|
|
|
@LaurenS
|
Morgen iemand naar WIJK?
Daar krijg je spijt van. NW=IJMUIDEN
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Maar het is morgen toch Noord met een beetje Oost en dat is aflandig voor IJmuiden.
|
|
|
@LaurenS
|
Helemaal gelijk HJ.Ik lig hier te pitten . Maar anyway NW is IJMUIDEN NNO niet idd
|
|
|
Idefixe
|
Ik heb vanaf iets van 15.00 een lekkere sessie gevaren @ Andijk. Was eerst ff wat minder wind maar later weer helemaal super! Morgen eind vd middag nog maar even overdoen dan
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb vanaf iets van 15.00 een lekkere sessie gevaren @ Andijk. Was eerst ff wat minder wind maar later weer helemaal super! Morgen eind vd middag nog maar even overdoen dan En ik maar wachten op een telefoontje. Heb je in de vijver gevaren? Ik heb altijd mega last van mijn ogen na een andijk sessie. Is Enkhuizen geen betere optie? LaurenS ga jij morgen nog varen?
|
|
|
@LaurenS
|
LaurenS ga jij morgen nog varen?
Bij wind zit ik op Edam.Lekket dichtbij,kwartiertje rijden
|
|
|
PeterKite
|
ben net terug van andijk, helemaal lekker met de 12 gevaren. goed druk erin, knoopje of 16/17. zag ook al enkele mensen met 9's door de kom sjeezen ;-)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vaart er dan niemand meer op Enkhuizen. Persoonlijk heb ik het niet zo op die vijver van Andijk
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Vaart er dan niemand meer op Enkhuizen. Persoonlijk heb ik het niet zo op die vijver van Andijk
Je kunt toch ook de klotsbak in?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Je kunt toch ook de klotsbak in? Yep...maar met 15 knp en 95kg heb ik geen zin om die klotsbak in te gaan. Zal niet echt tengoede komen van mijn lowend. Ik kom vanuit Lelystad gereden dus gaat dan liever mijn voorkeur uit naar een vlak water spot. Even kijken wat de wind morgen gaat doen.. Denk Wijk/Enkhuizen of Medemblik
|
|
|
TBK
|
Ik ga vanmiddag naar Enkhuizen, goed te doen met NNO en lekker de ruimte !
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Ik wil vanmiddag ook wel ff lekker oefenen. Met NNO is Zandvoort ook wel een optie toch?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ga vanmiddag naar Enkhuizen, goed te doen met NNO en lekker de ruimte ! Is de windmater stuk want geeft 6 knp west
|
|
|
ditispablo
|
Ik was gister op IJmuiden, te veel NO dus nogo, naar Zandvoort gegaan en was TOP zeker va 15h !
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ga zo rijden en bentussen 12.15 en 12.30 uur op Enk. See you
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
gister was het 8 graden... dat is meer noord dan n-o... vandaag is het 36 graden... dat is veel meer noord oost. dat kan net bij wijk of zandvoort je moet alleen niet in de problemen komen ver uit de kant!!!!
|
|
|
|
360
|
ik heb mijn leading edge van mijn 12 geplakt. ook leuk
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Prettige vakantie Peter en veel wind toegewenst.
|
|
|