peter.
|
gvd zelfs op workum nu al !!!! hoop dat je hem terug krijgt!!!
|
|
|
Azrael
Gast
|
Goede handel die kites blijkbaar. Marktplaats goed in de gaten houden he! Grote kans dat hij daar opduikt.
|
|
|
Emiel
|
wat een naaiers!! Hoop dat je hem terugkrijgt!!
|
|
|
Anoniem
Gast
|
Ohw dat was gisteren. Ik zag een paar dagen terug wel iemand met een brommer met een karretje erachter. Dacht al wat staat die gast daar nou. Kun je zo die kite achterop leggen en wegrijden.
|
|
|
Maurits
|
Zo'n laffe actie he. Hopelijk krijg je m terug. Laat de jatter voor eeuwig branden in de hell
|
|
|
Toyboy
Gast
|
wat zielig zeg!!! als je erachter komt mail je me maar ff dan shieten we die gast ff overhoop wordt er namelijk nogal agresief van als ik hoor hoeveel er de laatste tijd gejat wordt !!!! suc6 man !!!!!!!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
faack, triest hoor....
|
|
|
Gj
|
tja, hele dag al bezig met forums afspeuren, maar niets. nada njente. en het is zo mooi dagje.
|
|
|
|
Gwensio
|
pfoe was der vorige week wij hadden de hele auto vol met kites!
maar als ze op een brommer waren komen ze cker uit de buurt! ik ben der vaker en ook in omgeving dus zal der op letten!
|
|
|
Bummer
|
Zwaar klote.....
Lag je kite opgeblazen op het strand?? Uit je auto gehaald??
Hoe is het precies gebeurd??
|
|
|
® € M © 0
|
Gewoon neerschieten die mongolen je kan nu bijna niemand meer vertrouwen
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Echt heel erg laf zeg. Hoop dat je hem snel terug hebt. Succes!!!
|
|
|
Formula1
|
Vraag nog ff rond of mensen nog wat gezien hebben, raar als niemand wat gezien heeft aangezien het nu wat warmer weer wordt en meer mensen naar buiten gaan.
|
|
|
Geronimo Designs
Gast
|
Kites zijn uit een caravan gejat. Ik heb vandaag nog ff rondgekeken voor je GJ maar helaas niet gevonden.
|
|
|
Jacobus
|
Zwaar klote.....
Lag je kite opgeblazen op het strand?? Uit je auto gehaald??
Hoe is het precies gebeurd??
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, waarschijnlijk had je m niet opgepompt. Hoe brutaal zijn ze geweest? Kan ook per ongeluk zijn gebeurd, maar dan had je wel wat gehoord waarschijnlijk als iemand met een extra kite is thuis gekomen. Echt klote als het ook al op Workum gebeurd, let dus ook een beetje op elkaars spullen en wees allert op gasten die zich ongewoon gedragen. GJ, hopelijk krijg je de kite weer terug, zal het in de gaten houden. Suc6!
|
|
|
Jacobus
|
Lees dus net dat ze uit de caravan gejat zijn, kan niet per ongeluk geweest zijn dan. Smerige hufters! Goed alle sites als marktplaats en speurders in de gaten houden! Ik hou m'n ogen open.
|
|
|
patricks
|
Verzuipen die gast!!!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
wat een klote geintjes binnenkort jatten ze nog het board onder je poten vandaan als je een board off maakt ofzo hoop dat je m nog terug vind
|
|
|
|
bandito
|
aso ze moeten die mensen gewoon het water in gooien leren ze het vanzelf wel af
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik hoop dat de dader een grove stuurfout maakt, en dat ie daarna iedere dag aan zijn daad denkt...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik weet dat je hier nu nix aan hebt want het is gewoon K.. dat je kite gejat is... MAAR wanneer de kite niet opgeblazen uit de vouwcaravan gejat is dan valt dat onder je inboedelverzekering en moet je dus ff aangifte doen van diefstal en kun je waarschijnlijk je gestolen kite (minus eigen risico) claimen bij de verzekering... Lees anders eerst ff je polisvoorwaarden goed door voordat je aangifte gaat doen want dan weet je gelijk wat de mogelijkheden zijn.... Succes
|
|
|