Tim_GTS5
|
Stel hem maar in op : droge wijmersweg , die komt uit op de oosterdijk en daar kan je dan naar beneden richting het strandje. Voor mij wordt het woensdag, kl*te knieen blijf ik maar last van houden
|
|
|
|
PeterKite
|
zo, was vandaag erg lekker op medemblik, wat een dag zeg!!!
de nieuwe rebel 2010 eens flink aan de tand gevoeld in de maten 9 en 12.
I like......
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waait het vandaag wel want de windmeter geeft niets door??
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Das mooi man Ziet er top uit hafe fun in Combuco en als je terug kom kan je zo je droogpak in want hier wordt het al weer wat frisser Wilde vanmiddag naar medemblik maar volgens de buienradar komt er een hoop regen (en geen wind) aan Geplaatst door: (HJ) MINI-ME geplaatst op: September 15, 2009, 09:55:16 Voeg citaat toe Waait het vandaag wel want de windmeter geeft niets door?? Nog gevaren mine Me ????
|
|
|
Hattori Hanzo
|
zijn er morgen nog mensen op ut water? voor de middag geeft windfinder weer wat knoopjes aan
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Het is niets meer vandaag .... ik ben nu bij Edam en zie alleen nog maar een verdrietige surfer en een teleurgestelde kiter hun spullen opruimen. Het is zo'n 10 knopen.
Morgenmiddag weer een poging! Enkhuizen of Medemblik lijkt me leuk om eens te leren kennen....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ben net terug uit Medemblik. De wind hield niet echt over. Was tussen de 14-18 knp. Was er vanaf 13.00 t/m 18.00 uur en heb geen regen gehad. Ik kon met de 12m2 net hoogte houden en af en er zaten ook wel periodes bij dat ik voldoende power had.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben morgen eerder vrij uurtje of 2 denk aan edam nog meer gegadigden
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ben morgen eerder vrij uurtje of 2 denk aan edam nog meer gegadigden
Morgen moet ik werken maar misschien duik ik omstreeks 17.30 uur nog even bij Muiderberg in het water. Morgen ziet er in iedergeval beter uit dan vandaag
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zal het niet vlagerig wezen op muiderberg is voor mij ook dichterbij
|
|
|
twan
|
morgenmiddag enkhuizen uurtje of 15.00
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kan iemand vertellen wie dit is. Hij heeft vanmiddag even aan de 12m2 Zeeko gehangen zodat ik foto's kon maken voor mijn review. Hij kon met dit piswindtje toch nog een sprong er uit persen. Ik geloof dat hij kiteinstructeur is.
|
|
|
PeeWee
|
Hi mannen,
Om een uurtje of twaalf richting ????
Heb wel weer eens zin in enkhuizen, al een tijdje niet geweest.
of gaan jullie ergens anders heen?
See joes (??)
|
|
|
|
Keut Local
|
Hey Mini Me, dat ben ik... Je had later nog lekker gevaren met de Ozone zag ik, net toen we alles hadden opgeruimd begon het weer aan te trekken. Maar goed, vandaag weer een dag! Zo even naar M`blik!
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Ik stap zo in de auto naar Medemblik, voor het eerst op zoet water, misschien dat het dan wel lukt ;-)
|
|
|
Retard
|
Is 10 m2 genoeg voor 85 kg op Edam, Medemblik
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
Nog mensen naar ijmuiden/zandvoort vanavond? ziet er redlijk side-shore uit dus zou prima te doen moeten zijn.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Nog mensen naar ijmuiden/zandvoort vanavond? ziet er redlijk side-shore uit dus zou prima te doen moeten zijn.
Dan zou ik maar brood meenemen voor onderweg want de wind is pal oost.
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
hmm dan klopt vliegerweer niet en ziet het er op zandvoort gewoon side-shore uit met nno op: vliegerweer.nl, knmi.nl windmeting.nl is het allemaal NO dan zou het an sich nog prima te doen moeten zijn. eventueel anders muiderberg, maar daar lijkt het niet echt te waaien op het moment?
|
|
|
|
|