Haring High Richardt
|
Spectakel van de avond was toch wel het draaiorgelconcert
Daar ben ik het helemaal mee eens (moest ik schrijven van Judith . Het was een top avond en we lagen om 03.30 uur in ons mandje. Iedereen nog bedankt voor het gezellige avondje
Anyway......Richard, gefeliciteerd ouwe En bedankt he Leon Wordt er nog gevaren vandaag of blijfen we thuis i.v.m. de drukte zie ook ??? http://www.hanglos.nl/forum/187371/kiteforum-boodschap-van-algemeen-nut.htmlDenk dat ik even naar schell ga om te luchten
|
|
|
Haring High Richardt
|
Blijf toch maar thuis even een wandeling door het dorp maken met vrouw Hier nog wat foto,s van de abraham (kiter) in de tuin .
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zijn stijl is beter dan die van jou
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij heeft steun aan een keukentrappie en dat heb ik niet !!!
|
|
|
Gerard
Gast
|
"Kiten als een jonge peer" ?? Ik dacht meer als een zuurpruim.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Die pop, geweldig. Voor als je vrouw niet thuis is neem ik aan.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Oke, nu weer even serieus. Wat doen we hiermee: De windsnelheid 10m. op 16 augustus 2009, 15:40 uur is 9.0 m/s De windstoot op 16 augustus 2009, 15:40 uur is 11.2 m/s
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Zekerrrrssss!!!! Lang leve de shorty!! Toch nog ff een uurtje gebeukt met m'n 10 op Swoody....heerlijk!
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nog even 1,5 uur meegepikt op schellinkhout,Ik schrok wakker na een diepe slaap en zag dat het woei.Ben weer ontkatert anyway.Nog ff lekker hoog knnen jumpen .Miste diie ouwe man van 50 alleen op het water.Oh wacht ik lees t al......
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
heej Ries nog gefeliciteerd met de halve eeuw! (ik dacht dat je daar allang overheen was..... ) Wordt het nu tijd voor de geraniums?
|
|
|
TBK
|
Hij heeft steun aan een keukentrappie en dat heb ik niet !!!
Ken ik dat boardje niet ergens van (collecters item) ? ,, TE KOOP VOOR WEINIG 10 X1OO IN HET KWADRAAT EN DAAR DE DERDEMACHTSWORTEL VAN "
|
|
|
|
TBK
|
Heb je de sleutel van het slot van de halsband met ketting waar je lieve vrouwtje je s'avonds aan vast legt dan al gevonden Hans ! Ik denk dat je anders veel GERANIUMS gaat zien.
|
|
|
TBK
|
Ik ga zo naar SH, het begint hier al te waaien in Hoorn !
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga vanmiddag ook weer naar Schellinkhout ,de voorspelling is dat de wind in de middag weer toeneemt ...
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Met West is het nog goed te doen op Schellinkhout ...en hij draaid pas laat in de avond door naar NW...
WIND: ZUIDWEST 5-10 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 10-15 KN. ACHTER HET KOUFRONT WESTELIJK 8-14 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 14-18 KN
|
|
|
TBK
|
Wordt tie niet te veel West ????
West is gewoon goed op SH, als w over NW gaan praten wordt het k---e !
|
|
|
|