(HJ) MINI-ME
|
Waarom ligt ons onderwerp "Mirns wie gaat er kiten?" stil (shame_kitesmiley) Zo komen we nooit aan de 100.0000 reacties Ik ben even 10 dagen weg dus laat het aan jullie over
|
|
|
|
Idefixe
|
tja ik zie ook liever een vette woei uit zuid (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
McBridges
|
Maandag...................woei uit 't westen.................ook niet verkeerd
|
|
|
|
Idefixe
|
Ben er wel weer aan toe! Goeie wind en dan gewoon lekker @ Mirns........
|
|
|
globe
|
vrijdag nog vriendjes en vriendinnetjes van de partij?
|
|
|
Idefixe
|
eerst west daarna noordwest, wordt dus wsch een thuiswedstrijdje dan...........
|
|
|
Stanley
|
Zondag ziet er goed uit. zal wel ff wennen zijn geen shorty weer meer. Lekker in het droogpak
|
|
|
globe
|
droogpak?
4/3 steamertje misschien?
|
|
|
Bartek
Geen avatar
|
Ik ben van plan om vrijdag naar Mirns te gaan. Zijn er nog meer mensen aanwezig?
|
|
|
Stanley
|
droogpak?
4/3 steamertje misschien?
tuuurlijk kan een 4/3 steamertje maar die heb ik niet dus lekker t-shirt en joggingsbroek onder het droogpakkie
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Yes!!! Heb m`n Tribal 11 verkocht en m`n demon en zit nu op een bestelling van Surfpirates te wachten. Tribal 2 2007, wederom een 11. Wordt vandaag bezorgd dus morgen MOET ik varen... Watersportweer geeft pas na 15.00 aan dat de windrichting gaat draaien naar NW. Tot die tijd W. Dus twijfel nog even of we niet doorrijden naar Workum. Lekkere golfjes daar met west!!
|
|
|
FonezzzZz
|
hey flygirl hoeveel heb je voor die tribal 11 betaald nu? ik zag hem ook staan op surfpirates! Mirns is niet te knallen met NW of wel! beetje schuinaflandig toch? ik twijfel tussen mirns en workum! en ik twijfel zoiezo ik heb alleen nog maar een 14 meter c-kite ! dus dat wordt misschien wel iets te veel volle bak, met mijn 70 kg's ! iemand nog een 10 meter te leen (A)
|
|
|
VincentC
|
Wel te koop voor weinig een 10...
Met NW Mirns wel te doen maar vlagerig, morgen is Workum beter.
|
|
|
FonezzzZz
|
ik heb ook een 10, maar is nog niet binnen! en ik w8 op me 8meter tribal II hahha, ik ga ook naar workum denk ik, dat wordt dus ws high end van me 14 uittesten !
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
hey flygirl hoeveel heb je voor die tribal 11 betaald nu? ik zag hem ook staan op surfpirates! Mirns is niet te knallen met NW of wel! beetje schuinaflandig toch? ik twijfel tussen mirns en workum! en ik twijfel zoiezo ik heb alleen nog maar een 14 meter c-kite ! dus dat wordt misschien wel iets te veel volle bak, met mijn 70 kg's ! iemand nog een 10 meter te leen (A) @Fonezzzz, ik heb de laatste Tribal van Kitepirates. Zijn nu uitverkocht. Heb hem vanmiddag gekregen...Knisperend doek, nieuwe tas en uber-geil pompje met drukmeter.. Hmmmmm, kan niet wachten tot morgen..(hooked 4 life geloof ik.) Het wordt idd workum. Mss. tot morgen. Grtzz..
|
|
|
Idefixe
|
Wht th FCK is een "uber-geil pompje met drukmeter" Morgenmiddag met een beetje mazzel nog ff Worky boeke en dan zondag weer @ Mirns..........
|
|
|
VincentC
|
Wht th FCK is een "uber-geil pompje met drukmeter" Morgenmiddag met een beetje mazzel nog ff Worky boeke en dan zondag weer @ Mirns.......... Amen with that!
|
|
|
VincentC
|
Workoem it is! Ragguh!
|
|
|
Idefixe
|
ff m'n nieuwe 14 revolver voor het eerst uitlaten ( met special thnx @ Telstar Harderwijk )
|
|
|
FonezzzZz
|
Als er maar niet geschoten wordt idefix.. keep it safe
|
|
|
Goonie
|
En dat word mirns vandaag.........
|
|
|
globe
|
Zo..
ik ben wakker, wel met een kater (bruiloftje gister...) dus ga nu heeeeeeel rustig mijn spulletjes pakken en zie jullie rakkertjes om een uur of 1 op Mirns.
|
|
|