To
|
top werk weer van van der berg
|
|
|
Retard
|
Ik leg die link niet echt waarom van de berg met laurens ze kite vaarde kan aan mij liggen
|
|
|
To
|
nog gekite vandaag richard
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag was ik ook @ Mirns en in de hoop dat de wind iets zou afnemen had ik mijn spullen opgepompt. Helaas was te wind te hard en bleef die de gehele middagdag aan :-( Vanuit de hand had ik 28-34 knp gemeten maar op het water waren er zeker uitschieters van tegen de 40 knp.. Persoonlijk dus iets te gek om met mijn 9m2 te gaan varen.
Laurens... mooi klote voor je!!
@ HHR.. Lijkt mij nog al logies dat VdBerg een neiuwe kite regelt. Heeft weinig met goede service te maken maar meer met het nemen van je eigen verantwoordelijkheid. Tenslotte komt de kite ook bij VdBerg uit de shop.
Tot binnenkort maar weer
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik leg die link niet echt waarom van de berg met laurens ze kite vaarde kan aan mij liggen Wilde hem even testen want hij vaart met die nieuwste konijntjes kites
|
|
|
ditispablo
|
was heftig met de harde kern 6 man+ vandaag op schellie; veel actie; kampioen zet kite in boom en regelt nieuwe, accu leeg, hagel, storm, iemand met gebroken chicken loop en 5th line en vooral big air !! ging niet top met me, maar wel goed middagje !
|
|
|
@LaurenS
|
Ja het was eèn topdag vandaag,kneiter harde wind en zelfs een blauwe lucht. Theo mag ik met je mee morgen naar zee?
|
|
|
360
|
Klinkt als een spannend dagje! Waar gaan we morgen naar toe? Wijkel, ijmuidel of schel?
|
|
|
martijnc
|
ben weer van de partij zondag
@ride. zijn we er ook weer bij zondag?
|
|
|
Retard
|
Ik leg die link niet echt waarom van de berg met laurens ze kite vaarde kan aan mij liggen Wilde hem even testen want hij vaart met die nieuwste konijntjes kites .... Vorige week woensdag had hij ook al konijnen mee toen het heel hard waaide ze 5 , dus daarom snap ik niet waarom hij er weer mee wou varen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
ben weer van de partij zondag
@ride. zijn we er ook weer bij zondag?
Ik baal de hele week al. Zie het de hele week al waaien buiten en niet zo zacht ook. Heb de hele week lange dagen gemaakt en had absoluut geen tijd om te kiten. Wat een drama zeg. Afgelopen zondag voor het laatst. Lees ik ook nog al die fantastische verhalen over die diehards van Schel. 'Bijna iedere dag op het water, 4 dagen op rij op het water, vliegen door de lucht, te harde wind, dus ben ik maar even niet gegaan, enz, enz, enz.' Mijn god, wat een drama. Het is dat ik al kaal ben, anders had ik echt de haren uit mijn harses gerukt. Ik ben jaloers. Zondag kan ik niet, dus ga ik zaterdag in alle vroegte naar Schel. Kan ik eindelijk eens een hele dag het water op. Hopen dat het met de neerslag gaat meevallen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zit in hetzelfde schuitje Ride, kan alleen in het weekend Maargoed moet ook brood op de plank komen en hoe langer je wacht des te meer geniet je er van als het eenmaal weer kan Hopen dat het zaterdag meevalt met de neerslag idd en zondag wordt het een laf windje zo te zien...
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Lees ik ook nog al die fantastische verhalen over die diehards van Schel. 'Bijna iedere dag op het water, 4 dagen op rij op het water, vliegen door de lucht, te harde wind, dus ben ik maar even niet gegaan, enz, enz, enz.' Tis wel vermoeiend hoor elke dag kiten en dat op mijn leeftijd Misschien morgenmiddag weer maar eerst lekker uitslapen i.v.m. nachtdienst
|
|
|
To
|
zondag word een top daggie
kan ik zondag iemand zijn torch testen ergens in nh????
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lees ik ook nog al die fantastische verhalen over die diehards van Schel. 'Bijna iedere dag op het water, 4 dagen op rij op het water, vliegen door de lucht, te harde wind, dus ben ik maar even niet gegaan, enz, enz, enz.' Tis wel vermoeiend hoor elke dag kiten en dat op mijn leeftijd Misschien morgenmiddag weer maar eerst lekker uitslapen i.v.m. nachtdienst Ja ja Richard, wrijf het er maar in. Ben je er zaterdag ook??????
|
|
|
@LaurenS
|
.... Vorige week woensdag had hij ook al konijnen mee toen het heel hard waaide ze 5,5 , dus daarom snap ik niet waarom hij er weer mee wou varen Stefan vd B was lekker aan het knallen met zijn bunny met een directional,hij wou even snel het verschil voelen qua kracht tussen de bunny en mijn gypsy en leende mijn kite dus even.Die krachtmeting ging dus even niet door.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dat knijn heet gypsy trouwens waar was je vanmiddag,niet weer aan het werk he. Morgen nog of zit je al in Belgie,Veel plezier btw
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
had een extra werkie dus meteen poen da/s lekker alleen nog morgen ochtend werken en om een uurtj of 12 richting luik staat wel lekkere wind maar ja je kan niet alles hebben toch nog veel vaar plezier aankomende dagen ben zondag avond weer terug
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Peter, We houden effe contact voor morgen, effe bellen ofzoow. Zee lijkt me wel lekker, maar weet niet precies hoe laat me auto beschikbaar is
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oke Prima Pe Dan rijd ik naar IJmuiden. Is er nog iemand die een Ocean Rodeo Mako ( 140 ) heeft om te testen.
|
|
|
360
|
@ Laurens en Teigetje Ijmuiden lijkt mij een goed plan Ik ben van de partij! Moet de wind wel even aan gaan: nu is ie even helemaal uit : De windsnelheid 10m. op 27 november 2009, 07:40 uur is 2.6 m/s De windstoot op 27 november 2009, 07:40 uur is 4.1 m/s
|
|
|