Flyingtrunkie
|
Je hebt kunnen lezen waar een te groot deel van de prijzenpot naat toe gaat: .............................. de directrice! Net aan boven de Balkenendenorm. Jammer, zo'n tropisch kitebeuncentrum zou wel leuk zijn!
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mmmm,idd.Maaruhh die pieterman baart me meer zorgen.Toch maar schell dan,achter in de speelweide...!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Die pietermannen waren in Spanje ook al erg aktief dit jaar ,veel mensen die op zo,n beest hadden gestaan ,en dat doet erg pijn ...Je moet dan zo snel mogelijk met je voet in zo warm mogelijk water gaan zitten dan verdwijnt de pijn binnen een uur.. Als je met schoentjes aan surft heb je er trouwens geen last van..
|
|
|
Surfrik
|
Ik wilde morgen eigenlijk naar IJmuiden gaan om te kiten. Is dit wel te doen met die visjes of zitten ze daar ook. Is het probleem ook opgelost met schoentjes aan?
|
|
|
|
Surfrik
|
Zeker moeilijk.
Heb je er geen last van als je op je handen als je even naar je board bodydragged of iets dergelijks?
|
|
|
@LaurenS
|
Tenzij je op je handen gaat staan ,anders trek je toch gewoon je handschoenen ook aan
|
|
|
Flyingtrunkie
|
en als ik nou ff op de bodem ga zitten?
|
|
|
Surfrik
|
Dan moet je met je anus in een bak warm water gaan zitten.
|
|
|
@LaurenS
|
En als je koppie onder mocht gaan doe je je cap ook gewoon ff op Anyway je bent makkelijk te herkennen morgen
|
|
|
Surfrik
|
Misschien zijn surfschoentjes wel niet dik genoeg ik doe denk ik maar twee paar over elkaar aan ofzo en neem wel een intergraal helm mee. Je weet maar nooit natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ben er morgen ook bij! Waarschijnlijk ook wel mooi op tijd! Ik weet nog niet waar de auto geparkeerd gaat worden, waar gaan jullie erop?
|
|
|
Surfrik
|
Wat kunnen julie voor morgen aanraden. IJmuiden of Noordwijk moet vanaf Schiphol komen en ben heel vroeg 8 uur ofzo.
|
|
|
WAARGGH
|
ziet er mooi uit voor t weekend, alleen waar ik zit heb je niets aan zuidwest. is er iemand in de buurt van weesp/muiden/muiderberg die zaterdag een plekje vrij heeft in de auto? maakt me niet veel uit waar heen en benzine betaal ik uiteraard aan mee. niemand?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oke Ries ben om 10 uur bij je.. Wij gaan naar Wijk Emiel bij de pier denk. Kijk maar of je daar me groene bussie ziet staan. Met kitehighstickers op de zijramen.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zo, net terug van een weekje vakantie met de kids en niet veel gemist zie ik al. Morgenochtend Wijk bunker, met schoentjes tegen steekvissen.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ik kom uit rottjeknor en kon de wisselvalligheid in het zuidwesten van nl niet meer aanzien , ga dus morge en zo naar texel , is het wat daar? en waar kan ik het beste zij p9 of p17?
|
|
|