360
|
@ Haring Hai Richardt Ik wilde eigenlijk morgen ochtend nog even. maar ik zie dat 's middags de wind pas aangaat en dan ben ik al weer aan het werk veel plezier aan allen die wel varen kunnen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een suf windje vandaag @ Schel, soms dacht je hij komt nu doorzetten maar nee het was ons niet gegund...was ook erg koud zonder schoentjes maar ach voel ik de pijn in me voet tenminste wat minder
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ Haring Hai Richardt Ik wilde eigenlijk morgen ochtend nog even. maar ik zie dat 's middags de wind pas aangaat en dan ben ik al weer aan het werk veel plezier aan allen die wel varen kunnen. Morgen geen date dus... volgende x beter
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ben dinsdag weer van de partij ben er rond een uurtje of 2 effe met de nieuwe 9 varen als er genoeg wind blijft staan natuurlijk
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het wordt weer wat kouder en dus minder mensen op het water. Gaan er morgen nog gasten het water op? Wind is eerst Z-O en draaid later in de middag naar Z-W. De kust is misschien geen optie want loop je het risico dat de wind niet gaat draaien en dus aflandig is.
Ik hoor het wel?
|
|
|
audi
|
beun welke kleur heb je ik heb nu de burgundy van vd berg tot dinsdag op het water
|
|
|
360
|
@ HJ. you've got mail
|
|
|
GetHigh
|
Ik was van plan om morgen naar wijk te gaan. Op windguru geeft ie gewoon zw of zzw aan. Schellinkhout is de voorspelling minimaal dus meer kans op woei aan de kust. Als het lukt probeer ik er rond 12.00uur te zijn.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wind gaat aan maar is nog steeds aflandig dus ga maar naar Mirns. Hoop dat er iemand is
|
|
|
|
martijnc
|
Ga vanmiddag rond 4 even plas proberen bij mij in de buurt
harijnseplas schijnt nieuwe surf plek te zijn
waarschijnlijk alle ruimte voor mezelf
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ga vanmiddag rond 4 even plas proberen bij mij in de buurt
harijnseplas schijnt nieuwe surf plek te zijn
waarschijnlijk alle ruimte voor mezelf
He Martijn. Dat is toch helemaal niet gezellig man, zo alleen op het water. Was het trouwens nog wat op Schel, nadat ik weg ben gegaan of trok de wind niet meer aan? Hoop vrijdagochtend voor het werk nog even te kunnen varen en misschien zaterdag de hele dag. Hopen dat de weergoden ons gunstig gezind zijn. Zondag wordt niks, want dan zwemt mijn dochter af.
|
|
|
martijnc
|
Hey ride,
nee is idd niet gezellig maarja heb zin om te kiten en zit anders thuis, beter dan niets!
ja toen jij net weg was ( zonder grappen ) ging de wind aan een uurtje daarna was het minimaal, je kon net varen.
Als volgende week zondag zo blijft word het een klein maatje maarja niet teveel hopen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey audi ik heb die mooie blauwe kleur lekkere kite zeg zie je morgen ga een uurtje of 1 uit adam weg
|
|
|
|
martijnc
|
hele middag verpest op een meer bij mij in de buurt met aanlandige wind waar ik niet eens wegkwam zo vlagerig was het
|
|
|
Ride
|
hele middag verpest op een meer bij mij in de buurt met aanlandige wind waar ik niet eens wegkwam zo vlagerig was het
Kortom................weer naar Schel.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Citaat Pimp is King of the Kings want Haring Harry is druk bezig een film speciaal over hem (mij dus) te maken. Ik heb inmiddels een afspraak met de plastisch chirurg gemaakt zodat niemand me straks, als de film op het net staat, nog op het strand herkent [Waar is Pimp ??? Laatste bericht was van 2 weken geleden. Is hij ondergedoken of zit tie bij de plastisch chirurg ????
|
|
|
martijnc
|
Kortom................weer naar Schel. uur rijden en over 2 maandjes pas rijbewijs het leven is zwaar
|
|
|
@LaurenS
|
Ja,klopt Ries,ik vroeg me gister ook af waar de Pimp gebleven is.Heb hem al te lang niet gezien of gehoord.Niets voor hem Hallo PIMPIE!!!
|
|
|
Ride
|
Kortom................weer naar Schel. uur rijden en over 2 maandjes pas rijbewijs het leven is zwaar Drie essentiële zaken voor geluk in dit leven zijn, iets te doen te hebben, iets om van te houden, en iets om voor te te hopen....................... KORTOM....Kitesurfen, Kitesurfen en wind.
|
|
|
Ride
|
Ik ken hem dan wel niet, maar zelfs ik word nu ongerust. Twee weken niet op het forum, dan kan haast niet. WAAR IS PIMP Laten we met z'n allen een oproep doen aan hem.
|
|
|