ditispablo

|
Ga mssn morgen IJsselmeer, ff wind en richting checken maar damn t wordt koud voor mn uitgelebberde wetsuitje denk ik..
|
|
|
DM2008

|
Iemand te vinden op Schel op vrijdagochtend 4/12? Prima wind voorspeld door de Finder, Guru wat minder.
|
|
|
|
audi

|
hoe laat zijn jullie er ongeveer
|
|
|
@LaurenS

|
Mij te koud/nat allemaal,hopen dat er nog wat wind komt,voorpellingen zijn niet je van het....  .Have fun anyways  ,ik hoop dat het morgen nog wat word 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Rond 11 uur Audi.
En weer thuis, bij VDB even een mustie gehaald en Sanne een paar cloves, daarna even een rondje Schel, Enkhuizen, Andijk en Medemblik gedaan, nergens wind dus Sanne weer op station HHWaard gedropt en weer naar huis.
|
|
|
audi

|
vandaag naar schel geweest maar ik had mijn pomp vergeten. ik was alleen kom hem dus niet even lenen. dus een uur op teiger en sanne gewacht maar die kwamen niet of te laat toen maar weer naar huis. zijn er morgen nog bikkels die naar schel gaan.
|
|
|
Micky

|
Rond 11 uur Audi.
En weer thuis, bij VDB even een mustie gehaald en Sanne een paar cloves, daarna even een rondje Schel, Enkhuizen, Andijk en Medemblik gedaan, nergens wind dus Sanne weer op station HHWaard gedropt en weer naar huis.
Top sessie Tijger.... 
|
|
|
|
@LaurenS

|
Je blijft verbazen theo,met goede winddagen ga je de hond uitlaten en met buttdagen probeer je te gaan kiten?
|
|
|
Haring High Richardt

|
Kortom lekker voor Jan L,,,l gereden ik kan dat gevoel
Morgen nog varen Theo en heb je een auto ?? of is het morgen een but dag ????
|
|
|
Vloot

|
Morgen ga ik naar schelli komen er nog meer bikkels 
|
|
|
|
audi

|
klinkt goed dan ben ik er ook en kunnen jullie een beetje op me letten
|
|
|
Vloot

|
Ik probeer er om 11 uur te zijn met zon en wind 
|
|
|
|
|
martijnc

|
Ik ben er morgen ook rond 11.
In gedachte ben ik ook rond 11 uur bij jullie.........  zondag 20 knopen !! denk daar maar aan wel een beetje regen maargoed
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ben er morgen ook rond 11.
zondag 20 knopen !! denk daar maar aan wel een beetje regen maargoed Ja, in principe zondag. Ligt er effies aan of ik moet werken. Heb piket het weekend, dus je weet nooit. Heb er wel weer zin in. Regen maakt me niet uit, liever droog, maar ja, je kan niet alles hebben.
|
|
|
@LaurenS

|
Bij wind ben ik rond tienen op schellllllllll 
|
|
|
audi

|
er is wind dus ik ga zo naar schel ben er om 10 uur