Haring High Richardt
|
Heb mijn rode beun broek ook mee dus je kan me altijd herkennen aan de doodskoppen (ik schaam me dood !!)
|
|
|
arvidnl
|
ga denk ik ook maar ff kijken op schellie, is alweer veels te lang geleden.
greetz, arvid
|
|
|
|
360
|
ik doe vanavond ook een poging even kijken wat de wind om 6 uur doet ....
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer gezelli op schellie met een rosas windje
Rustig blijven Hans deze week toch geen windt meer !!!
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij was weer lekkel op Swoody.. Weer lekker onder me OR Rise 12 gehangen, Frank (TBK) heeft er ook nog effe mee gekite en was er ook goed over te spreken.
|
|
|
|
360
|
Mannen Ik kwam aan op schellie toen het al niet meer gezellie was geen wind meer. even twee rakjes en drie sprongetjes en toen was het terug lopen naar de kant.. Jammerrrrr Wie weet hebben we vrijdag wind
|
|
|
TBK
|
Let op !
Woensdag gaat het weer waaien Zuiid 4, 30 graden, dus haal de droogpakken maar weer uit de kast. (bazuin_kitesmiley)Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
wouterb
|
huh?? welke woensdag hebben we het over?? Donderdg ochtend....eventueel..... Z-ZO: dan kunnen we naar??? S-hout Is de kust ook nog te doen met als ie zuid is?
|
|
|
GetHigh
|
Zijn er nog mensen in de omgeving weesp/muiderberg die zich hebben opgegeven voor de downwinder? Op dit moment rij ik er alleen heen dus ik heb nog 3 plekjes vrij. Laat maar weten.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Pffff, alle windverwachtingen voor de komende dagen zijn naar beneden bijgesteld.
|
|
|
@LaurenS
|
Kan ik tenminste met een gerust hart naar LOWLANDS,zonder zenuwwachtig naar heftig rondzwiepende bomen te moeten kijken
|
|
|
Gerard
Gast
|
Kan ik tenminste met een gerust hart naar LOWLANDS,zonder zenuwwachtig naar heftig rondzwiepende bomen te moeten kijken Have fun!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Nou zie ik net dit bericht over morgenmiddag: Na passage van de buienlijn draait de wind naar westelijke richtingen en neemt aan de kust mogelijk kortdurend toe tot hard. Misschien toch nog één of twee uurtjes Wijk bunker
|
|
|
Emielkruisdijk
|
@ Peter, ga vanmiddag mijn lowlands kaartje ophalen! Heb er zin in! Word beter lowlands weer dan kiteweer!
|
|
|
Langbeest
|
Ik vrees dat je gelijk krijgt Emiel
|
|
|
@LaurenS
|
@ Peter, ga vanmiddag mijn lowlands kaartje ophalen! Heb er zin in! Word beter lowlands weer dan kiteweer!
Camping 3 rulez
|
|
|
Gerard
Gast
|
Windkracht 6 rules
|
|
|
|
360
|
emiel en peter veel plezier op lowlands kijk wel uit: sterke windstoten op camping 3!
|
|
|