wouterb

|
FF vastleggen, weten we tegen die tijd iig nogwat er in de planning stond:
|
|
|
|
kitaholic

|
heb het normaal niet zo met de lange termijn verwachtingen van windfinder, maar ook de ensemble verwachting van het knmi ziet er prima uit dus dat geeft de burger moed! Ik wil nog zo'n weekend als afgelopen weekend!!!!
|
|
|
wouterb

|
10 m/s = 20knp. toch?
|
|
|
Idefixe

|
Op de lange termijn zit het KNMI er toch altijd wel het beste bij. Dus wat dat betreft: er is hoop!!
|
|
|
VincentC

|
10 m/s = 20knp. toch?
Yup. 1 m/s is gelijk aan 2 knoopies
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Hèhè, ik heb mede-hopers gevonden... Samen staan we sterk, samen voor een winderig weekend!!!
|
|
|
Idefixe

|
alle sites geven nu voor het aankomend weekend wind af ( en zelfs de dagen daarna  ) vanavond maar vast alles klaarzetten.
|
|
|
Alferink

|
Alleen wel jammer dat het ineens weer koud wordt (cry_kitesmiley), niet dat dat me tegenhoud 
|
|
|
DENNS

|
ja ziet er nu nog goed uit voor weekend maar kan nog helemaal veranderen (heb volgende week toets week dus ben lekker vroeg uit:D:D, lekker Kite)
|
|
|
|
Alferink

|
ja ziet er nu nog goed uit voor weekend maar kan nog helemaal veranderen (heb volgende week toets week dus ben lekker vroeg uit:D:D, lekker Kite)
Dan kan je van het weekend natuurlijk niet kiten, want dan moet je heel de week vooruit leren 
|
|
|
DENNS

|
Dan kan je van het weekend natuurlijk niet kiten, want dan moet je heel de week vooruit leren  leren kan ook in de avond uurtjes:D:D
|
|
|
Alferink

|
Dan kan je van het weekend natuurlijk niet kiten, want dan moet je heel de week vooruit leren  leren kan ook in de avond uurtjes:D:D Als je nog puf hebt om te leren na t kiten doe je wat verkeerd tijdens het kiten  Zondag lijkt alleen maar beter te worden, 21 knp, 11 graden en pas savonds regen 
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
A kiteaholic: Waar haal je die lange termijn van het KNMI vandaan??
Helga van RTl geeft nu voor zatedag 3-6 op!! Zon en kans op beetje regen!! JHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA!!!
|
|
|
Azrael
Gast
|
Windguru geeft ook bij beide forecast modellen (GFS en MMS) een stevige wind aan voor het weekend! Ik heb er echt vertrouwen in!
|
|
|
DENNS

|
boeiend kan vast wel leren hoor (tong_kitesmiley)  heb altijd nog wel wat energie over 
|
|
|
Azrael
Gast
|
Precies! Ik sloeg leren altijd over vroeger en ging lekker vliegeren heheh!
|
|
|
VincentC

|
Precies! Ik sloeg leren altijd over vroeger en ging lekker vliegeren heheh!
Hele weekend gekite, nu toetsweek. Gewoon slim doen, je hebt vast 2 herkansingen voor je exames, dus 2 kan je er sowieso verpesten. Mocht het zo zijn dat je alles voldoende heb en je toets van vrijdag dus onvoldoende mag maken en het waait toevallig, ga je gewoon lekker kiten
|
|
|
TtHoM@s

|
10 m/s = 20knp. toch?
Yup. 1 m/s is gelijk aan 2 knoopies corectie: 1 m/s = 1.9438 knooppies (tong_kitesmiley) ik heb het niet zo op die lange termijn, maar waar staat de lange termijn verwachting van het knmi ?
|
|
|
|
Azrael
Gast
|
edit : zooitje
|
|
|
|