FlyGirl
Geen avatar
|
Back in town...2 weken niet gekite dus begin redelijk door te draaien... Maandag staat wat mij betreft ben alleen bang dat het niet heel veel wordt met de wind... Afwachten dus..Hope 2 see u all soon!!
|
|
|
|
|
Idefixe
|
@ Richardt: als het gaat waaien ik ook maar dat word voor mij nog ff afwachten!!! ik heb er nog weinig vertrouwen in! bedoeld Melvin wsch maandag mee. Melvin werkt zaterdags ( vandaag z'n eerste dag na z'n vakantie) dus voor de foto's moet je denk ff geduld hebben.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De voorspelling is inderdaad een beetje ingekakt (shame_kitesmiley) Maar vanaf 14 knp ben ik van de partij Kan ik mijn 14m2 meter weer eens testen.. Het waait de laatste tijd veel te lekker en hang dus bijna altijd onder mijn 10m2 SEE YOU (hopelijk)
|
|
|
Idefixe
|
alle windsite's bestudeerd en gezien het feit dat er de laatste tijd iedere keer iets / tot veel meer staat dan aangegeven kom ik voor morgen op minimaal 14 knp. Genoeg dus voor m'n 14 meter. Laatste week van m'n vakantie dus toch maar ff Mirns checken dan.......... Zoals het er nu uitziet ben ik er om 11.00 uur. CU @ Mirns dan maar weer (grinnik_kitesmiley) ( morgenochtend nog ff teletekst 707 checken hè)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als er wind staat +/- 14 knp dan ga ik morgen ook... Ben er dan omstreeks 11.30 uur
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
woensdag en donderdag word knallen voor mij!!! wind of geen wind.hehe
|
|
|
Idefixe
|
alle windsite's nagekeken en dan kom ik op zo'n 14 knp uit. Voor mij genoeg, ben er om 11.00 uur
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Damn, zit een scriptie te schrijven maar wil knallen!!!! Hopelijk wordt woensdag mijn dag... Have fun vandaag!!
|
|
|
globe
|
Hoop er woensdag om een uurtje of 2 te zijn!
tot dan!
|
|
|
VincentC
|
Iemand die vandaag nog langs Almere komt? Vervoer terug heb ik wel maar heen niet..
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Iemand die vandaag nog langs Almere komt? Vervoer terug heb ik wel maar heen niet..
ik kom zo langs almeren!!! kga naar m'n tante...ga je mee???
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Hoop er woensdag om een uurtje of 2 te zijn!
tot dan!
Gezellig!! Windvoorspellingen zien er nog steeds top uit dus duimen maar..
|
|
|
Jambo
|
Yep,
Woendag daggie vrij genomen, weer eens met 9m varen. Voorspellingen zien er top uit. Hoop ook op goede wind in het weekend, ga 2 nachten kamperen bij de overbuurman als er genoeg wind is.
|
|
|
VincentC
|
Woensdag geht es loos! Furia 9 drop en raggen met je nikskop!
|
|
|
Idefixe
|
zo hé : net thuis van Mirns en hij was weer helemaal toppie Strak blauwe lucht dikke 20 Gr en een lekkere constante 17/18 knoopies. Deze dag gaat weer met een ster de boeken in. Toppunt van stom: Stond een beginner met een Nitro 10 ( te klein maar veel te snel voor hem) met een North barretje ( dus geen safety op de recon 2) met zo'n lekkere boardleash ( zo'n echte krulveer)/ zonder helm. Morgen maar weer eens een daggie Mirns doen dan ( je moet wat hè, met al die wind (grinnik_kitesmiley) )
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hij was lekker vandaag... Heb lekker in mijn shorty gevaren.. Wie heeft zijn leash laten liggen??? Ps Tom doe mij dat tel nr van je vrouw maar ff via pb... Onze eigen "Helga"
|
|
|
|
globe
|
Ik word al een beetje zenuwachtig als ik windfinder bekijk. Ik heb er zin an!
|
|
|
peter.
|
ik ben er vandaag rond 5 uur
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
Mirnsss was top! Damnnn nieuwe tricks gingen goeddd:D Echt een TOP sessie met dat mooie weer!
|
|
|
globe
|
En nu snel mijn mandje in! Paar uurtjes werken en dan ben ik om half 2 op/in Mirns!
doegie, tot straks!
|
|
|