Joris

|
OK! Schellinkhout dan maar?
|
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Werken morgen  Verwacht niet dat ik in de avond nog kan knallen eigenlijk gezien de voorspellingen.
|
|
|
|
Fe®®y

|
Was niet echt top maarrrrrrrrrrr altijd beter dan werken 
|
|
|
Ruben..

|
Vrijdag avond Schellinkhoutt Ziet er goed uit, als ik kan ga ik dan wel ff heen 
|
|
|
roeb
Gast
|
beetje erg ver weg... 3 dagen geleden zagen vanavodn en morgenavond er ook nog goed uit...
|
|
|
_Chris

|
Morgen 10.30 uur op Zandvoort
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Morgen ben ik weer vanaf een uur of 11 op S'Hout.. Wel even bidden voor het slapen gaan  Greetz Lucas
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
As het weer (wind) een beetje meezit ben ik er morgen ook, S.Hout.  Hele dag vrij (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Er is niet echt wat, tenmionste zo lijkt het er hier op.. Ik wacht het nog even af.. Greetz Lucas EDIT: Het begint nu opeens een stuk harder te waaien 
|
|
|
|
Joris

|
Ik was gister op schellinkhout en dat was ***. Dus ik wacht ook nog maar even af.
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Gisteren (dinsdag) een vrije dag genomen en het was K**t geen wind en regen ,en nu waait het goed en de zon schijnt ,Balen ,maar volgende keer beter ... ik ben er wel weer donderdag ochtend vanaf een uurtje of 10 ...
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Heb me vrouw naar de stad gestuurd met de auto..  Hoef ik me ook niet lopen ergeren mocht het gaan waaien... (shame_kitesmiley) Stom he (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Joris

|
Hmm misschien ga ik even die kant op. any live reports from schellink?
|
|
|
|
|
Joris

|
oh gelukkig ik zat al in de auto maar toen toch maar niet gegaan omdat het zo hard begon te regenen. Als ik nu naar buiten kijk lijkt het wel weer te waaien....
|
|
|
Haring High Richardt

|
Als ik nu naar buiten kijk lijkt het wel weer te waaien.... Zo blijft het  Heb er een uur gestaan en het was niet veel 
|
|
|
roeb
Gast
|
Op dit moment (18.15 uur) waait het ook nagenoeg niet op S'hout hoorde ik net..
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
je moet ook naar wijk komen richard!! daar waaide het lekker! ik heb nog van 16 uur tot 18 uur heerlijk gepowered met mijn 12 kunnen varen, daarna werd hij minder! het was dat ik niet eerder kon maar hij was de hele middag goed!
|
|
|