ja Richard .het zal wel weer even wennen zijn het is inmiddels "dikke pakken 'weer in Nederland ... Maar voor vanmiddag ziet het er wat de wind betreft goed uit .. Ik kon helaas geen vrij krijgen ..veel plezier vandaag. hierbij nog even het weerplaatje voor vanmiddag..
na een paar uurtjes wachten evengoed een anderhalf uur lekker kunnen varen op SH. was deze keer dus niet voor jan lul heen geweest. ff naar 6e ging de wind wederom uit heb toen me spullen gepakt en huiswaarts gegaan.
Richard ..heb je wel eens nagedacht om een carriere te beginnen als filmmaker .... je promo ziet er weer veel belovend uit .... kan niet wachten op de hele fim ... Maar ik weet wel dat ik heel wat gemist heb daar in El Gouna...
Vakantiegangers! Mooie beelden, beetje jaloers! Maar heb niks te klagen hier in St. Maarten!! Nog weinig wind, maar elke dag golven om te golfsurfen! En vanaf december schijnt het hier elke dag te waaien! De zon schijnt iig elke dag en kouder dan 28 graden is het nog niet geweest!
De 4de foto! Met de 2 kiters gefotograveerd vanaf de duin staat vrij laag in de ranking. Op de foto ben ik links en Jord rechts te zien. Niels heeft de foto gemaakt en wil graag die camera winnen om foto's te maken van alle kitekings ! Dus kunnen jullie de kudo's aan niels zijn foto schenken! Alvast bedankt!