marving60

Logs: 0 | 5 uur
|
damn! wat een lekkere wind.
Hopelijk word het zondag nog wat... (denk t niet)
Ik ben officieel jaloers vinni!
|
|
|
|
[Pepper]

|
@Goonie: je Zephyr al binnen? Zaterdag lijkt een prachtig dagje te worden om dat ding eens aan de tand te voelen....
|
|
|
Arnold

|
Ik sta nu op mirns... Waar is iedereen het waait !!!!!!
|
|
|
Goonie

|
@ Brackenwood... Dan hoop ik dat je er zaterdag bent. Want ik heb hem nog niet binnen. Laat staan besteld hahaha.... Maar zou hem idd heel erg graag eens even willen proberen..
@arnold... Je moet er niet staan gek.. Je moet gaan kiten als het waait.. hahahaha
|
|
|
Arnold

|
Ga nu ook het water op, in mn uppie heb ik mooi de ruimte 
|
|
|
Nazar

|
ik wil ookkk!!!! maar zit vandaag en morgen op school...
|
|
|
Rol@nd

|
Morgenochtend ook maar weer eens even kijken, ziet er weer goed uit! 
|
|
|
Idefixe

|
ggrrrrrrr : werken...........
|
|
|
Nazar

|
waarom ben je vandaag niet gegaan? en tot hoelaat moet je morgen werken?
|
|
|
Idefixe

|
druk druk druk . morgen tot 1600 en dan is de woei op. Misschien zaterdag nog ergens wat ..... ( maar dan moet jij weer werken  )
|
|
|
Vinni

|
Oeh, morgen lekker knallen in de ochtend  Zal m'n baardje maar laten staan zodat het wat minder fris rond de mond is  @ Marvin, het moet zondag wel wat worden  Ik moet toch een keer die SD kaart terug geven 
|
|
|
Arnold

|
 nikszooi.... 7metertje is nu 2 x 3.5 meter dus ff geen stormen nu, pas weer als hij gemaakt is
|
|
|
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Mirns was lekker! Ik heb heerlijk met de Krush 7m gevaren. Top kite hoor. 
|
|
|
TIASOF

Logs: 0 | 105 uur
|
Zephyr ligt er klaar voor bij mij, hopen dat het zaterdag ergens beetje gaat waaien..............
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
 nikszooi.... 7metertje is nu 2 x 3.5 meter dus ff geen stormen nu, pas weer als hij gemaakt is Whats gebeurt Arnold??????????
|
|
|
Vinni

|
Dat is niet best Arnold! Maar nu heb je wel alle tijd om de camera te hanteren tijdens die 7m² dagen 
|
|
|
Goonie

|
eey vinni... al ingepakt??? ga zo de thee in de kan gooien en dan die kant op.. maar ik ben dan ook 2,5 uur onderweg...
17-22 knp zag ik op tt... dus zal wel wat worden hoop ik
|
|
|
[Pepper]

|
Zephyr ligt er klaar voor bij mij, hopen dat het zaterdag ergens beetje gaat waaien..............
Hmmmm, ik had ook gehoopt zaterdag onder de Zephyr te kunnen hangen op Mirns maar windfinder is weinig hoopvol. Als je nog een paar uurtjes wilt varen moet je vroeg zijn want na 12 uur kakt het vollegig in....
|
|
|
VincentC

|
Ik weet echt niet wat ik van de wind moet verwachten morgen... 10-16 knopen...
|
|
|
spijker

|
Is mirns nog wat vandaag? iemand aanwezig?
|
|
|
Arnold

|
 nikszooi.... 7metertje is nu 2 x 3.5 meter dus ff geen stormen nu, pas weer als hij gemaakt is Whats gebeurt Arnold?????????? [/quote Kite crashte op het water, geen eens zo hard, toen kon ik er doorheen kijken, baal er flink van. maar goed er zijn ergere dingen in het leven. kite maar ff laten repareren en dan kunnen we weer knallen als het hard poeierd. @ vinnie, al mot ik een nieuwe klte kopen, veel van die dagen zal ik niet missen  camera gaat zowiezo standaard in de auto mee nu 
|
|
|
Arnold

|
W vinnie & the goonie. was het nog wat vandaag trouwens? zag er vanochtend niet echt best uit, nu al wel beter nu ik zo naar buiten kijk.
|
|
|
Goonie

|
Tja arnold. Je moet ook niet naar buiten staan kijken maar gewoon naar het water gaan... Vanmorgen stonden vinni ik en nog een paar op Mirns. Geen wind... Vinnie op de I=Phone maar even kijken naar de wind. Toch maar naar Workum dus. Nou daar hadden we geen spijt van dus. Pompen als de brandweer en hup het water op.. Wooow wat retestrak water weer.. Achter de zandbak was het echt super. Pal aanlandige wind. Tja dan ook maar even een sprongetje maken vanaf de zandbank zo het water op.. Ha ha grappig om te doen. Railys en s backs of weet ik veel wat ik allemaal geprobeerd heb maar het was geweldig. Heb eindelijke weer eens schik gehad. Thanks jongens voor de gezelligheid. 
|
|
|