Rol@nd
|
Waar is het precies? En zijn er morgen mensen, hoe laat?
|
|
|
Idefixe
|
Hebben we een keertje deftig sneeuw, staat er verdulle geen zuchtje wind
|
|
|
Arnold
|
dat is inderdaad mooi balen, had net zin om ff te knallen in de sneeuw
|
|
|
ROBST3R
|
wat een kak wind
|
|
|
|
Arnold
|
nog meer sneeuw maar weer geen zuchtje wind
|
|
|
KappuhH
|
Zijn er nog mensen met plannen voor donderdag?
|
|
|
Idefixe
|
Ja .......... werken
|
|
|
Nazar
|
ben van plan om morgen en donderdag lekker te gaan snowkiten
|
|
|
KappuhH
|
Waar? Ben nog op zoek naar een goede spot...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als iemand gaat snowkiten....geef dan ff een gil !!! Misschien doe ik mee of anders kom ik foto's maken.
|
|
|
KappuhH
|
Als iemand gaat snowkiten....geef dan ff een gil !!! Misschien doe ik mee of anders kom ik foto's maken.
Ben voor donderdag op zoek naar een goede spot. Zit nu te denken aan het veluwemeer bij Nunspeet (Polsmaten). Dat is met NO precies sideshore en komt de wind dus vanaf elburg over het ijs. Vraag me alleen af of er genoeg sneeuw op het ijs ligt...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ben voor donderdag op zoek naar een goede spot. Zit nu te denken aan het veluwemeer bij Nunspeet (Polsmaten). Dat is met NO precies sideshore en komt de wind dus vanaf elburg over het ijs. Vraag me alleen af of er genoeg sneeuw op het ijs ligt... Hier in Zeewolde ligt voldoende dus Nuspeet zal ook wel oke zijn. Er ligt ook genoeg sneeuw op het ijs dus ook dat zou misschien een optie kunnen zijn.....
|
|
|
Idefixe
|
Morgen is er een kleine kans op wat wind. De richting wordt noordoost. Ik ga straks ff bij "de boer van vorige winter" vragen of we weer op z'n weiland mogen. Voor de donderdagmiddag probeer ik een vrije middag te regelen.
|
|
|
KappuhH
|
Dat kleine kereltje heeft het goed voor elkaar Tom: PM ff waar dat weiland is. Alhoewel ik de voorkeur geef aan ijs met sneeuw er op (beter wegkomen, geen last van molshopen ed en beter voor mn snowboard)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Tom.... kun je mij de locatie ook nog ff PMen, SMSen, APPen of op andere wijze. Zal de foto camera meenemen.
@ Hendrik..... Tja hij vind het idd heerlijk in de sneeuw.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tom.... kun je mij de locatie ook nog ff PMen, SMSen, APPen of op andere wijze. Zal de foto camera meenemen.
@ Hendrik..... Tja hij vind het idd heerlijk in de sneeuw.
De echte MINI-ME Voor de verandering ligt hier in het ZW echt veel meer sneeuw. Alleen het ontbreekt jammer genoeg aan wind.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx Erwin....
@ Michiel...kom je nog x naar het hoge Noorden of duiken we binnenkort nog ff bij Wijk de Noordzee in?
|
|
|
Arnold
|
morgen vrij, dus ben van de partij, ook ik wil graag weten waar dat weiland precies is ( als we er weer welkom zijn dit ja,ar)
|
|
|
Idefixe
|
Ik zit nu op m'n werk( beperkt pc mogelijkheden) dus is lastig om locatie door te geven. Gisteren bij die boer langs geweest . Was helaas niemand thuis. Vanmiddag nog een keertje proberen.....
|
|
|
mart
|
Ik heb afgelopen donderdag bij die boer geweest. We mogen er kiten op zijn voorste weiland. Maar we mogen niet meer dan met 10 man op zijn weiland. En iedereen moet zich melden bij de boer. De boer zij met nadruk niet meer dan 10. De gene die daarna kwamen moest een ander weiland zoeken. Ik ben vrijdag de hele dag aanwezig.
MaartenR
|
|
|
Idefixe
|
welke boer ben je geweest?
|
|
|
KappuhH
|