Hey vriend weer eens in Nederland ik denk die blijft daar man
Maar ja de mannen die zijn met het kitecamp bezig tot vrijdag deze week!!!!!!!!!!!
Kan je kiten op de Boden see ligt dat niet tussen de bergen in ?????
Ja ik heb ook wel weer zin in een goeie sessie op mirns, maar volgend weekend is het NK ook en ik denk dat ik daar zondag heen ga als het nartuurlijk door gaat
We moeten snel weer eens varen maakt me niet uit waar als het maar waait nou tot snel de Groeten
[/quote]
Maakt me niet uit waar? haha nou das mooi want wilde dan morgen naar de boden see haha... 16 tot 24 knp. lekker windje als het 2 graden is.. hehe.. Nou ja zeg maar hoe laat je er bent kerel whahaha gezellig...
Nee Ruud ik zit hier nog wel even.. iig nog 2 en halve week. en dan maar hopen dat het in dat weekend dat ik thuis ben ook maar weer eens waait...
[/quote]Nou als je het goed vindt ben ik rond koffie tijd bij je
en het droogpakkie al aan want het is daar al wel koud brrrrrr
Heb je daar al eens op de Boden see gevaren of zijn er geen andere kiters in de buurt ????
Trouwens kun je het werk niet dichter bij huis zoeken want we hebben je de afgelopen tijd op mirns wel gemist met al dat drama in de verkeerde zone maar dat heb je misschien allemaal wel gelezen of gehoort als het zo door gaat Sietze raken we mirns kwijt
Nou die 2 en halve week kan ik nog wel ff wachten en als het dan waait waar dan ook gaan wij varen
Ga je zien kerel