360
|
ik heb voor woensdag de boterhammetjes al gesmeerd. dat wordt een lekker dagje kiten. van 9.00 tot 21.00 (mijn lieve vrouw is op vakantie met de kleine vandaar )
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik heb voor woensdag de boterhammetjes al gesmeerd. dat wordt een lekker dagje kiten. van 9.00 tot 21.00 (mijn lieve vrouw is op vakantie met de kleine vandaar ) wat vervelend....
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Als het goed is ben ik er woensdagmiddag ook (na 15.00 uur) ben ook al een tijdtje niet meer op Schellinkhout geweest.. Heb er weer zin in..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ben niet zo'n weerdeskundige hoor.. Maaruh waar halen jullie de wind vandaan woensdag. Ik zie nie meer als 13 - 14 knoopies
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik ben niet zo'n weerdeskundige hoor.. Maaruh waar halen jullie de wind vandaan woensdag. Ik zie nie meer als 13 - 14 knoopies Hope, that's all about!
|
|
|
Teigetje
|
Tsja fuk, op hope ga ik geen dienst ruilen, heb nl woensdag en donderdag een late..
|
|
|
@LaurenS
|
Is die Assijn Seiker Theo ook weer terug in het land Ik verwacht circa 18 knuts op schell In de ochtend zelfs 20.Mark my words
|
|
|
|
franco
|
hoop dat jullie gelijk hebben, word me al een beetje te veel, geen wind!!!!! zelfs niet op mijn 4 weken vakantie, wel al 5 dagen mogen kiten, en marco is vrij vrouw weg(zie ik jouw ok nog eens op het water) MAAR met wind zal ik er ook zijn, alleen weer rond half 6 snik, ik moet werken. gegroet vrienden(kite hulpjes voor het oplaten) en zie u dan woensdag.
|
|
|
@LaurenS
|
Periode woensdag: + 48 uur ------------------------------------------------------------------------------- LAAG NOORDWEST VAN SCHOTLAND TREKT NAAR ZUID SCANDINAVIE. BIJBEHOREND FRONTENSYSTEEM TREKT IN DE NACHT EN OCHTEND NAAR HET OOSTEN AF EN TOE EEN BUI T min.: 16 C T max.: 20 C ------------------------------------------------------------------------------- Windverwachting ZW 3-4, RUIMEND NW, IN 'T NOORDEN TOENEMEND 5-6 Nog steeds woeiiiHoe noord is noord?
|
|
|
TableTopje
|
Hey Peter, Is het armpje weer helemaal ok? Waar ga jij varen? IJmuiden of Wijk (pier)... Denk dat ik, als het gaat waaien om 14.30 op wijk ben...
|
|
|
@LaurenS
|
He table top,armpie is weer als vanouds,ik dacht eerlijk gezegd aan Schellinkhout(NW is dan niet ok),maar als er bij zee meer wind staat met NW dan voorkeur voor Ijmuiden
|
|
|
TableTopje
|
Schelll is met NW niet echt best... en het lijkt nu toch wel erg NW te zijn... de wind neemt al wat toe... Denk dat ik naar Wijk ga! Wie weet zie ik je daar en anders morgen op Schellinkhout?
|
|
|
@LaurenS
|
Ghehe,ik had het eigenlijk over woensdag,vandaag staat er volgens mij te weinig wind......,
|
|
|
TableTopje
|
Tja, je hebt gelijk... Vanochtend leek het er even op dat het wel zou waaien, maar daar is nu niets meer van over. Morgen opzeker! Dan dus naar Schellinkhout...?
|
|
|
@LaurenS
|
Woensdagochtend begint met veel bewolking en met name in het zuidoosten van het land kan het af en toe regenen. In de middag breekt in het noordwesten van het land de zon door. Het wordt ongeveer 21 graden. De matige wind draait ook boven land van zuidwest naar west. Langs de westkust blijft de westenwind vrij krachtig, in het noordelijk kustgebied af en toe krachtig, kracht 6. We gaan losssss hoop ik
|
|
|
mocem
|
Ik heb voor morgen al een halve dag geprikt, ben dus vanaf 10 uur beschikbaar.
|
|
|
Teigetje
|
Deze azijnseiker heeft zijn late dienst omgeruild voor een vroege en ga dan morgen als het waait eerder van me werk en wil dan effe op IJmuiden los gaan. Hoop er dan rond twee uur te zijn.
|
|
|
360
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik denk dat ik schell aandoe rond een uur of een,maarja als iedereen naar ijmuiden gaat weet ik het nog niet..............
|
|
|
360
|
peter het lijkt alsof er een beetje noord in de westenwind zit
schiphol 280/15 WnW 15 knotsen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Morgen volgens het KNMI een knoop of 15-20 op het ijsselmeer (ZW tot W) Afgelopen dagen in Denemarken is het er wat ruiger aan toe gegaan: via vrienden daar vernomen dat er in Nordjylland (noorden van Denemarken) er een dak van een huis af is gewoeid en een caravan de lucht in is gevlogen om vervolgens in een tuin terecht te komen. Hoe verschillend kan het zijn.....
|
|
|
@LaurenS
|
peter het lijkt alsof er een beetje noord in de westenwind zit
schiphol 280/15 WnW 15 knotsen
duidelijk,dan maar naar ijmuiden denk,kijk wel als ik mijn oogies weer open heb ,eigenlijk meer zinzinzin in schellinkhout met twijfelachtige wind ivm hoogtelopen Vanaf 12 uur gaat het weer waaien WIND: ZUIDWEST 4-8 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN 8-13 KN, AAN DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 14-20 KN. ACHTER HET KOUFRONT RUIMT DE WIND NAAR WEST TOT NOORDWEST
|
|
|