Mirns, wie gaat er kiten

Swiftenaar

Antwoord #7875 Oktober 12, 2010, 11:59:02
edit2Rapporteer  
Andre mag NIET, dat was je punt toch kevin?
Haring High Richardt

Antwoord #7876 Oktober 12, 2010, 16:49:37
edit2Rapporteer  
Waarschuwing:

Voor de 12 uur kiter uit Emmen

Betrapt in El Gouna als reedt- zitter op het zand en regelmatig te zien in Mirns

Kom je hem tegen Kijk uit !!!!!

Haal niet in en waarschuw met oerkreten zoals:
 Jiha aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaa

Probeer hem duidelijk te maken dat hij niet alleen op het water staat.

Mocht bovenstaande nog niet lukken vraag dan of hij gaat mee gaat
Sjoppen, dit lukt (bijna) altijd. Specialiteit zijn horloges en t shirts.

Tijdens het sjoppen persoon afleveren bij Natura 2000 voor een cursussie !!!

http://www.youtube.com/watch?v=4Jk7qv0XbQU

http://www.vimeo.com/15772093

Langbeest

Antwoord #7877 Oktober 12, 2010, 18:29:15
edit2Rapporteer  
Kan niet wachten...............
Vinni

Antwoord #7878 Oktober 12, 2010, 20:15:55
edit2Rapporteer  
Haha, inkoppertje swifternerd, natuurlijk was dat z'n punt Grin
Idefixe

Antwoord #7879 Oktober 12, 2010, 20:24:08
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd! Iig wel makkelijk met plannen Roll Eyes

@Tom, ik hoorde van Nazar dat jullie donderdag om 20.00uur  vertrekken? Idee om samen op te rijden?

Ik moet donderdag tot iets van 1600 werken daarna zsm auto inladen en vertrekken. Ik heb wel een beste bak spul bij me dus rijd niet al te hard.
Vinni

Antwoord #7880 Oktober 12, 2010, 21:15:36
edit2Rapporteer  
Oke, ik ben weer aant twijfelen geslagen. We komen namelijk wel in het donker aan dan, beetje niks om een tentje op te zetten dan. Verder is overdag weer zo klote met die werkzaamheden..
Idefixe

Antwoord #7881 Oktober 12, 2010, 22:33:42
edit2Rapporteer  
tja mijn tentje staat in iets van 2 seconden  Tongue
Ik zou in ieder geval wel 's avonds / 's nachts gaan rijden. Afgelopen zondag stond ik overdag alles bij elkaar zo'n 3 uur stil op de autbahn..........
Vinni

Antwoord #7882 Oktober 12, 2010, 22:54:13
edit2Rapporteer  
Wow dat is wel een fixe vertraging ja.. Dan toch ook maar 'snachs denk ik. Vertrek ik rond 2 uur denk ik. Ben net met het licht daar. Nog ff een tukkie doen en dan een middagsessie :-)
marving60

Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #7883 Oktober 13, 2010, 15:15:00
edit2Rapporteer  
Ik wil mee. Sad
Swiftenaar

Antwoord #7884 Oktober 13, 2010, 15:29:16
edit2Rapporteer  
dan ga je mee marvin?
Dutchy

Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #7885 Oktober 13, 2010, 21:07:41
edit2Rapporteer  
vraagje: as zaterdag NNO is Lelystad een optie dan ??? zoja waar in lelystad ?? ben daar zaterdag in de buurt grtz dutchy
Idefixe

Antwoord #7886 Oktober 13, 2010, 23:16:36
edit2Rapporteer  
NNO  was dus in het verleden optie voor Lelystad. Nu krijg je er meteen een bon a 180 eurie  ThumpDown 
Dichtsbijzijnde spot ( die het ook nog eens lekker doet met NNO ) is Horst
Goonie

Antwoord #7887 Oktober 17, 2010, 21:28:32
edit2Rapporteer  
so abber hallo.. ja bin shon mttleweile deutscher gel.. godver ik ben veel te veel aan het werk in duitsland hahaha .. Nou ja ik ben momenteel in Ulm. (100km van de Boden see) en zit hier nog drie weken. jezus ik mis mirns. Nou ja ik heb de spullen achterin de auto en hoop dan ook dat het nog even gaat waaien als ik hier een vrije dag kan krijgen.. en dan maar eens de boden see onveilig maken hier hahaha..

@idefix... begreep ik het nou goed en was je weer eens op fehrman??

Voor de rest iedereen de groeten... YeSS
spijker

Antwoord #7888 Oktober 17, 2010, 22:12:40
edit2Rapporteer  
Morgen nog mensen naar Mirns?
Geelco

Antwoord #7889 Oktober 17, 2010, 22:47:32
edit2Rapporteer  
ik zou graag willen. Het punt is alleen dat ik vanuit Groningen daar nog niet kan komen. Iemand die vanaf een uurtje of 3 gaat richting Mirns? En natuurlijk een plekje over heeft? (A)
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #7890 Oktober 18, 2010, 18:33:47
edit2Rapporteer  
so abber hallo.. ja bin shon mttleweile deutscher gel.. godver ik ben veel te veel aan het werk in duitsland hahaha .. Nou ja ik ben momenteel in Ulm. (100km van de Boden see) en zit hier nog drie weken. jezus ik mis mirns. Nou ja ik heb de spullen achterin de auto en hoop dan ook dat het nog even gaat waaien als ik hier een vrije dag kan krijgen.. en dan maar eens de boden see onveilig maken hier hahaha..

@idefix... begreep ik het nou goed en was je weer eens op fehrman??

Voor de rest iedereen de groeten... YeSS
Hey vriend  weer eens in Nederland ik denk die blijft daar man Grin Maar ja de mannen die zijn met het kitecamp bezig tot vrijdag deze week!!!!!!!!!!!
Kan je kiten op de Boden see ligt dat niet tussen de bergen in ?????
Ja ik heb ook wel weer zin in een goeie sessie op mirns, maar volgend weekend is het NK ook en ik denk dat ik daar zondag heen ga als het nartuurlijk door gaat ThumpsUp
We moeten snel weer eens varen maakt me niet uit waar als het maar waait nou tot snel de Groeten ThumpsUp
spijker

Antwoord #7891 Oktober 18, 2010, 21:09:19
edit2Rapporteer  
Wat een topdag @ mirns vandaag, ook lekker rustig zonder de locals  Wink
Goonie

Antwoord #7892 Oktober 19, 2010, 12:18:02
edit2Rapporteer  

[/quote]Hey vriend  weer eens in Nederland ik denk die blijft daar man Grin Maar ja de mannen die zijn met het kitecamp bezig tot vrijdag deze week!!!!!!!!!!!
Ja ik heb ook wel weer zin in een goeie sessie op mirns, maar volgend weekend is het NK ook en ik denk dat ik daar zondag heen ga als het nartuurlijk door gaat ThumpsUp
We moeten snel weer eens varen maakt me niet uit waar als het maar waait nou tot snel de Groeten ThumpsUp
[/quote]

Maakt me niet uit waar? haha nou das mooi want wilde dan morgen naar de boden see haha... 16 tot 24 knp. lekker windje als het 2 graden is.. hehe.. Nou ja zeg maar hoe laat je er bent kerel whahaha gezellig...

Nee Ruud ik zit hier nog wel even.. iig nog 2 en halve week. en dan maar hopen dat het in dat weekend dat ik thuis ben ook maar weer eens waait...

LF Ruud

Antwoord #7893 Oktober 19, 2010, 21:13:15
edit2Rapporteer  

Hey vriend  weer eens in Nederland ik denk die blijft daar man Grin Maar ja de mannen die zijn met het kitecamp bezig tot vrijdag deze week!!!!!!!!!!!
[/quote]

Maakt me niet uit waar? haha nou das mooi want wilde dan morgen naar de boden see haha... 16 tot 24 knp. lekker windje als het 2 graden is.. hehe.. Nou ja zeg maar hoe laat je er bent kerel whahaha gezellig...

Nee Ruud ik zit hier nog wel even.. iig nog 2 en halve week. en dan maar hopen dat het in dat weekend dat ik thuis ben ook maar weer eens waait...

[/quote]Nou als je het goed vindt ben ik rond koffie tijd bij je  Grin en het droogpakkie al aan want het is daar al wel koud brrrrrr
Heb je daar al eens op de Boden see gevaren of zijn er geen andere kiters in de buurt ????
Trouwens kun je het werk niet dichter bij huis zoeken want we hebben je de afgelopen tijd op mirns wel gemist met al dat drama in de verkeerde zone maar dat heb je misschien allemaal wel gelezen of gehoort als het zo door gaat Sietze raken we mirns kwijt Cry Cry Cry Cry Cry
Nou die 2 en halve week kan ik nog wel ff wachten en als het dan waait waar dan ook gaan wij varen YeSS YeSS YeSS
Ga je zien kerel  ThumpsUp
Haring High Richardt

Antwoord #7894 Oktober 19, 2010, 21:50:11
edit2Rapporteer  
Haring Hai Richardt Productions Presents :

Kite Kings on Tour:  The Trailer El Gouna 2010

5 Kite Kings  2 verdwaalde drenten en
2 Tekselaaaaaaaaaaaaaars  in Egypte

Superwind, topsessies, hamburgersessies, slaapsessies
neusie peutersessies. sjiel strandt sessie, sjop sessies etc
beleef  de vele sessies mee in deze sessie  trailer.

top en zeeeer gezellieg weekje  met top sessie  gasten !!!!!

the trailer is zowel in You Troep  als in Vimeo te bewonderen

Hafe fun en binnenkort verwacht in dit theater :

Kite Kings on Tour :   The Movie El Gouna

http://www.vimeo.com/15989000

http://www.youtube.com/watch?v=0wk6LmglGuc

(HJ) MINI-ME

Antwoord #7895 Oktober 20, 2010, 18:24:10
edit2Rapporteer  
Morgen misschien nog gasten @ Mirns en hoe is het met het waterpeil gesteld?
LF Ruud

Antwoord #7896 Oktober 20, 2010, 18:40:09
edit2Rapporteer  
@Richardt ziet er erg relaxt uit dat El Gouna ThumpsUp, Jammer dat er geen wind genoeg stond Undecided
martimor

Antwoord #7897 Oktober 20, 2010, 21:37:41
edit2Rapporteer  
vrijdag richting mirns, maar idd, is het nog diep genoeg?
Idefixe

Antwoord #7898 Oktober 20, 2010, 21:43:48
edit2Rapporteer  
Net thuis: helemaal gesloopt..........
RRA

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #7899 Oktober 21, 2010, 10:15:05
edit2Rapporteer  
zaterdag maar weer eens ff op mirns kijken Joepie , tis #$%$#$%%$$$%%%$%$$$$%$%$$$$$$ alweer een dikke maand geleden Sad dat ik voor het laatst gevaren heb.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.