GetHigh
|
Ja was toch weer effe lekker op wijk. Mocht iets meer zijn maar voor mijn 10m bullaroo en een boardje van 1.30 ging het toch niet slecht. Misschien is het een goed idee om net als emiel een waveboardje erbij te kopen, die ging wel erg lekker en dat met een 9meter. Vandaag wel voor het eerst een paar keer een backloop geprobeerd maar dat word nog veel oefenen. Springen gaat wel steeds beter. Nog tips om een goeie backloop te maken. see you.
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wie is er morgen allemaal op Wijk te vinden? Zelfde voorspelling als vandaag. Misschien ga ik wel naar de pier om de golven daar eens te bekijken. Schijnt daar met zw mooier te lopen dan bij de bunker.
Edit.. Edam dus.. Niet wijk (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja dat kan maar daar rij ik snel voorbij, heb de hele dag vrij maar moet effe wat ophalen in Beverwijk.
|
|
|
|
Teigetje
|
Ja dat snap ik Floris.. Maar ik heb de windvoorspellingen nog niet bekeken, alhoewel dat toch naadje is. We moeten maar weer op het ouderwetse gevoel gaan. : En zoals Haring Harrie altijd zegt, De meeuwen vliegen laag, het gaat waaien vandaag... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik kijk toch maar liever naar de voorspellingen en die zijn redelijk voor zaterdag ,kijk maar..
|
|
|
|
Molliebollie
|
Hoop dat ze zo blijven de hele zaterdag. Heb zaterdag pas vanaf ong. 14:30 de auto
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Morgen Wijk? Vandaag geslaagd dus weer alle tijd om te varen! Ben er morgen niet al te vroeg bij.
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Vandaag geslaagd dus weer alle tijd om te varen!
GEFELICITEERD EMIEL! Greetz Lucas
|
|
|
|
Molliebollie
|
medemblik was fijn met een 9m ... wel de hele tijd een beetje pompen als de wind wat minder was, maargoed .. lekker gevaren
|
|
|
Teigetje
|
Zoooo.... Haring Harrie ook weer blij... Benne we van dat gezeur ook weer een tijdje af :
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik verlang ook weer naar wind + zon.......
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Wind wel, alleen geen zon..
maar ik heb nu ff wat "huishoudelijke taken" te volbrengen, laat het morgen maar blazen!
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
heb ik weer, gaat het waaien, ga ik naar Limburg toe. Feesten, ook leuk natuurlijk, maar leuker als er nog tijd over was om even mn kite hier op te laten..
Greetz Lucas
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgen waarschijnlijk Wijk... Ff lekker los. Tijd terug.
|
|
|