360
|
Peter, Ik ga even sporten ophet water. Moet t wel waaien natuurlijk. Nu waait het nog weinig. Succes met de gewichten. Gelijk matig belasten hoor
|
|
|
Madahu7
Geen avatar
|
ik ben ook in afwachting van de wind. In medemblik is het nog niet veel soeps. Ik ben helemaal ready to go dus mocht iemand wind spotten op schellinkhout....let me know
|
|
|
360
|
Ik rij vast naar schell volgens mij gaat ie zo AAN
|
|
|
wouterb
|
windfinderEsportlijkt een knoop of 15 op Andijk tussen 12 en 3.... @Madahu7: Woon jij in M'blik? waar vaar je mee?
|
|
|
Madahu7
Geen avatar
|
Ik gok het er ook maar op, het lijkt hier ietsies, ietsies aan te trekken...
@WouterB
Ik woon idd in Mblik en ik "tracht" te varen met een North Evo 09 (9mtr)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Is er aan de kust niet meer kans op wind. Ben de hele dag vrij, hier, tussen het IJsselmeer en de kust waait het nog nie veel. KNMI zegt "aan de noordkust en boven het IJsselmeer 15 tot 20 knopen. In het Noordelijk kustgebied enkele knopen meer". Ga effe buiten tsjekken met doggie..
|
|
|
360
|
Het lijkt hard genoeg te waaien op schell. Ik ga pompen
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Richard waren jullie op Andijk ? Ik was op Schellinkhout de wind was wel wat vlagerig en het was niet echt een topdag , maar ik heb wel enkele uurtjes gevaren (met mijn 9 mtr ) ... en gaat Theo nu ook richting Spanje?
|
|
|
Haring High Richardt
|
en gaat Theo nu ook richting Spanje? To Be or not to be that is the quistion ???? Hangt van zijn vrouw (mijn zus) af en je weet het over de kippe he ????
|
|
|
Teigetje
|
Vanmiddag op Andijk de eerste sessie met wind in mijn Ocean Rodeo Rise 12m en kan niet anders zeggen, mannen dit is een topkite. Lekkere bardruk minder als de Nemesis iig. De kite staat relaxt in sky. Springen gaat lekker smooth en een heerlijke hangtime mijn landingsgestel is vaak al uit maar ben nog niet op het water.. . Zo ga nu effe naar de site van Balena en effe drie weekies boeken. Ik hoop dat er nog plaats is. Gewenste periode wordt ongeveer 5 tot 27 juli oid.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dat zou mooi zijn Theo .. .de Beun en ik en (vele andere KH ) zijn er ook in die periode ,het is er altijd erg gezellig ,en je kan er vaak lekker kiten.. ( hopelijk dit jaar weer ) En ga je in een tent of in een huisje ...p.s huisje kan je wel vergeten die zijn allemaal al volgeboekt..
|
|
|
Teigetje
|
Ik neem een sleurhut mee Frank, dus rijd er in twee keer heen, 1 overnachting ergens in Frankrijk
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik neem een sleurhut mee Hans Hans Zwafra ????? Proost en neem er nog eentje Heb pie al geboekt naar het baaitje van Rosassie ???
|
|
|
PeeWee
|
Was gisteren weer eens ouderwets vloeken op het water. Wat een vreselijke K*Twind op schellinkhout. Tegen mijn geloof in toch met NW het water op gegaan omdat je weet dat het dit weekend niet zal waaien. See joes.
|
|
|
|
Teigetje
|
Was zo entousiast en op diverse topics met da mannen bezig was dat alles door elkaar ging lopen Lekkel zinnetje he
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heb pie al geboekt naar het baaitje van Rosassie ??? ?????????????????? Wat een vreselijke K*Twind op schellinkhout. Tegen mijn geloof in toch met NW het water op gegaan omdat je weet dat het dit weekend niet zal waaien. NW, Schell ??????? Hoe lang vaar je nou al ?????????? NW mot je naar Andijk
|
|
|
Teigetje
|
Ja ik heb gister lekker gevaren tot 17 uur op Andijk. Hij was niet NW trouwens, we gingen recht het water op en starten op het strandje was een beetje tricky omdat daar juist bijna geen wind was door de bomen die voor het prutmeertje staan. En lekker rustig met een mannetje of 5
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dat weet ik al was er zelf bij maar Heb pie al geboekt naar het baaitje van Rosassie ???
|
|
|
Teigetje
|
Als je alles een beetje heb doorgelezen hier dan is dit een retorische vraag. Heb gister geboekt en vandaag een bevestiging binnen gehad
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Is er morgen nog een kleine kans op Andijk ben bang van niet
|
|
|
|