Wie weet kunnen we morgen nog even aan de bak,ik houd het in de gaten,gaat gauw slapen .Ik gaat naar schell. Teveel Z in de wind en net te weinig voor zee denk
« Laatste verandering: September 06, 2009, 22:57:51 door @LaurenS »
Nou, ik kom er net vandaan en het was een knoopie of 12. Was dus niet veel. Ben even het water op gegaan, maar na een half uur er weer af. Met mijn Waroo 11mtr kwam ik niet echt lekker weg, dus veel gemist heb je niet.
Ach, wat maakt het uit, volgende keer beter..................
Ik twijfelde al vandaag ..het leek hier al niet zo hard te waaien dus ik ben maar een stukje op de motor wezen rijden ....dus ik heb niets gemist vandaag ? Het ziet er voor woensdag of donderdag wat beter uit ..kunnen we weer eens naar Edam ..
Was helemaal niets vandaag,jammer maar helaas.Ik ga morgen ook nog ff cruisen met de motort denk.Ff naar wijk in het zonnetje zitten.Je mot toch wat als je niet hoeft te werken en er geen wind staat.......
NA de foto,s nu ook de film van een Canyontocht en Kletter steigen in de Sierra de Guara (Spaanse Pyreneen)
Geweldige ervaring om door Ijs koud water in een Canyoning te ploeteren. Claustrofobie moet je hier beslist niet hebben.
Klettersteigen is helemaal eng. Gezekerd aan een kabel klauter je langs een wand waaraan ijzeren ladders en pinnen zijn. Het uitzicht is uniek! Onderweg worden we begeleid door vale gieren en wilde berggeiten. We zitten op 4 a 5 honderd meter hoogte en als je achterom kijk dan naar beneden is het wel erg Hooooooooooooooooooog !!!!!!!
filmpje geplaatst onder foto en video, in dit topic nog ff extra een directe link daar naartoe en dan voor de zekerheid hier dan nog maar ff een extra bericht met de filmpies embedded.
filmpje geplaatst onder foto en video, in dit topic nog ff extra een directe link daar naartoe en dan voor de zekerheid hier dan nog maar ff een extra bericht met de filmpies embedded.
En vergeet ons El Gouna topic niet! Maar het is wel heeeeeeeeeeeeeeeeel spannend allemaal.
Ik wed dat 'ie ook op dat andere forum (waar ik ff de naam van ben vergeten) een paar links heeft gedumpt. Je weet wel, dat forum dat volgens hem voor pubers is maar waar hij al wel 1.150+ posts heeft geplaatst.
De windsnelheid 10m. op 09 september 2009, 17:10 uur is 9.8 m/s De windstoot op 09 september 2009, 17:10 uur is 12.2 m/s
Het waait aan zee wel lekker. Perfecte omstandigheden voor een avondsessie achter de pier op IJmuiden. Helaas lukt mij dat echter vanavond vermoedelijk niet.
Ik hoop dat het morgen wat wordt ..de wind gaat naar NO en dan is het weer eens goed voor Edam ...ben er morgenmiddag om een uurtje of 14.00 ...
Zou zo maar kunnen dat ik ook nog ff langs kom.Laatste sessie voor de holiday.Uurtje of drie op de spot bij woeiiii Ziet er nu trouwens verrukkelijk uit op de strand beachcams
« Laatste verandering: September 09, 2009, 19:06:55 door @LaurenS »