Ja ja, net even lekker een happie gegeten na een heerlijk daggie op IJmuiden. Mijn vuurdoop op zee. En natuurlijk met mijn nieuwe kites een beetje pielen. Ik vond het echt helemaal te gek.
In het begin even met de 11m het water op, maar daar kwam ik gauw van terug. Dat was een beetje teveel van het goede. Helemaal gedepowered gevaren, maar toch nog teveel. Toen maar de 7m gepakt en daar lekker mee gevaren. Nou ja, varen........buffelen nog voor mij hoor in die golven.
Ik kan je niet vertellen hoe de kites nou echt varen, aangezien ik alleen maar bezig was met die (voor mij) joekels van golven. Wel gaaf hoor die golven. Gewoon erdoorheen rammen, techniek ho maar. Al met al vond ik het nog helemaal niet slecht gaan voor de eerste keer. Ging er over het algemeen nog wel redelijk doorheen (met vallen en opstaan dus).
Erg leuk om Ride aan het werk te zien in de golven.
Heiko, bedankt nog voor de tip over mijn handen. Was wel een beetje wennen in het begin, maar gedurende de dag voer het toch wel een stuk lekkerder en gecontroleerder dan daarvoor. Helemaal top, thanks.
Ride ik zag je 1 keer lekker hoog gaan ongeveer 6 meter denk ik, jammer dat ik in je vaarroute zat anders had je hem vast geland
Maar wat een bende geeft dat zeg kilo's zand in me kite en tas
Geef mij maar schellinkhout
Ja, die sprong ging volgens mij ook lekker hoog. Afgezet van de top van dat golfie. Sorry dat ik je hinderde. Mijn fout. Zal niet meer gebeuren.
En dat zand ja, mijn hemel. Heb alles buiten in de tuin afgespoeld om daarna alles nog een keer na te spoelen in bad. Maar ja, mag de pret niet drukken. Was een te gekke dag met een hoop wind en een heerlijk zonnetje de eerste uren. Wat wil een mens nog meer.
Mannen, bedankt voor dat oogje in het zeil houden en tot de volgende keer.