VincentC

|
Nee! Ik eis minder wind! Mijn 7 is nog niet binnen!
|
|
|
wouterb

|
sjagerijn. lol 
|
|
|
D.D

|
Jaaaaa nieuwe 2e hands kite binnen:P spitfire2 8m. Kan ik hem zondag meteen testen:D Nee! Ik eis minder wind! Mijn 7 is nog niet binnen!
Jaaaaa nieuwe 2e hands kite binnen:P spitfire2 8m. Kan ik hem zondag meteen testen:D Hopelijk dus lekker veel wind:D
|
|
|
Tjok
Gast
|
jaaaaaaaa beterrr dat wordt weer knallen met de 9m als het zo aanhoudt!!!
|
|
|
Azrael
Gast
|
Potver de potver...........dat wordt C-quatten dit weekend  hehehe
|
|
|
Tjok
Gast
|
ik wordt gewoon een soort van geil als ik die rood/roze vierkantjes zie op de windguru (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
helium

|
Dit gaat ONS weekend worden  ff m`n nieuwe 9m fuel uittesten!!!
|
|
|
Idefixe

|
pppf zondag voor de zekerheid maar ff naar Terschelling. Staat tenminste nog een beetje wind daar  KNMI geeft nu al "maartse buien" aan. Wordt dus waarschijnlijk een linke dag........
|
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ga vooralsnog voor zaterdag op het Autostrand! Zal wellicht nog richting 20 knopen kruipen...wel hopen dat het droog blijft....want dat is vooral voor zondag het probleem denk ik...
|
|
|
big_ben_lair

|
36 knopen en ik ga skien waarom nu waarom!!!!!!!!!!!
ik wil weer aan de 8 hangen!!!!!!!!
|
|
|
DENNS

|
wajjooooo 30 knopen zondag hahahahah word BEULEN!!!!
|
|
|
¦Tim¦

|
jeeej weer is keihard rammen
ik eh der zin an
|
|
|
Spoon

|
maar waarom vandaag nou niet :S....
snik snik...
|
|
|
D.D

|
Zaterdag gewoon knallen (tong_kitesmiley) Zondag toch net iets teveel... Ik ga mischien vrijdag ook autoplaya wie nog meer? Geen zondag maar vrijdag en zaterdag 
|
|
|
Azrael
Gast
|
Jezus man! Die hele week wordt gewoon raggen! Tiefus.........28 tot 32 knopen op zondag. Die C-quad 4.2 gaat NIET de lucht in op die dag dat is zeker want dat valt onder zelfmoord. Denk dat ik mijn 2.2 pak 
|
|
|
Jacq

|
Ik hoop ook dat het zondag ietsjes minder wordt. Het is ook nooit goed ook he 
|
|
|
|
DENNS

|
Zaterdag gewoon knallen (tong_kitesmiley) Zondag toch net iets teveel... Ik ga mischien vrijdag ook autoplaya wie nog meer? Geen zondag maar vrijdag en zaterdag  mietje!!!!!!!! ga zondag joo, als zo blijft ga ik zondag ook met me 8m2 hope dat k hou:D:D
|
|
|
Azrael
Gast
|
'k Ga met een 2.2 m2 vliegen hahahaha
|
|
|
|
Azrael
Gast
|
Wat voor formaat vliegers gaan jullie menemen mensen? 
|
|
|
Idefixe

|
vrijdag de witte, zaterdag de rode ( en als het wat heftiger is de gele) en zondag de kleine witte en dan kan ik voor zondag ook nog de rode van m'n zoontje ff leasen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
D.D

|
Ik ga niet meer vrijdag! VERVOER  Zaterdag mischien wel als het VERVOER mee zit (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|