Switchblade 2 12 VS Waroo 13

(HJ) MINI-ME

Antwoord #25 Maart 13, 2007, 22:58:12
edit2Rapporteer  
Dan kan hij ook voor de Instinct 07 sport gaan he, dan heeft hij er alles in. En kan hij extreem wakestyle en oldschool doen :Smiley
Ja dat kan maar de Instinct is trager en het waterrelauch is waarschijnlijk moeilijker dan van de Assault  schater schater
Zo nu heb jij ook ff je kite gepromote... zijn we weer vrienden  InLove
Tom Kite

Antwoord #26 Maart 13, 2007, 23:11:31
edit2Rapporteer  
jongens toch iemand vraagt gewoon wat jullie de beste keuze tussen die twee lijkt en iedereen gaat gelijk zijn eigen merk aanprijzen ....

Ik heb in ieder geval de waroo 07 7 meter, en die vaart erg lekker, maar is natuurlijk met snelheid niet met de 13 m te vergelijken.

Ik zou inderdaad gewoon eventjes testen
hifly

Antwoord #27 Maart 14, 2007, 00:46:07
edit2Rapporteer  
Rory , dan heb je veeeel geluk gehad .. want Cabrinha zijn " garantie " stelt niks voor . Heb zelf al wat meegemaakt met hun kites en board .

Het vliegen zelf is echt lekker ..
SjaarD

Antwoord #28 Maart 14, 2007, 16:15:00
edit2Rapporteer  
hey....ik heb sindskort de switchblade II 8m en 12m. Heb hiervoor altijd met naish en north gevaren. Ook nog de rebel van North gehad. Ik had het nooit op cabrinha en had NOOIT gedacht deze kites te zullen kopen totdat ik er een keer mee gevaren had. Wat ik bij de rebel eerst heel relaxt vond (hoge vliegsnelheid, snel draaien/loopen etc) was in sommige omstandigheden alleen maar nadelig. In harde wind werd die kite echt heel nerveus. Met de switchblade II was dit zoveel beter. Ik kon veel meer doen zonder meteen afgestraft te worden. Heb vorig jaar ook vaak met de waroo gevaren. 2006 model dus en vond die ook behoorlijk nerveus af en toe (vooral in harde wind) en ik vond de bar niet bijzonder. Ik weet dat de nieuwe kite+bar beter is maar ik had zo'n goed gevoel bij carbinha (en ook over de bar die gewoon super is) dat ik voor cabrinha ben gegaan.
Let wel op dat je ze HARD oppompt! maar dat is gewoon bij iedere kite zo....
Als je ze een keer wilt testen laat het maar weten. Ik heb zo'n gevoel dat er een beetje een negatief beeld is over cabrinha (wat ik overigens zelf ook een beetje had) maar dat is met de switchblade II naar mijn mening nu geheel onterecht! Bovendien gaat er gewoon NIKS boven 4 lijnen! wat heerlijk zeg. Met de rebel vaarde ik de naish bar (5 lijns) en had altijd gezeik met terugspinnen van de bar. Ik draai nu blijkbaar vaker naar 1 kant en moest altijd op de kant mn lijnen weer uit de soep halen omdat anders mn safety niet werkte! Ik was klaar met 5 lijnen. Bovendien gaat het herstarten nu veeeel makkelijker en terugspinnen, HOPPA klaar....geen gezeik meer op de kant....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.