Idefixe
|
ich glaube Strand Horst ist dieses wochenende super,toll, klasse
|
|
|
globe
|
einfach, geil!
|
|
|
Idefixe
|
Und es gibt dort ( strand Horst ) sammstag beim gelben Container GRATIS Bockwurst. (grinnik_kitesmiley) BTW we gaan wel vroeg want de wind kakt in ( zeggen ze)
|
|
|
Pjotr010
Geen avatar
|
Helaas, werken.... Veel Plezier Doen je knieen het alweer dan?
|
|
|
Stanley
|
Na ist gut bis morgen am 9 uhr beim gelben container Mochte gerne bockwurst fressen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zit nu op Corfu maar hoop zaterdag middag terug te zijn... Waarschijnlijk ben ik zondag van de partij..
|
|
|
Bummer
|
Helaas, werken.... Veel Plezier Doen je knieen het alweer dan? Yep, vandaag gevaren met 12m. Beetje aflandig en vlagerig maar je moet wat.... En jij?????
|
|
|
Idefixe
|
Zit nu op Corfu maar hoop zaterdag middag terug te zijn... Waarschijnlijk ben ik zondag van de partij.. als ik het zo lees heb jij daar een topvakantie????
|
|
|
Stanley
|
Und wie war es auf ... War mein ausweis vergessen kam nicht durch den zoll
|
|
|
Idefixe
|
Hij was lekker. Had een beetje meer woei mogen staan / geen spectaculaire dingen, maar wel heerlijk gevaren. De 12 meter zei weer eens spontaan BOEM ( L.E. dus) maar verder leuke dag Wordt gewoon weer tijd voor de herfst..........
|
|
|
|
Idefixe
|
Ben bang van niet..... Ikkie ga richting kust verandering: wijk dus morgen ( bij minder wind : ff cursus flyboarden van Jelmer )
|
|
|
Psychotic
|
Mag niet geklaagd worden over vandaag. Wind was prima
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Ben bang van niet..... Ikkie ga richting kust verandering: wijk dus morgen ( bij minder wind : ff cursus flyboarden van Jelmer ) tom...doe dat nou niet.... ik zweer je breekt wat....ken je niet kiten....raak je overspannen(net als ik dat zou worden). flyboarden is leuk als je 12 bent en nog net zo lenig en rekbaar bent. ik ben 25 en schijt m al dat ik wat breek....ken je na gaan!!!!
|
|
|
LOEN
|
Gaan er morgen nog mensen naar mirns?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het ziet er niet echt gunstig uit vandaag (cry_kitesmiley) windguru geeft 7 -9 knp
|
|
|
globe
|
gisteren was redelijk top. Ik zeg: kiteweer een 7,5, BBQweer een 7. Gelukkig waren we vroeg, zodoende toch 3 uurtjes mee kunnen pakken. Check wat ik vond in de oude doos. Mirns in 1996, toen er nog 30 meter zandstrand vóór DE BOOM... lag.
|
|
|
Idefixe
|
Leuke foto! Trouwens flink aan de racerij/dunne vandaag. Wordt dus een daggie thuisblijven / geen wijk Maandag is de wind bagger. Zoals het er nu uitziet wordt het dinsdag dan wel weer Mirns Andijk dus ( noordwest)
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
Ben bang van niet..... Ikkie ga richting kust verandering: wijk dus morgen ( bij minder wind : ff cursus flyboarden van Jelmer ) tom...doe dat nou niet.... ik zweer je breekt wat....ken je niet kiten....raak je overspannen(net als ik dat zou worden). flyboarden is leuk als je 12 bent en nog net zo lenig en rekbaar bent. ik ben 25 en schijt m al dat ik wat breek....ken je na gaan!!!! Ja melvin... Jij schijt zowiezo veeeelstesnel. Btw. check op youtube oliver gareth. Deze gozer is ouder dan jou en ript hem fucking ziek op het flyboard. Leeftijd kent geen grenzen je moet gewoon durfen:D En arme tom was ziek vandaag hoorde ik ? Was op wijk genoeg om te varen maar ik heb lekker geflyboard.
|
|
|
|
TijN
|
hey Idefix word morgen een mooi dagje hoor op mirns voorspellingen zijn goed, melv en ik komen dit keer wat later want ik ga niet weer 7 uur mn nest uit
|
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
zou morge miss ook naar mirns gaan, gecancelled vanwege enorme last van me knieen!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Donderdag en vrijdag ben ik van de partij
|
|
|