Lucas-link7
Gast
|
Youri het was helemaal top! Echt genoten, toch heb ik een te kleine kite, ik kan nauwelijks tot geen hoogte lopen.. Ook nog aardig wat foto's zitten nemen, waarschijnlijk te groot om online te zetten.. Cd'tje word dat denk ik. Er zitten nog wel wat vette tussen van een paar jumps, dus als je weet dat je vanmiddag bent gefotografeerd, Neem even contact met Youri of mij op! De Döner was wel helemaal Nu aan mn huiswerk, morgen grote natuurkunde toets en ook nog tekeningen voor tekenen afmaken, anders gaan ze me laten zitten (alweer, yeah right, dat kunnen ze toch niet maken voor 2 tekeningen) Greetz Lucas
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heerlijk in een woord heerlijk van half 5 tot 8 uur lekker knallen op muiderberg (grinnik_kitesmiley) markie waar ben je nou blijf nou van die meisies af (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley) kom nou varen krijg het springen nou door heb nu les gehad van robin en jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het lukt super (hangloose_kitesmiley) was wel druk maar op de kant maar direct naar achteren varen heb je ruimte genoeg
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ja Beun, er zaten een paar lekkere sprongen tussen. Lekkere dikke wind, werd wel vlagerig na 1,5 uur.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey robin ik heb nog staan kijken of je terug kwam want je was helemaal in de hoek bezig ik was helemaal kapot van al die sprongen gaat stukken beter na wat aanwijzingen werd naderhand wel wat drukker op het strandje kwamen er steeds meer bij spreek je nog wel groetjes
|
|
|
roeb
Gast
|
Hey Lucas,
Heb je ook foto's van mij genomen? Ik vaar met de roze-zwart Vegas 12m..
Ga je nu naar vd Berg om je kite in te ruilen, dat kon toch, als hij niet beviel?
Gr. Robert
|
|
|
Idefixe
|
zo dat was weer een supersessie op Andijk. Af en toe beetje druk op het binnenmeertje maar wel heerlijk gevaren. Lucas als je foto's hebt stuur maar ff een mailtje dan Nu maar hopen dat we morgen weer zo'n middag/avond krijgen..........r
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was vanmiddag al om 13.00 uur op Andijk en heb eerst een half uurtje zitten wachten en toen begon het ineens goed te waaien ,en heb heerlijk tot 16.30 uur gevaren totdat mijn chickenloop op punt stond van breken ,kon nog net goed naar de kant komen ,moet er niet aan denken wat er gebeurd als hij in een hoge sprong breekt.. gelijk naar VDB gereden voor een nieuwe ,want morgen (dinsdag) wordt er weer wind verwacht..ik ben er klaar voor ...Ik ben morgen op Edam..
|
|
|
PeeWee
|
Vanmiddag weer Andijk? Uurtje of twee- drie.
Zoals mijn grote voorbeeld Spongebob zou zeggen "ben er klaar voor".
See you.
|
|
|
|
DaanD
|
Hopelijk vanmiddag/vanavond weer zo'n lekkere sessie als gister!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Stelletje mazzelpikken.. (grinnik_kitesmiley) Mot vanmiddag/avond weer werken ben woensdag wel vrij.. :
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
@ RObert V, ik krijg binnenkort de foto's op cd van Youri, ik denk wl dat er foto's bij zijn van je, alle kiters, zijn denk ik gefotografeerd! Ik weet niet of ik naar van de berg terug kan ik heb em al een aantal keer gebruikt.. Ik denk dat ik te laat ben @Idefixe, ik stuur je een mail als ik ze heb! Komt helemaal in orde Deze week word helaas niks voor mij, ik luister goed naar Idefixe's advies en ga deze week even concenteren op alle toetsen, dan volgende week toetsvrije periode, daarna weer een week niet vanwege toetsenweek En daarna ga ik zeker losssss Greetz Lucas
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik zou gewoon lekker terug gaan en zeggen ik wil een andere! Ze hebben dat eerst tegen je gezegd en toen kon je nog niet varen, dus kon je ook niet ervaren of hij te klein was... Nu kan je beetje varen en nu merk je dat ie te klein is, dus gewoon terug gaan, neem je ff je pa of je ma mee, dan poeieren ze je even minder snel af..
Je moet je niet aan de kant laten zetten door hun.. Als ik je verhaal zo hoorde denk ik niet dat je binnekort het geld hebt om een 10 of een 11 te kopen, dus beter wat bijlegen en deze inruilen!
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
het probleem is dat ik helemaal nisk meer heb.. ik sta nog schuld bij mn ma voor deze kite..
Mn pa kan idd wel n beetje intimiderend zijn
Greetz Lucas
|
|
|
Morris
Geen avatar
|
@Lucas: Ik vroeg me ook al af of die 7 niet wat klein was. Zou ook even teruggaan. Ik was die jongen met die 14m2 roze-zwarte Vegas(Net als iedereen) De wind was ook niet superhard hoor. Ik kon ook pas hoogte lopen in de vlagen.
|
|
|
Idefixe
|
Pfff, hij was weer lekker vandaag . Na gisteren weer een beetje last van m'n rechterarm dus vandaag maar ff ietsie kleiners de lucht in ( 12m) . Geen probleem dus ( 17knp gemeten!) en lekker gevaren met m'n 95 kg Was weer heel gezellie. Hopen dat we morgen weer zo'n middag/avond hebben. CU all...
|
|
|
DaanD
|
Inderdaad weer super vandaag! Zonnetje kwam er ook nog ff bij, heerlijk!! Over 5 uurtjes 2 dagen naar Parijs met school, voor de mensen hier in Nederland veel wind toegewenst. Mzzl!!
|
|
|
|
Idefixe
|
Niks noppes nada thermische wind hoor! Gewoon een gezond hollands windje ( en echt niet van de bruine bonen) Misschien eten die mensen van Andijk ietsie meer knoflook ( van de plaatselijke shoarmaboer (grinnik_kitesmiley) ) Ik gok morgen op zo'n 16 knp vanaf een uurtje of 3 ( en misschien nog wel wat meer) Ga ff de auto leeghalen en dan m'n bed in ( dromen van al die tricks die ik (nog) niet kan)
|
|
|
|
|
|
|
rikdekker
|
hier int oosten waait het!
|
|