Swiftenaar
|
Vrijdag word de dag Nazar? Ga ik wel foto's maken! Ik hoor t wel wat vervoer betreft! heb hier evt. wel auto, geen rijbewijs!
|
|
|
Vinni
|
Dames ik ben vrijdag ook aanwezig! Hoe laat denkt men er te zijn? 's middags wat minder kamikaze wind dan 's ochtends..
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Vrijdag is een mooi dagje om de garage op te ruimen. Vrouw ook weer blij
|
|
|
Idefixe
|
Ik heb geen garage maar als ik er eentje had en ik as vrijdag vrij had mocht m'n vrouw 'm best opruimen.
|
|
|
Vinni
|
Haha zaterdag weer een dag Tom! Ik heb vorige week donderdag moeten missen, volgens mij was dat echt een superdag!
|
|
|
Arnold
|
Haha zaterdag weer een dag Tom! Ik heb vorige week donderdag moeten missen, volgens mij was dat echt een superdag!
Dat was idd een top daggie Vinni volgens windfinder is vrijdag de hele dag kamikaze
|
|
|
Vinni
|
Ja was ik al bang voor die donderdag... Maar vrijdag gaat een hoop goed maken! De hele dak kamikaze, heeerlijk
|
|
|
VincentC
|
Ik heb vernomen dat er ook gefilmd gaat worden dus prepare!
|
|
|
Vinni
|
Zekers, de cameraman rijd met mij mee!
|
|
|
Nazar
|
ik ben uBER GEILLLL! zin in vrijdag......!
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Yes zaterdag het water op rond 12.00 uur van de partij En mannen laat eens zien wie de grootste BALLEN heeft op de video vrijdag ik ben benieuwd naar het resultaat
|
|
|
VincentC
|
Er zijn hele filmcrews aanwezig dus dat moet wel goedkomen! Ik zal je kite nog ff heel voor je houden =)
|
|
|
Marko
|
Jaloersss ik moet naar stage :S
|
|
|
naja
|
Zet hem op jongens vrijdag,maak mij trots op jullie en zorg dat je een beetje heel blijft
|
|
|
Idefixe
|
wind begint er voor zaterdag behoorlijk uit te kakken......... ( K ZOOI) Wel morgen allemaal een beetje heel blijven jongens
|
|
|
VincentC
|
Nou volgens mij is 't allemaal geregeld, morgen op Mirns non stop filmcrews dus alles wat er gebeurt is terug te zien! =)
|
|
|
Arnold
|
tja kan 2 kanten op, of we hebben plezier op het water, of er staat echt te veel wind en staan we met zijn allen op de kant.... hoe laat is iedereen morgen aanwezig?
|
|
|
Sjempoe
Geen avatar
|
hoe staat het met het waterpeil ? is die nog zeer laag ? Ik overweeg om nu ook zometeen richting mirns te rijden Hoeveel mensen zullen er ongeveer zijn ? ( gezellige boel of ? )
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
wind begint er voor zaterdag behoorlijk uit te kakken......... ( K ZOOI) Wel morgen allemaal een beetje heel blijven jongens Nee Tom nu niet meer. Gaat er steeds beter uit zien. Ik ben morguh van de partij. Gister hadden ze het nog over heeeeeel veeeeel regen nu zeggen sommige sites droog weertje. @ Richard.... Als je gaat sjoppen bel effe ga ik mee. Heb al 2 dagen niet gesjopt. Enne ben jij niet mee naar Fehmarn..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik had vandaag ook in mijn agenda staan maar die 41+ knp zijn mij iets te machtig..... En dan heb je het nog niet eens over de windstoten !!! Voordeel is wel dat het op cam staat wanneer het mis gaat :-(
Voor de mannen die wel het water op gaan....KIJK UIT!!!
|
|
|
Idefixe
|
Het ziet er voor morgen weer helemaal toppie uit
|
|
|
Marko
|
Wie gaan er morgen naar Mirns?? Ik ga morgen weer die kant op!! Tom als ik morgen alleen ben kan ik dan met jou mee rijden?? Of samen vertrekken?
|
|
|
Idefixe
|
Morgen meerijden wordt een beetje lastig: vandaag dochter jarig en zondag m'n vrouw. Moet m'n programma dus een beetje aanpassen en weet absoluut niet hoe of wat met boodschappen doen ( beschikbaarheid auto) en visite toestanden morgen........
|
|
|