Gwensio
|
mss volgende week!
|
|
|
D.D
|
Het moet zijn: Omgeving Mirns, waar gaan we kiten? Op naar de 114 paginas net zoals de groningers
|
|
|
Gwensio
|
uhm neej want ik kom niet uit de omgeving moet namelijk ander half uur rijden!
dus loopt het topic veel mensen mis omdat de mensen denken dat het niet aan hun is gericht!
|
|
|
D.D
|
dus loopt het topic veel mensen mis omdat de mensen denken dat het niet aan hun is gericht!
Haha oke dan:P Nurd!
|
|
|
Bummer
|
Helaas, werken.... Veel Plezier
|
|
|
Gwensio
|
Haha oke dan:P Nurd! uhm nee datniet! doe wel vwo maar dat wil niet alles zegge! btw waarom kom je niet lkkr naar mirns zou ik je is laten zien we de nerd is:) neej grapje maar je moet gewoon ff met een groepje komen je gaat huilen van die spot zooo sweety!
|
|
|
D.D
|
Haha oke, ik ben er nog nooit geweest.
Maar binnekort zal ik is naar mirns komen en laten zien wie de nurd is (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Gwensio
|
is cool maaruh wel eerst ff melden!
|
|
|
Stanley
|
Wil wel komen maar zit even zonder board Globe ben jij er morgen nog
|
|
|
Sjemmel
|
geen vervoer (cry_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
Haha oke, ik ben er nog nooit geweest.
Maar binnekort zal ik is naar mirns komen en laten zien wie de nurd is (hangloose_kitesmiley)
Leer jij nou maar hoog loopen:P
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Zijn er nog mensen die vanmiddag op mirns te vinden zijn????
|
|
|
Feutus
|
ik was van plan maandag naar workum of mirns te gaan maar ik heb geen vervoer Nog iemand die misschien langs leeuwarden komt en mij kan oppikken?
|
|
|
Jurrien
|
wij uit groningen gaan ook zo goed als altijd naar mirns of workum
|
|
|
Feutus
|
wij uit groningen gaan ook zo goed als altijd naar mirns of workum Ga je maandag ook dan? Mag je boardje ook even testen je zou toch misschien ook een boardje van a-boards kopen?
|
|
|
Idefixe
|
maar is er vanmiddag nou nog iemand? Het gaat nl nog wel ff woeien. beetje op de gok, maar we we rijden met een halfuurtje weg........
|
|
|
Jurrien
|
wij uit groningen gaan ook zo goed als altijd naar mirns of workum Ga je maandag ook dan? Mag je boardje ook even testen je zou toch misschien ook een boardje van a-boards kopen? haha met peter gepraat! ik wil het wel proberen, maar of ik er 1 koop is weer wat anders op dit moment
|
|
|
Kevin
|
geen vervoer (cry_kitesmiley)
Heb ik nou ook altijd (cry_kitesmiley) mzzl Kevin
|
|
|
sjef
|
hier uit apeldoorn, dinsdag weer aanwezig.
|
|
|
Idefixe
|
was weer gezellie vandaag. Wind was niet helemaal wat er voorspeld was maar toch nog 2 heerlijke uurtjes kunnen varen. Morgenmiddag maar weer ff het water op (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Joel
|
Goed initiatief Idefixe... Ben ff twee weekjes out, maar vanaf 15 mrt back in town! Is het nog steeds lekker fris daar?
|
|
|
globe
|
Was een goede lowend test voor mijn nieuwe raafje. Met glans geslaagd kan ik meedelen...
verder een lekekr dagje, jammer dat het toch iets mistig bleef, waarschijnlijk hadden we anders wat meer wind gehad.
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Hey, wil morgenmiddag (dinsdag 6 maart) nog even lekker knallen. Nog meer mensen aanwezig morgen?? Rijd rond 12 uur weg uit zutphen en wil uiterlijk half 6 weer terug zijn. Als er iemand mee wil rijden hoor ik het. Grtzz!
|
|
|
Idefixe
|
Wie rijdt er morgenmiddag over lelystad naar Mirns???? Auto kaduuk dus ik heb geen vervoer (cry_kitesmiley)
|
|
|