Haring High Richardt
|
Trouwens, vandaag heb ik mezelf een mooie motort kado gedaan,heb mijn oude ingeruild Das weer een mooie Doe je wel voorzichtig Het was weer top vandaag, bij de sound of music in het efteling theater with vrouw en kids Lekker de hele middag gehuild van emotie en alle zakdoeken zijknat . Top musical en ik heb me goed vermaakt with the family Na afloop een pizza in schagen en nu mag het wel weer gaan waaien
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Volgens mij gaat het morgen waaien.. Wie gaat er waar heen???
|
|
|
Gerard
Gast
|
Lekker de hele middag gehuild van emotie en alle zakdoeken zijknat . Volgens mij gaat het morgen waaien. De wind is oostelijk gedurende de nacht en zuidwest overdag, zwak tot matig, rond kracht 3, aan zee nu en dan vrij krachtig, 5. Mmmmmm, nogal twijfelachtig allemaal.
|
|
|
ditispablo
|
knmi kleine luchtvaart: . WIND: NOORD VAN DE OCCLUSIE OOSTELIJK 5-10 KN, LANGS DE WADDEN 13-18 KN. ELDERS ZUID, RUIMEND ZUIDWEST 8-12 KN, GELEIDELIJK 10-15 KN, LANGS DE WESTKUST 20-25 KN. BIJ BUIEN UITSCHIETERS TOT MAXIMAAL 35 KN.SIGNIFICANT WEER:
maar ook
IN HET NOORDEN EERST NOG PERIODEN MET REGEN. VANUIT HET ZUIDWESTEN BUIEN, MET KANS OP ONWEER EN HAGEL, WAARBIJ DE ONWEERSKANSEN IN HET ZUIDOOSTEN EN MIDDEN HET GROOTST ZIJN. IN FRONTALE NEERSLAG MATIG IJS EN IN DE LOOP VAN DE DAG LANGS DE WESTKUST MATIGE TURBULENTIE. ff afwachten dus..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
volgens watersportweer kunnen we morgen weer eens varen op schell als het meezit ben ik er om een uurtje of 2 nog meer gegadigden ?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
shit richard ga je nog in de morgen varen ?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ben wel vrij maar twijfel nog waar ik het beste heen kan gaan en uit welke richting de wind gaat komen.
Ga ik naar Wijk/Ijmuiden of toch naar Mirns OF gaat het onweren en blijf ik thuis...... morgen maar ff bekijken
|
|
|
Haring High Richardt
|
shit richard ga je nog in de morgen varen Geen wind en ik heb de kids want vrouw is te werk
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb nachtdienst even een paar uurtjes pitten en dan kijken of er echt een beetje wind staat...
|
|
|
Gerard
Gast
|
De windsnelheid 10m. op 09 juni 2009, 12:10 uur is 13.7 m/s De windstoot op 09 juni 2009, 12:10 uur is 17.1 m/s De windrichting op 09 juni 2009, 12:10 uur is 209 graden Pfff, de zon schijnt in Amsterdam, de pannen waaien van het dak en ik zit vast op kantoor. Veel plezier voor degene die wel los kunnen gaan.
|
|
|
PeeWee
|
Troost je, jij bent niet de enige die lekker op kantoor uit de wind zit See joes
|
|
|
Gerard
Gast
|
Troost je, jij bent niet de enige die lekker op kantoor uit de wind zit Hee Peter, beetje zitten internetten in de tijd van de baas?! Het is maar een schrale troost hoor. Ik heb al anderhalve week niet gevaren en dat zuigt.
|
|
|
Gerard
Gast
|
shit richard ga je nog in de morgen varen Geen wind In welke grot woon jij???? Ik heb nachtdienst even een paar uurtjes pitten en dan kijken of er echt een beetje wind staat... WAKKER WORDEN!!!! De windsnelheid 10m. op 09 juni 2009, 12:50 uur is 13.1 m/s De windstoot op 09 juni 2009, 12:50 uur is 16.7 m/s
|
|
|
PeeWee
|
Troost je, jij bent niet de enige die lekker op kantoor uit de wind zit Hee Peter, beetje zitten internetten in de tijd van de baas?! Het is maar een schrale troost hoor. Ik heb al anderhalve week niet gevaren en dat zuigt. Nee hoor. In de lunchtijd. Oeps nu wel in de baas zijn tijd. Snel afsluiten :-)
|
|
|
|
Retard
|
Het is de moeite niet was er net ... we zijn meteen omgekeerd
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo ben net terug van schell effe lekker met zwafra gevaren was er een uurtje of 2 en wind was super naderhand viel ie af en toe weg maar kwam toch steeds lekker terug toch weer even 3 uur gevaren was wel lekker rustig dus ruimte genoeg heb net gekeken maar donderdag is er niks maar ja zou vandaag ook niks komen dus afwachten maar
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Snap er niks van kom net terug van buiten en hier staat gewoon een strakke plusminus 20 knopen westenwind
|
|
|
@LaurenS
|
Snap er niks van kom net terug van buiten en hier staat gewoon een strakke plusminus 20 knopen westenwind Klopt Theo,als je nu is op knmi.nl kijkt en dan naar de actuele weerdata,dan zie je gebeuren dat er in het noorden meer wind staat http://www.knmi.nl/actueel/
|
|
|
|
Langbeest
|
heerlijke sessie op Wijk gehad. 20knp gem. Wat is die nieuwe Rebel een heerlijke kite
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
heerlijke sessie op Wijk gehad. 20knp gem. Wat is die nieuwe Rebel een heerlijke kite
He heb jij jezelf verwend met een Rebel? Ik zat te twijfelen tussen Wijk en Mirns maar volgens de verwachtingen zou er in het Noorden geen regen vallen dus was het Mirns geworden... Next Time
|
|
|