Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ga nu naar accupunctuur met vrouw, als ik terug kom kijk wel effe hoe of wat en laat het hier wel weten. Misschien wordt het wel niks heb Haring Harry alles al opgemaakt.
|
|
|
@LaurenS
|
Hoezo wordt het niks??? Gewoon komen!
|
|
|
TBK
|
Er staat wind bij Ijmuiden de rookpluimen van de hoogovens staan horizontaal op de webcam, alleen ik zie nog geen zon, maar ik mag toch niet komen. Ik sta sinds donderdag op zwarte lijst van Richard.
|
|
|
360
|
|
|
|
|
360
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
IJmuiden wordt niks vandaag voor mij. Voordat ik hier weg ben en op IJmuiden aan kom is het 13.00 uur. En heb geen zin vanmiddag in de file terug te staan daar heb ik een teringhekel aan. Sorrie mannen. Heb net door het bos van Abbekerk gewandeld maar er stond nog geen zuggie wind. Ik kijk het nog even aan.
|
|
|
Retard
|
Ongelofelijk wat een feest heeft die Peter 3 dagen achtereen knallen ( of mis ik nog meer dagen ) Of wordt het vandaag niets ... < Edit: Wel dus ! De windsnelheid 10m. op 27 november 2009, 11:10 uur is 11.6 m/s De windstoot op 27 november 2009, 11:10 uur is 14.7 m/s
|
|
|
|
|
martijnc
|
Twijfel nog over zondag
|
|
|
Retard
|
Dat gaat niets worden
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik heb zojuist voor zondagmiddag wat wind boven Schellink besteld:
|
|
|
martijnc
|
Schrijf dat maar op je buik flyingtrunkie het is nu helemaal ingekakt stormt het de hele week en dan kan je alleen zondag en dan waait het niet
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ziet er vrij goed uit volgens windfinder en theyr voor zondag hoor, misschien morgen ook nog even varen als er niet te veel regen gaat vallen dus ff buienradar checken morgen.
|
|
|
martijnc
|
ja zie het nu op theyr en windfinder, alleen guru geeft aan dat er niets komt.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Schrijf dat maar op je buik flyingtrunkie het is nu helemaal ingekakt stormt het de hele week en dan kan je alleen zondag en dan waait het niet was de voorspelling van zojuist voor zondag.
|
|
|
@LaurenS
|
Het was GEEN topdag op Ijmuiden .Bakken met regen Storm ,Onweer,niet echt relaxed gevaren.Bij meerdere kiters was er statische ontlading aan wezig.Bij 360 is zijn vlieger kapot geknalt daardoor.Oops uitkijken met dat honden weer.Toch nog een uurtje gevaren tussen de buien door Stond wel een knopie of 35 denk
|
|
|
TBK
|
Zo weer thuis uit het zon,,overgoten" Ijmuiden, was me het daggie wel weer. Een paar lekkere jumps kunnen maken, lichtgevende mannetjes gezien etc. Heiko ik hoop dat je zsm weer een nieuwe kite kunt aanschaffen. Gewoon kl-te !
|
|
|
TBK
|
IJmuiden wordt niks vandaag voor mij. Voordat ik hier weg ben en op IJmuiden aan kom is het 13.00 uur. En heb geen zin vanmiddag in de file terug te staan daar heb ik een teringhekel aan. Sorrie mannen. Heb net door het bos van Abbekerk gewandeld maar er stond nog geen zuggie wind. Ik kijk het nog even aan. Ja ja, door het bos gewandeld ? En in bos daar zijn de..............................konijnt jes !!!!!!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wat een pret allemaal en ik moets weer de hele week werken ...ben nu we 3 dagen vrij dus laat de wind maar komen...
|
|
|
@LaurenS
|
Wat een pret allemaal en ik moets weer de hele werken ...ben nu we 3 dagen vrij dus laat de wind maar komen... Miste je al
|
|
|
Micky
|
Het was GEEN topdag op Ijmuiden .Bakken met regen Storm ,Onweer,niet echt relaxed gevaren.Bij meerdere kiters was er statische ontlading aan wezig.Bij 360 is zijn vlieger kapot geknalt daardoor.Oops uitkijken met dat honden weer.Toch nog een uurtje gevaren tussen de buien door Stond wel een knopie of 35 denk Was voor mij de kortste "sessie" van dit jaar. Wat een noodweer... Pak aan, pak uit..... Gelukkig viel het mee met de file op de terugweg.
|
|
|
Nazar
|
Het was GEEN topdag op Ijmuiden .Bakken met regen Storm ,Onweer,niet echt relaxed gevaren.Bij meerdere kiters was er statische ontlading aan wezig.Bij 360 is zijn vlieger kapot geknalt daardoor.Oops uitkijken met dat honden weer.Toch nog een uurtje gevaren tussen de buien door Stond wel een knopie of 35 denk Was voor mij de kortste "sessie" van dit jaar. Wat een noodweer... Pak aan, pak uit..... Gelukkig viel het mee met de file op de terugweg. whaah micky. The same here. Ik heb maar 5minuten op het water gestaan. Moet wel toegeven ik kon mijn 10m Bandit3 wel houden(70kilo) met 25-35 knopen. Maar het was gewoon niet leuk meer.
|
|
|