Hattori Hanzo
|
Aanwezig!... weet nog niet hoe laat maar ben de hele dag vrij!
|
|
|
|
Idefixe
|
Owja ( bijna vergeten) M'n nieuwste trick ging echt super: ( ongeplande) dubbele loop / head first into China
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen, donderdag dus, hoop ik er om 12.30 uur te zijn... Hebben jullie nog wat wind gereserveerd voor mij
|
|
|
|
TijN
|
Idefix, toen melv en ik kwamen waren die duitsers ineens allemaal van het water
|
|
|
Idefixe
|
Idefixe, Ik zeg >>>>NAISH>>>>> mooi niks, kan 'k een cursus rits repareren gaan doe hè en TIJN ik zei je toch dat je je broek aan moest houden (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
TijN
|
je moest eens weten (grinnik_kitesmiley) vincent en een 13 jarig meisje past nog wel, maar die van mij..
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
o o o wat heb ik 'n fijne picas!!!! komen nog maar ik zeg je deze zijn wel heel fijn!!!!!
|
|
|
globe
|
vincent en een 13 jarig meisje past nog wel, maar die van mij.. Moet ik de zedenpolitie bellen of interpreteer ik één en ander verkeerd? Vanmiddag laat in de middag nog vriendjes en vriendinnetjes op Mirns? Misschien ben ik er om een uur of 5.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
vincent en een 13 jarig meisje past nog wel, maar die van mij.. Moet ik de zedenpolitie bellen of interpreteer ik één en ander verkeerd? Vanmiddag laat in de middag nog vriendjes en vriendinnetjes op Mirns? Misschien ben ik er om een uur of 5. Ja misschien kunnen ze een sportschool opzetten samen met die "KARL" Ik ben er vanaf 12.30 uur..... Ben benieuwd naar de pics Melvin See you
|
|
|
Idefixe
|
ga nu rijden. Moet eerst ff Vincent oppikken CU
|
|
|
peter.
|
denk dat ik zo ook nog maar effe kom
|
|
|
|
Psychotic
|
Zou het vanavond nog wat worden? Ga denk ik voor de zekerheid maar ff kijken......
|
|
|
Joel
|
GEVONDEN OP MIRNS: 1 x pomp! Wie de detaisl weet mag hem hebben.
Gister als laatste van het water af...toppertje....
Over een half uurtje weer van de partij!
|
|
|
Stanley
|
shit moet werken vandaag Morgen wel lekker van de partij. Houden jullie nog wat wind over voor morgen aub
|
|
|
globe
|
Ik blaas 'm af helaas voor vanavond. Heb ander speelgoed gevonden waar ik wel het Veluwemeer mee op mag. Naish 95 Slalom met een North Daytona 6,6. De meeste zegt dit niets, maar bij Stanley gaat zijn hart sneller kloppen nu . Heb je je Thommens nog?
|
|
|
Stanley
|
Nee Thommens verkocht maar zit er wel aan te denken om weer aan te schaffen. Zijn nu erg goedkoop.
|
|
|
Joel
|
Was weer goed vandaag, ben benieuwd naar Melvin's pica's! Zal van mij niet veel soeps zijn....king of the crashes!! ben blij dat ik uberhaupt nog gevaren heb met mn stuurlijnincidentje...(thks Idefixe/Vincent).....IK ZWEER HET HIJ ZAT VAST!!!!...IK GA WEL WEER LESSEN! Morgen weer loeien...eerst wat R&R!
|
|
|
peter.
|
was idd een top dag!!! jah ben zeer benieuwd naar de pics ik vaarde rode rhino 06
|
|
|
Idefixe
|
M'n gele 10 meter maar weer eens uit de kast gehaald vandaag. Was echter nog helemaal brak van gisteren. Was wel weer gezellie. Errug vroeg slapen vanaaf en morgen weer aan de bak. snurk snurk snurk................
|
|
|
|
Joel
|
wanneer komt de rest?
|
|
|