Deefit
Geen avatar
|
Morgenmiddag vrij, jammer dat de wind niet optimaal is... misschien toch even medemblik als het aantrekt @ Michael, WERKEN zul je! Anders komt er nooit een nieuw pak!
|
|
|
TBK
|
ps. Peter geniet je alweer een beetje van het Oerhollandse klimaat na Brasil, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !
Het is idd wel een koude terugkomst,vooral dat binnen water.Wat bizar ,hoe snel dat is afgekoeld. @laurens heb je het toch aangedurfd? het frisse nederlandse binnenwater.... Ik wel,ik heb van mijn laatste geld toch besloten een droogpak te kopen,anders ben ik het binnenwater helemaal niet meer op te krijgen Ik ben herkenbaar in dit pak,Lekkel walm dat ie is Ziet er goed uit Peter, wanneer gaat ie in de test ?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
net terug van Enk... Was tegenvallend, niet echt veel wind, helaas.
|
|
|
TBK
|
net terug van Enk... Was tegenvallend, niet echt veel wind, helaas. Weer voor Jan L-L gereden Marco !
|
|
|
Flyingtrunkie
|
net terug van Enk... Was tegenvallend, niet echt veel wind, helaas. Weer voor Jan L-L gereden Marco ! Neej dat niet, daar doe ik niet meer aan. ik denk varierend van 14 tot 18 knoopies, maar meer richting de 14 ...
|
|
|
Idefixe
|
In de ochtend ( ik was er iets van 9.30) was er @ Enk toch echt een topwindje hoor eind vd ochtend kakte de boel in tot bijna niets. Nog ff staan ouwehoeren en toen ging die weer een beetje aan. Later in de middag inderdaad niets meer.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Op Edam was het vanmiddag ook niet veel ,je kon hooguit en beetje cruisen ... Hopelijk wordt het weekend wat .. zondag ziet er goed uit ...
|
|
|
TBK
|
net terug van Enk... Was tegenvallend, niet echt veel wind, helaas. Weer voor Jan L-L gereden Marco ! Neej dat niet, daar doe ik niet meer aan. ik denk varierend van 14 tot 18 knoopies, maar meer richting de 14 ... Voor Jan L-L dus !
|
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
werken, werken.. wat is dat Zaterdag misschien maar even kijken voor een nieuw pak en zondag weer t water op!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Kom er net vandaan. Heb nog lekker 2 uur goed kunnen varen. Heerlijk hoooooooooooooooor. En al zou het voor niks zijn geweest. Gewoon gaan kijken. Doe je dat niet, dan vaar je ook niet. Het is vanaf Almere maar een klein uurtje. Ook droogpakkie zit als gegoten. Nu nog zonder handschoenen en cap gevaren met als gevolg een klein beetje water naar binnen via de nek bij een crash, maar dat is niet noemenswaardig. Volgende keer maar eens proberen met handschoenen.
|
|
|
@LaurenS
|
Shit,zo te lezen weer een topdag gemist kan wel janken
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo effe lekker weer een weekend weg met debeun mobiel naar texel effe lekker chillen zondag kunnen we weer los op schell dus op de terugreis kom ik weer langs mijn 8 mtr verkocht dus kan ik kijken voor een 9 metertje weet nog niet of nxg of warootje zie jullie zondag wel jongens gezellig koek en sopie staan klaar
|
|
|
Deefit
Geen avatar
|
Zondag maar eens kijken @ Lutjebeach, wie nog meer? Het zal wel druk worden in dat kleine kommetje... Michael, ik neem aan dat we een beetje op tijd gaan kijken? zeg maar als ik ontwaak met waarschijnlijk een kater rond een uurtje of 11
|
|
|
Michael van der Hoek
|
jaah zeker zondag kijken @ lutjebeach. Of het druk wordt weet ik niet. Het wordt natuurlijk al kouder en het water staat al op winterniveau. Ik denk dat meer mensen kiezen voor schell. Menno wilde vroeg heen, dus ik stel voor 11 uur die kant op of veel eerder! Gaat wel pittig waaien zeggen ze dus ik weet niet of je t trekt met je 12. Vanavond ff kijken voor nieuw pak oneill psycho 2!
|
|
|
Retard
|
Ik vind de voorspelling erg tegenstrijdig windguru zegt 18 knopen tot 26 en windfinder 15 , ga er van uit dat windguru gelijk heeft ! @ Deefit je mag wel een uurtje langer door slapen met je kater , ben wel erg blij met dat uurtje die dag haha (Wintertijd) !
Gaat wel pittig waaien zeggen ze dus ik weet niet of je t trekt met je 12
13 knopen volgens onze vriendelijke windfinder
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
@ richard, ik ga van windguru uit dus dan waait t wel pittig En david kan dan inderdaad een uurtje langer slapen. OFTEWEL we kunnen netzogoed om 10 uur heen :D @ LeonB, Lutjebeach mag je officieel niet kiten, dit is namelijk het windsurf gedeelte of het zwemgedeelte. Maar er is nog een strandje helemaal achteraan voorbij de camping. Dat is speciaal voor kiters Hopelijk hebben we gewoon wind, dan vind ik t al goed
|
|
|
Deefit
Geen avatar
|
Oohja, die wintertijd,,, dat is ook zo! Ik vertrouw die voorspellingen niet zo erg. de laatste keren zaten ze er BEHOORLIJK naast dus we zien het wel op de dag zelf! we houden het voorlopig wel op 11 uur, mooie tijd joh! Ik was gister bij vd Berg sport, daar hadden ze echt goede soepele pakken, en zeker goedkoper dan Kater.. maargoed dat is offtopic
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gaat er morgen nog iemand naar Schellinkhout of Enkhuizen. De wind is net tussen Zuid en ZuidOost. Kijk morgenochtend nog wel even hoe het is. Met Zuid maar naar Schel en met ZO naar Enkhuizen.
|
|
|
360
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
morgen helaas niet, zondag me nieuwe pakkie uittesten :D kijken of de psycho 2 echt zo goed is als ze zeggen
|
|
|
martijnc
|
wat is the place 2 be zondag?
|
|
|