Het wordt als snack op markten en in restaurantjes met zoete mosterd, Brezeln (grote zoute krakelingen) en bier geconsumeneerd. Deze week nog ff de laatste zaken regelen voor het kitecamp en dan maar hopen op wind.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Pppff net thuis van Fehmarn. Gisteren gekeken naar de Ferry die net ten noorden van Fehmarn lag af te branden. Indrukwekkend gezicht. Daarna op de camping ( Wulfenerhals) gevaren. Strakke oostenwind ( iets van 18 knp), heldere blauwe lucht , zonnetje op je kop en gaan....... lekker op binnenmeertje. Daarna in de feesttent op de camping een verkleinde versie van het Oktoberfest. pffffffffff Ik lust een aardig biertje maar die Duitsers die kunnen er ook wat van. Daarbij super traditioneel zuid duits eten : Hakse , en typisch voor Beieren en eigenlijk vooral voor de hoofdstad München is de witte worst, de Weißwurst. en brezel ( voor de gïnteresseerden: De worst bestaat uit gekruid kalfsvlees en varkensspek, en wordt traditioneel ‘s ochtends vroeg wordt gekookt (niet gebraden dus). Het wordt als snack op markten en in restaurantjes met zoete mosterd, Brezeln (grote zoute krakelingen) en bier geconsumeneerd. Deze week nog ff de laatste zaken regelen voor het kitecamp en dan maar hopen op wind.
Je hebt dus weer vanalles meegemaakt. Mooi! En is er nu iets meer bekend over de caravans?
|
|
|
Idefixe
|
Het was blijkbaar weer een "feestje" @ Mirns : linkje
|
|
|
Swiftenaar
|
@Minimij, jaa achteraf misschien beter idee, maar we waren er toch al en t was gezellig + rohan moest nog werken vanavond, dus hadden niet erg veel tijd:)
|
|
|
Kevin
|
Tom al meer info omtrent kitecamp?? zou fijn zijn welke camping, caravan mogelijkheden, vrijdag welke spot afspreken etc maarja ik ben ook gewoon ongeduldig omdat ik er zoveel zin in heb
|
|
|
Geelco
|
@ het feestje op Mirns: Wat een heldendaad Zo moet het gros in actie komen, maar helaas.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Had Wiebe een feesie georganieseerd dan waarom waren wij daar dan niet van op de hoogte Knap gedaan Drew Maar idd je wordt er wel een beetje moe van want het komt de spot mirns niet tegoede
|
|
|
Swiftenaar
|
Ik ga mee in Kevin zijn vraag:P en anders ga k tom wel weer ff spammen(A)
|
|
|
Idefixe
|
Morgen de final update voor het kitecamp Fehmarn........... zaterdagavond in ieder geval maar ff knalle @ Grüner Brink
|
|
|
Swiftenaar
|
finder gaf voor vrijdag ook nog wat wind af, dus wie weet dan nog ff naar gold/orth
|
|
|
Vinni
|
Ben benieuwd! Iig wel makkelijk met plannen @Tom, ik hoorde van Nazar dat jullie donderdag om 20.00uur vertrekken? Idee om samen op te rijden?
|
|
|
Kevin
|
Komt er ook nog een deelnemerslijst online??? zou leuk zijn dan kunnen we misschien stemmen wie er mee mag en wie niet (A) hahahahahaha
|
|
|