360

|
Frank, Ik ben er rond 1030  tot morgen cheerio
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
zaterdag weer eens varen op schell eerst effe naar vdberg en dan lekker knallen een uurtje of tig met de beun mobiel dus koek en sopie bij me
|
|
|
DM2008

|
Ik kom morgen ook naar Schel, 7 en 10 Dos in de achterbak, hoop rond 11 uur er te zijn  !! Wel ff (hand)schoentjes halen bij VDB ervoor!
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Ik zie het al het gaat weer helemaal goed komen morgen op Schel.  Sie joe luitjes morgen. 
|
|
|
|
Woodmaster

|
Misschien ook iemand op IJmuiden............morgenvroeg........ ........zo rond 09.00 uur! :-\Of benk dan allleen! 
|
|
|
To

|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Haha, is goed Timo, ik ben er de hele dag en neem de Fuel mee.
|
|
|
TBK

|
Het wappert hier in Hoorn al lekker, even wat naar binnen werken en gaan !  Wat moet ik aan drysuit of shorty ? 
|
|
|
@LaurenS

|
regenjas  ,kom ook zo .Kan nie meer slapen(al die commotie met die wind) 
|
|
|
TBK

|
Niks eronder ! 
|
|
|
360

|
Frank, dan voor de wind update ben mijn spullen aan het inpakken 10.30 ben ik van de partij op schelly  @Laurens met een nieuwe kite in huis EN wind zou ik ook niet kunnen slapen !!! 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ben dr klaar voor doe nog effe een bakkie.  Hat wachten is nu op mijn prive chauffeur Haring Hai Richard.  Zal wel weer teveel hebben gezopen gister op de tafeltennisclub.  Hij is al 2 minuten te laat. Grijze lijst.  Heb net effe buienradar bekeken. We houden het niet droog
|
|
|
TBK

|
Frank, dan voor de wind update ben mijn spullen aan het inpakken 10.30 ben ik van de partij op schelly  @Laurens met een nieuwe kite in huis EN wind zou ik ook niet kunnen slapen !!!  Die SMOKE van Peter gaat ROKEN, als de wind niet te hard is voor een 9 !
|
|
|
TBK

|
Ik ben dr klaar voor doe nog effe een bakkie.  Hat wachten is nu op mijn prive chauffeur Haring Hai Richard.  Zal wel weer teveel hebben gezopen gister op de tafeltennisclub.  Hij is al 2 minuten te laat. Grijze lijst.  Heb net effe buienradar bekeken. We houden het niet droog Hij zei net dat ie onderweg was naar je, 10 minuten geleden ! Pechhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, graat van een haring in z'n band ?
|
|
|
|
TBK

|
Ja hoor hij komt net aanrijden.  Tot zo, by VDB !
|
|
|
audi

|
ik kom vanmiddag dan ziet het er ook droger uit
|
|
|
DM2008

|
ik kom vanmiddag dan ziet het er ook droger uit
Mijn gedachte  , denk 1230-1300
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zie op buienrader dat het vanaf een uurtje of 13.00 een stuk droger wordt .. ik ga zo ook richting Schellinkhout...
|
|
|
arvidnl

|
net terug uit el gouna,koffer staat nog ingepakt maar misschien vanmiddag ook weer ffies naar schellinkhout....
|
|
|
martijnc

|
ziet er goed uit voor zondag
|
|
|
Tim_GTS5

|
Lekker vooruitzicht voor het weekend  na 2 weken mag het wel weer eens een keer ! Hopen dat de regen morgen meevalt en zondag wordt het wat droger zo te zien, tot morgen @ Schellie 
|
|
|
bredo

|
De hele aankomende week ziet er goed uit. Elke dag zuidwesten wind tussen 20-30 knopen bij ongeveer 13 graden!!!!Mmmmmmmmmmmmmmmm
knallen!!
|
|
|